Pihenjek Szöulban) a múzeumból a TV toronyba

A nap gondolata: Még friss benyomások, hamarosan meg kell írni őket!

Általában egyszerre mindent leírok, például hazafelé, ha megyek a metróhoz. Vagy csak egy kávézóban egy másik kávéért :) De ma minden olyan lenyűgöző volt, hogy csak most ébredtem :)

Ma úgy döntöttem, hogy a megszokottnál korábban elmentem. Állandóan felébredek 6 órakor, és reggeli előtt semmit sem teszek! Vagy tervezi a nap, haha ​​:) Csak a szálló reggeli 9, majd a nap előtt vettem egy kiló uborkát és egy kiló zöld alma, és még néhány nagyon ismerős darab a gyermekkor, mint egy rizsszem liszt :) Szóval úgy döntöttem, hogy a reggeli magát és kora reggel kezdeni az úton!

És felállítottam, hogy meglátogassam Koreában a legnagyobb (és szabad!) Múzeumot, amelyet Koreai Nemzeti Múzeumnak hívnak. Ahhoz, hogy elérje, el kell jutnia az Ichon állomásra (4. sor). Ez sokkal kényelmesebb számomra, ha ezt Szöul állomásról csináltam. Jelek alapján gyorsan megtaláltam a kiutat, ami közvetlenül a múzeum előtti sétányhoz vezetett. Vannak padok, egy kis gyönyörű tó, ahol a színes halak és egy pár kacsa úszik. Táplálhatóak! Nos. :) Úgy gondolom, hogy mivel nem írta sehol, hogy de csak a szomszédban volt egy kislány, és a lelkesen táplálta őket kenyérrel, és senki sem menekült meg, nem sikoltozik és semmi elvette :)

A múzeumban nagyon szép volt! Hatalmas modern épület, hatalmas teremmel és nagy ablakokkal! Ma szombat van, így nem volt sok diák és a turisták, de úgy éreztem, kényelmes, nem érzem a tömegben, az emberek sok, de minden szobában volt egy maximum 6 fő, a szobák pedig elég tágas :) diákok ültek csoportok errefelé ilyen útmutatók és valami aztán írtak, elmondták, valamit játszottak :) [[wysiwyg_imageupload: 15996:]]

Hatalmas mennyiséget mutat ki! Kezdve régészeti leletek és a megjelenése a Koreai Köztársaság és a festmények és szobrok. Háztartási tárgyak, kiegészítők, fegyverek! Kalligráfia! A császári családok genealógiai fája. És nem csak koreai, hanem kínai, japán is. Külön voltak buddhista leletek, itt vannak, valamilyen oknál fogva, tetszett leginkább :) Szinte az egész tartományban, hogy úgy mondjam, a múzeum megtalálható az interneten a honlapjukon)) Sajnos elfelejtettem a doboz meetwithlove.com Ez a felhasználó Szálló ((De ez! =)

A múzeum mögött egy nagyon szép park van! Vannak kikapcsolódási területek és kis sétáló utak a burjánzó fák alatt! Nem volt időm arra, hogy sétáljak ott: (3 órát töltöttem a múzeumban, és ebben az időben vadul éhen születtem, ezért elhagytam a múzeumot, és a látogatásom második helyére indult.

És ez volt a háborús emlék! Körülbelül fél órányi séta a múzeumtól, és még kevesebb taxival, körülbelül 10 percig. De van egy megtakarítási módom + nagyon szeretem járni, tehát nekem ez egyáltalán nem probléma, hacsak természetesen nem kell a tenger, a hegyek, stb. )

Az emlékmű a koreai katonák 1904-5-es háborúban való elkötelezettje. Maga a komplexum nagyon látványos! Nagyon hasonlít a katonai tárgyak, a technológia és még a World of Tanks játékosainak rajongóihoz. D

Körülötte természetesen sok a technológia :) Repülőgép!

És fegyverek, csónakok, különböző fegyverek, páncélozott személyszállítók stb. )) Bizonyos, egyébként nyitott, és ülhetsz benne :)

A múzeum olyan hatalmas, mint az országos, csak egy kicsit másképp rendezett. És még sok érdekes kiállítás van benne, beleértve nem csak az 1904-5-es háborút, hanem a legöregebbeket is! Megtekintheti a katonai műveletek képeit, még néhány nagyon szép diramás is van!

By the way! Továbbá, mint a Nemzeti Múzeumban, van egy különálló gyermekmúzeum, úgynevezett Gyermekmúzeum. Az iskoláskorúak számára természetesen teljesen fel lehet lépni a "felnőtt" múzeumban, de ezek különösen a fiatalabb gyermekek számára, amikor az információk a legkényelmesebb formában kerülnek bemutatásra :)

Itt van egy másik kiállítás a gyerekmúzeum fölött :)

Elhagytam a múzeumot! Ott töltöttem még másfél órát. By the way, következő van egy másik múzeum Esküvői Múzeum! De van, sajnos zárva volt :( Ezért úgy döntöttem, hogy még mindig sok erőt, hogy tartsa a javára a többi ezt a fülledt nap! Sun maga nem volt, de nem volt nagyon meleg és párás :) Igazából, mint mindig ! De nem szoktam hozzá, ezért úgy döntöttem, hogy csak elindulok - eljutni a híres szöuli toronyba - a Namsan Seoul Toronyba! Ez egy hatalmas komplexum, amely egy parkból, egy könyvtárból, egy szökőkútból és egy TV-toronyból áll. Ezért ellenőriztem a Google térképekkel, kiválasztottam az irányt, és elmentem a toronyba. Ezúttal, hogy múzeumokban jártam, felhívta a figyelmemet, időről időre különböző helyeken (fák koronái, felhőkarcolók) nézett ki.

Ez volt olyan egyértelmű utalás arra, hogy nem egyértelmű, hogy nehéz lenne: D rendszeresen nézi a térképet, azt élénken tempójú, ügyesen (meglepő!) Manőverezés között az áramlás az emberek, kerékpárosok és mopedistov (!!).

És minden nem lenne semmi, de egy időben rájöttem, hogy valahol rosszul mentem :) Nyilvánvalóan egy lakóövezetben voltam! Nagyon hangulatos volt itt! itt például a hangulatos utcák :)

De akkor egyre inkább elhagyatott lettek, és éjszakánként. Egy kicsit kényelmetlenül éreztem magam és még ijesztően is! Az ilyen területeken készült filmekben valamiféle maffia történik, vagy a főszereplő rejtőzik)))

Miután sétáltam egy kicsit, még mindig megtaláltam az utat! Egy nagy utcában, amely szerint, ha hiszed a térképeket, előbb-utóbb legalább a torony lábához jutok. ) Visszatekintve az elhaladt területre, rájöttem, hogy valóban véletlenül egy lakóövezetbe csomagoltam. Innen nem tűnt olyan félénknek, persze :)

Ismét vidáman sétálva az utcán, és körülbelül további 25 perc múlva rájöttem, hogy vagy a kártyák fekszenek a helyemről, vagy még mindig nagyon rosszul vannak tájolva a terepen. Láttam az ismerős nevet "Namsan", de kiderült, hogy a könyvtárba jöttem, és a térképeken a torony valahol messze, messze van. Megint megráztam a fejem, és láttam egy olyan embercsoportot, aki egyértelműen megy egy bizonyos helyre! Csatlakoztottam hozzájuk, és elvittek a kereszteződéshez, ahová átmentem. Ismét az agyamra fordítottam, és fáradt, ködös szemeimet töröltem, láttam a jelet, ahol a koreai "N Szöul Torony" zölden volt írva, és még az irányt is jelezték. ) A homlokom kopogtatása, mégis inspirált, és új erővel rohant a cél felé! Különösen azért, mert majdnem szinte!

Átmentem a könyvtáron, és felmásztam a dombra. A terület részletes térképe volt, jelezve a kulcsfontosságú helyeket. Én választottam a megfelelőt, és idejöttem!

Igen, igen, egyenesen vagyok ott. A csillagokig!

Csak a toronyhoz kell felmászni! Ideje köpni, különösen mivel itt van, már láttam :) [[wysiwyg_imageupload: 16019:]]

Már 15 perc. És én jövök!

Előttem ugyanazok a kétségbeesett bolondok)), és egy ugrás előtt azok, akik már elértek, megmegyek :) És mindannyian mennek. A legmaradottabb nem tud állni!

És most, végül, kijövök egy kis területre, ahol gyönyörű fotókat készíthet Szöul szemszögéből. A swing természetesen nem olyan nagy, mint a toronyból nézve, de nagyon szép is!

És a torony nagyon közel van.

Nem, valójában közel))) Kb. 10 percet sétáltam, és elmentem a Megfigyelőközpont bejáratához.

Aztán visszanyertem egy kicsit, és elkezdtem feltárni a területet. A nagy számú ember lökött egy kicsit, ezért kellett vándorolni egy kicsit, de aztán megtaláltam a kasszák, és kiderült, az összes információt :) Szóval, a költségek egy jegyet egy személy - 9 000 nyert. Van egy másik csoport, de nem emlékszem az árat :( Ön kap egy jegyet, amelyen meg van írva a számot. Én 81 542. Amint azt a pénztáros, el kell menni most, hogy a bejáratnál, hogy a torony, van egy lift, amely elviszi, de nem mert ha az áramlás elég szoros és a lift kapacitása - mintegy 20-20, és így hagyjuk :) egyszer nevezte a számát, meg kell, hogy azonnal menjen másodperces késleltetéssel -. és itt elpocsékoltunk 9000 nyerte :) csak vicceltem, persze, csak menj akkor, de miután az összes ember a sorban :( eszköz, soha, mert megint az áramlás nagyon szoros!

Általában a telefonszámát hívják, átmásolnak, és bejutnak egy sorba. Már közvetlenül a felvonón áll. De mielőtt még egy színpad - egy memóriakép :) Ez azt jelenti, hogy zöld fotóval nézel, és a tetején megy a számlálóhoz, és nézd meg. A zöld háttér helyett a torony éjszakai kilátása, vagy a nappali fény). Ha tetszett a fotó, vegye ki! Egy darab - 10 ezer győzelem, kettő - 15 ezer :)

A liften felmászottunk a csúcsra! Innen megnyílt egy gyönyörű kilátás Szöulra! Kár, hogy ismét úszkál a nedvesség és nedvesség hézagában, így a fotók nem világosak, de elveszik a szavamat, megéri! A lélek megragad egy ilyen látványtól! Mégis ott jön egy csomó szerelmeseinek :) Az üzletekben is eladni speciális zárak, és minden pár is megvásárolható a zár, és akaszd ki a memória, valamint díszítette a kerítés: D De úgy néz ki, szép :)

Amikor lementem (ami szintén elég nehéz, mert az áramlás az emberek a torony túl sűrű))), rájöttem, hogy az egész túra a torony elvitt 4 óra az életemből xD De megérte, Ismét megismétellem, mert a benyomások felejthetetlenek!

Otthon, egyre közelebb kerültem 22 óra, elhaladva eszik két nyárs csirke, egy hatalmas saláta és egy pár uborka: D Szóval azt tanácsolom mindenkinek, hogy a raktárból az élelmiszer-és hogyan kell enni később :) A toronyban vannak olyan éttermek és kafeshechki, de még mindig egy kicsit drága , nem pedig a közönséges, városi környezetben :) Aztán külön bejegyzést írok róla;)

Ez volt a szombatom :) Három napos séta után a lábam kissé megsérült, így holnap valószínűleg pihenőnap leszek, vagy Tondemun piacára megyek :) Nem döntöttem még xD