Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

Az általam szervezett első esküvő volt a saját ünnepem Görögországban a Santorini csodálatos szigetén. Ezzel a csodálatos történettel az életemben kezdtem, amiben szerencsém volt felhívni a munkámat - külföldi esküvők szervezése.

A mese kezdetét a kéz és a szív kínálata adott fel az akkor jövő férjemnek, és nagyon büszke vagyok arra, hogy hogyan tett. Aztán Angliában utazzunk spontán módon, hogy egy nap Párizsba menjünk.

És itt a világ egyik legromantikusabb és gyönyörű városának szívében, az Eiffel-torony tetején, kedvesem hirtelen hirtelen meglepő módon mondta: "Találj meg engem!"

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

Ez az esemény hagyományos esküvői rendetlenséget eredményezett: elkezdtük kitalálni, hogy hol és hogyan szeretnénk ünnepelni, mit fogunk tenni, és kik hívunk.

Az esküvő ötlete külföldön

Véletlenül, egy este, az esküvő külföldi eszméje jelent meg. Az interneten található lehetőségeket vizsgálva olyan helyre bukkantunk, amely csodálatos volt a szépségében, ami örült nekem, és emlékeztetett az egyszer látott programra a csodálatos utazásokról. Ő volt, "a mi" Santorini szigetünk - csak a fotóiból fakadt a hátborzongató izgalom a bőrömön!

De összehasonlítva a költségek egy esküvői Oroszországban, amely kellett volna, hogy meghív egy csomó homályos vendég és egy hangulatos diadal Görögországban a meleg kör a család és a barátok, ez a vágyunk, hogy megünnepeljük egy esküvő tengerentúli szilárd volt, mint valaha. Most csak álmodtam Santorini!

Santorini, egy csodálatos esküvői lehetőség külföldön

Annak érdekében, hogy belemerülhessek ebbe a külföldi esküvőre vonatkozó nehéz folyamatba, több esküvői szervezet találta meg Santoriniban esküvői szolgáltatásokat. Nem voltak ilyen sokan, és szinte mindegyikük nem volt Petersburgban, hanem Moszkvában. És az árcédula "nagyvárosi": 30-35 fő számára az ünnepi költségvetés kiszámítására vonatkozó kérésemre válaszolva néhány hihetetlen éghajlatú árat kaptam!

Ugyanakkor önállóan kapcsolatba léptem szállodákkal és éttermekkel, és az általam hívott összegek sokkal vonzóbbak voltak - hidd el, a különbség tapintható volt! Aztán rájöttem, hogy az esküvőm szervezését be kell vinni a saját kezembe.

Ennek eredményeképpen a nyaralásunk elkészítése három és fél hónapot vett igénybe. Sok nehézséggel kellett szembenéznem, amit elkerülhetek, előre tudom, hogy mit és hogyan kell csinálni. De felbecsülhetetlen tapasztalatot szereztem, amelyet örömmel osztok meg.

És végül, minden dokumentum elkészült, a hotelek vannak fenntartva, az éttermeket fizetik, az átutalásokat és a hajókirándulásokat átgondolják. Az esküvő napját az utolsó részletre tervezzük, minden részletet átgondoltunk, és 30 vendégünk készen áll az esküvőre való menni.

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

Értékeld munkám mértéke :)

Az esküvőnk három nap alatt zajlott le. Az első napon minden vendégünk eljött a szigetre, és egy vacsora előtti vacsorára gyűltünk össze egy hangulatos szállodában, ahol csak rokonaink és barátaink éltek, hogy mindenki megismerhesse.

És másnap volt az esküvőnk napja!

Úgy kezdődött, egyszerűen csodálatos: reggel találkoztam az anyámmal, ezért úgy döntöttünk, hogy kövesse a kedvenc hagyomány és az éjszakát különböző helyeken. Ittunk pezsgőt, reggeli a csodálatos villa, ahol mozgott az előző esti, fröccsenő a medencében, és élvezze a lenyűgöző kék és fehér táj, a sziget.

Az ünnepségre 16: 00-kor került sor, és hamarosan a varázslók elkezdenek hozzánk jönni - olyan mesterek, akik hercegnővé váltak. A mágia megkezdődött!

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

Miközben egy fodrász és sminkes művész fontakoztatott, kedves barátaim érkeztek meg, akik szórakoztató nyüzsgést próbáltak a váltságdíjat megtanulni.

Végül meghallgattuk vendégeink vidám hangjait és a boldog vőlegényt. A lányok elfoglalták helyüket, és én, mint egy igazi hercegnő, vártam kedves herceget a "váromban".

A jövőbeli férjem sikeresen meg is vásárolt, ráadásul szükséges volt látni a görögök meglepett szemét, aki valószínűleg soha nem látott olyan 100 eurós számlát, melyeket a vőlegény fizetett ki! Természetesen nem voltak valóságosak, de sem a barátnõk, sem a helyiek nem is tudtak róla!

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

És most itt az ideje a regisztrálásra. By the way, ez a szépség a vörös ruhában mögöttem az én csodálatos anyám!)

Esküvő külföldön felejthetetlen benyomások

Az ünnepségen a pincészet Santo Pincészetet választottuk, amely lélegzetelállító kilátást nyújt Calderára és a sziget panorámájára.

Minden vendégünk volt ragadtatva és megható ünnepség, lezajlott a görög és angol nyelven az országos lírai zene (Mendelssohn nem keringő!), És a nyílás a „oltár” faj.

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

És természetesen mellettem voltak a kedvenc lányom, a barátnőm.

Az ünnepélyes rész végén és a pincészet fotózásán Oia városba (dia Fredini étterem) mentünk. Oia az egyik legszebb kisváros a szigeten, és nem tudtunk ellenállni, és még néhány gyönyörű képet.

És itt vagyunk, és vendégeink ugyanabban az asztalnál egy csodálatos étteremben, lenyűgöző kilátással!

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

A Görögországban nem Görögdinnye helyett Dionysus, a borkészítés divatos és vidám istenét öltöttük, ami mindenki számára szórakoztatta. Az egyik vendégünk lett)

Aznap este énekeltem kedvesemnek ...

Számunkra, görög táncok táncolnak ...

Táncoltunk a görög zenére, énekeltünk az orosz dalokat, majd mindannyian a legízletesebb tortához vezettük.

Egy gyönyörű esküvő külföldön Santoriniban

Amikor az összes pirítóst elmondták, a finom bor volt részeg, a férjem és én elmentünk a romantikus villaba, és a vendégek folytatták az ünnepet a szállodában.

De egy napon a mi esküvői nincs vége - a következő reggel, a harmadik és egyben utolsó ünnep, szerveztünk egy hajókiránduláson a gyönyörű hajót, ami éppen nekünk, és amely úgy hangzott, csodálatos zene számunkra, és ivott a helyi bor és táncolt ... és élvezte átlátszó tengeri, úszunk a nap, és boldog, hogy együtt vagyunk, és mi olyan jó ...!

A férjem és sok vendég még egy hétig maradt a varázslatos Santoriniban, így meghosszabbította nyaralásunkat, de ez egy másik történet :)

Miután hazatértem, elkezdtem segíteni más párokat álmaik megvalósításában. És most 3 éve szervezek esküvőket külföldön, és szeretem a szíveket, hogy megtalálják a boldogságot és egy mesés esküvőt Santorini szigetén!

Ha tetszett az esküvő külföldi képzete, örömmel segítek megszervezni!