Az én utazásom beideichbe, egy tipp

Ebben az évben elhatározta, hogy a lányával pihenni fog Kínában Beidaihe-ben. A város nagyon tetszett, Széles, tágas utcák, barátságos kínaiak, a szállodák nem elegánsak, de végül is oda mennénk, hogy ne maradjunk a szállodában? A szanatórium csodálatos hangulatos udvara, hintával és sportszimulátorokkal, kerékpárokkal, kávézókkal, üzletekkel. A konyhai szanatórium sok kívánnivalót hagy maga után, ez az egyetlen dolog, ami nem tetszett. Mi már három étkezés naponta, reggel, délután és este büfé, tea -. Egy ritka mosás (és ez annak ellenére a kínai hagyomány teázás () A kávé túl sárban, de ha választani tea, oldódó () gyümölcslé és kávé, a kávé! a legtöbb emészthető!

A tenger. Már majdnem megérkeztünk a tengerpartra. A szállodánknak nincs strandja, így először a "kínai" strandhoz értünk. Az emberek voltak. sokat mond, ne mondj semmit! A parton vagy a tengeren sem volt szabad hely. És meglepő, hogy a felnőttek, a fiataloktól az idősekig fürödni a kört! Elképzeltem magam a strandon úszni egy kört. Azt hiszem, még a ismerősök is őrültnek tartanák. A kínaiak normálisak! Egy másik érdekes pont: a férfiak mindenhol úsznak az úszónadrágban, nem haboznak megmutatni formájukat, és a nőknél, még a kislányok fürdőruhái is ilyen ruhák, amelyek minden varázsaikat lefedik. Nézte őket, amit én is zakompleksovala és megváltoztatta a fürdőruha nyitott, de egy szoknya. A lányom hosszú ideig nevetett! de tetszett nekem! A tenger tiszta, meleg, természetesen itt és a medúza a tengerben. de szerencsénk volt, egyikünk sem, akiket aggasztottunk, mérgező volt. A következő napokban csendes csendes helyet, tiszta tengerpartot, tiszta, sekély tengert találunk a mélységekig, hogy menjünk és menjünk, minél továbbhalad a partról, annál átláthatóbb a víz. általában nagyszerű!

Minden lépésnél vannak barkers, akik meghívják az orosz ételeket kínáló éttermeket (bár nagy vonalú orosz lehet), például a "Marina" étterem. Azt mondják, hogy ez a Marina sokáig élt Oroszországban, tehát az orosz konyha ismeretét; masszázs, manikűr / pedikűr. Wellness túránk volt, így a masszázs volt az, amit otthon mondtak. A masszőrök, mint minden más orvos, az Udalyanchy szanatóriumból származnak. Minden kínai vérkereskedelem, mindent árulnak el, amit eladhatnak: dolgokat, szolgáltatásokat. Tehát amint bejutni a kezében egy orvos, masszőr, rögtön elkezd forogni akkor a jüan, és azt mondta, amit a betegség, és félreérthetetlenül és mennyibe fog kerülni rá megszabadulni tőlük. Ha azt szeretné, hogy a betegségei (vagyis a pénzed) maradjanak veled, nyugodtan mondd el, hogy nincs pénzed, szegény vagy stb. 100% -ban működik.

Piacokon. A Beidaihe-ben két piacot látogattam meg: éjszaka (de véleményem szerint éjjel-nappali) és gyöngyház. A gyöngyön kell külön mondani. Olyan mennyiségű termék gyöngyből, korallból, héjakból, soha nem láttam az életemben! Az alkudozás megfelelő! Ön bátran büszkélkedhet, és az ár, akkor lő le 70% -ot! Elhagyni innen ajándékokat, ajándékokat barátainak és ismerőseinek, egyszerűen lehetetlen!

Kirándulásra mentünk Pekingbe. Beidaihe-től Pekingig 280 km, busszal körülbelül 5 óra, maradt 3-40-kor reggel, mintegy nyolc volt Pekingben. Számunkra három kirándulást rendeztek: az Olimpiai Stadion, a "Madárfészek", a Béke Park, a Tienanmen tér és természetesen a bevásárlás! Három piacra kerültünk. Az alkudozás rajongója vagyok, de még azt sem számítottam, hogy az árat el lehet dobni, például 1150 jüan és 110 jüan között! A kínaiak biztosan eladni akarnak, szeretnek egy jó szakácsot az eladásból, de az alkudozás a vérükben van, és ha nem foglalkoznak velük, megvetik az ilyen embert! Ezért bátran bargain! Nem ért egyet - menj! Ha hívják vissza, akkor tárgyalható, ha az indulás követte csend, majd az ár valóban elfogadhatatlan, jól, vagy az eladó arról, hogy a vevő sokkal alkalmasabb arra, hogy még nem ment! Az út elég nehéz, mert a lábad egész nap, így a kisgyermekes vagy hirtelen van fájó lábak, férjek nélkül feleségek (ami bevásárló rohadt) Én nem ajánlom, hogy menjen, az első gumiabroncs, az utóbbi fog unatkozni.

Kirándulások. Azt javaslom, hogy látogasson el a Lantern parkba, a látvány látványos. Látogasson el a Kínai Nagy Falra és a transzvesztita show-ra. Ezt szerettük. Nem javaslom, hogy a vízi parkba menjek, kivéve a csalódást, nem kap semmit.