Hogyan juthat Kathmandu-ból Pokhara-ba

Ha Katmanduban való tartózkodása után úgy döntöttél, hogy hosszú ideig és egészen átvizsgálta az egész várost, akkor itt az ideje továbblépni. A turisták fő pihenése és diszlokációja - Pokhara (vagy Pokhara), a Feva tó partján fekvő város. Kétszáz kilométerre a fővárostól.

Kétféleképpen juthat el Pokhara-hoz. Az első a gépen van. Szinte azonnal visszautasítottuk. Mégis, ijesztő, hogy repülni tudsz ezeken a kis "buzzon". Igen, és sokkal drágább. De két előnye van: a Himalája hegyeit ismét felülről látja, és csak 40 percet repül.

A második út - a földön. Tudod "gazdagabb", a cég Greenline. A gépek ugyanazt az utat választják, mint minden, de gyorsabbak, kényelmesebbek és drágábbak. A jegyár tartalmazza az ebédet. A fő közlekedési mód a minibuszok a Toyota Hiace. A jegy ára 1000 rúpia (

14,3 USD). Álljon meg a Tridevi Marg és a Kanti Path metszéspontjánál. És egyszerűbb is lehet. Rendes turistabuszok. Jegyek megvásárolhatók bármely Tamel utazási irodában. A térképen a megálló "Turista busz Pokhara-ba" lesz jelölve Chitwan. " Menjen végig az amerikai nagykövetség melletti Kanti Pathon magas falakkal. A stop nincs feltüntetve, de reggel nem fog hiányozni. Az egyik hely 500 rúpiába kerül, a busz elhagyása 7.00 órakor. A buszmegállóban 6.30-kor kell lennie. Erős későn nincs szükség, mert a helyet másnak is meg lehet adni.

Próbálja ki kora reggel a szállodából, és keressen taxit. Ilyen idő alatt nem sok. A verseny hiánya a munkáját és az árait erősen túlértékelteti, vonakodva kereskedik, kicsit kihagy. 300 rúpiát kértünk tőlünk, 250-et állapítottunk meg. Ez vadul drága, tekintve, hogy csak két kilométert kell mennünk, de nagy kiterjedésű poggyászokkal voltunk, ezért egyetértettünk. Ha kevés dolgod van, akkor jobb, ha gyalog.

Amikor megérkeztünk a "stop" -ba, a Kanti Path minden autóbusz volt. Mivel a busz száma nepáli, akkor valószínűleg segítségre van szüksége kívülről. Az egyes buszok mellett szerepel a nagybácsi, egy listával. Ellenőrzik a jegyeket, és beülik az ülésekbe. Érjen el valakit, és mutassa meg a jegyet - elküldjük a kívánt helyre.

Indít a buszra? Most pedig kényelmessé válj, elmehetünk. A busz lassan elhagyja a várost. Az út felbukkan. A városi tájat helyettesíti a külvárosi, majd a vidéki táj. Hegyek jönnek. Egy keskeny autópályán a járművek végtelen áramlata van. Magasabbra emelkedünk.

Egy óra múlva három busz megy a tervezett megállóig a közúti kávézóba. 25 perce van reggelizni és rendbe tenni. Válasszon magának egy ételet, és fizessen a pénztárnál. Vettünk kávét, Choco-pite-t és néhány süteményt. Nem merte túlzottan lekötni az ételt, még mindig veszélyes. Ezért már Pokhara-ban evettek a botot.

A busz továbbhaladt. Egy idő után hó csúcsok villantak fel. Első alkalommal észrevettük őket Katmanduban, a hotel tetejétől. De itt sokkal közelebb voltak. A korai emelkedés ellenére szinte nem éreztem magam.

Három órával később, a következő megállás. Nem ettünk, csak sétáltunk. Itt volt egy másik átmenő zóna, ahol a különböző világokból származó emberek ösvényei metszenek. Az európaiak, a nepáli kemény munkások, gazdagon díszített hinduk és "könyörtelenül" utazó japánok - itt volt egy darab Kathmandu. A következő fél órára. A busz elindult.

Végül lefelé ereszkedtünk, az út megtorpant, a hegyek szétváltak. Beléptünk a völgybe, ahol Feva tava volt. Az utolsó óra az ablakon kívül volt a szokásos kétemeletes házak és üzletek. A végső megálló. A nyolc órás mozgás mögött.

35 kg-os bőröndjének tetőjétől kapott, bejutottak az autóba. Rs 140 (

2 USD) a város bármely pontjára. Üdvözöljük a Pokhara-ban!