Első külföldi utazás

Kedves vendégeim, örülök, hogy rám nézett!

Egy kicsit a legutóbbi történelemre vonatkozó bizonyítékomról,

elkötelezett a szemeim előtt. Itt vagyok már õsi.

Az utazás nem kapcsolódott az idegenforgalomhoz, hanem üzleti út volt a szakmai készségek fejlesztésére. Megállapítottuk Németország legjobb gyakorlatait a pénzügyi, gazdasági és számviteli dokumentumok feldolgozásához, tárolásukhoz stb. Először elméleti kurzust tartottak, majd az ország keleti részében a takarékpénztárak gyakorlatára tekintettek.

A banki tevékenység példájaként a kelet-németországi, nyugatról működő hitelintézetekben a nagy lemaradás visszafordítható. Másrészt viszont, amikor a keleti földek takarékpénztárait újjáépítették, a legfejlettebb módszereket vezették be ott. Ennek eredményeképpen a keleti országok hitelezési intézményei, felszerelésük és technológiájuk tekintetében, magasabb szintre emelkedtek, mint az ország nyugati hitelintézetei.

Az osztályokat középkori várban tartották. Nagyon lenyűgöző építészeti struktúra, magas, bizarr, kiskapukkal. A vár felső része többszintű volt. Ezt éreztük, amikor az utcáról néztük. Olyan volt, mint ez, és sok virág van körülötte, az ösvény a kopotttól, minden jól ápolt és szép.

Első külföldi utazás

Emlékszem, a megérkezésem első napján, egy rövid pihenés után felajánlottuk, hogy elkezdjük tanulmányozni. Ezen a napon 21: 00-ig tanultunk, Moszkvában 23 óra volt, az iskola után az oktatási intézmény rektorja üdvözölte minket, a késői óra ellenére is csodálta a kitartást. Ő figurálisan azt fejezte ki, hogy ha volna egy kalapja, akkor elviselné előttünk, mint a csodálat jele a tudás törekvéseinek. A hallgatók valóban nagyon felelősek voltak - főleg a regionális szintű Sberbank főkönyvelői.

Az a hely, ahol éltünk, a felszínen nőtt a borostyán, egy göndör növény, amely lefedte a földet, és megteremtett egy élő szőnyeget. Ezek a hóbortok, még a csavart fa törzsek is. És a fák rovására úgy nézett ki, mint a mesebeli lakosok.

Nagyon szeretem a német városok utcáinak szépségét és tisztaságát. Házak, ha nem különböztetik meg az építészeti finomítással, valahogy szokatlan festmények vannak rajzolva, vagy geometrikus vonalak vannak rajta.

Első külföldi utazás

A virágok az erkélyen vagy az edényekben nőttek és az ablakokról lógtak. Mindez kellemes benyomást és egy bizonyos színt hozott létre.

Amikor Németországba mentem, az évek során az ATM-ek még nem voltak Oroszországban. Mivel külföldön voltam, csodálkoztam. A niggerhez közeledett a falhoz, valami fel van szerelve. Véletlenül megnyomja a gombokat, a pénz csúszik ki a nyílásból, és csendben elveszi őket. Nem tudtam, hogy a Nyugat már használta a gépeket, hogy pénzt kapjanak. Meglepődtem valamiféle niggerrel, olyan könnyen, szokásosan élvezve a civilizáció előnyeit, és még csak nem is láttuk.

Egyébként azonban, hogy egy fél év sem telt el, ugyanúgy, mint Oroszországban, a jelen kényelmes tulajdonságai telepítésre kerültek. Segítségükkel pénzt vonnak le és egyéb banki műveleteket hajthatnak végre. Kiderült, hogy nagyon egyszerű az ATM-ek használata.

Egy kis kitérés. 1970-ben, amikor megismerkedtem a menyasszonyom nagymamájával (jövő férjével) - születésemre francia nővel, büszke voltam a Szovjetunióra, hogy ebben a hatalmas, boldog országban nőttem fel. Meglepődött, hogy Grenoble-ben született, még mindig vágyott a napsütötte Franciaországra. Azt hittem, szerencséje van, hogy megszerzi és él a Szovjetunióban, de később ezt írom.

A Szovjetunió felosztását követő 90 év során a televízión a kiemelt kijelző folyamatos negatív volt. Az ország ideológiája, a propaganda és a televízió iránya romlott. Gyakorlatilag eltűnt, pozitív és pozitív példákat mutatva államunk gazdaságában és történelmében. Ennek eredményeképpen az ország, amelyben éltem, alulbecsült, és a saját alsóbb értelemem felmerült. És ezzel az érzéssel jöttem Németországba.

Csoportunk sikeresen megismerkedett Sberkass keleti Németország gyakorlatával. Mindannyian magas szinten álltak velünk szemben. És az önbecsülés esett. Ezt megkönnyítette a raktárak, ahol az ipari és élelmiszeripari termékek teljes polcai. Nagy választék ruhák, ruhák nők, férfiak és gyermekek számára. Oroszország ezeken a kérdéseken azután alacsonyabb volt Németországnál - halkan mondják. Amikor a környéken, a kisvárosokban sétálgattunk, láttuk jól karbantartott kertjeinket, gyönyörű virágokat. Ha a ház elülső oldala például két méter, virágok vázákban, virágcserépben: minden szép és vonzó volt.

Első külföldi utazás

A környék környékén található független séták mellett kulturális szórakozást szerveztünk. Meghívást kaptunk, hogy megnézzük Németország látnivalóit.

A Rajna mentén hajózott a hajón.

Emlékszem, hogy örülök annak, amit láttam. A szovjet viselkedést nem szökött kollégáinak: mosolygott és intett a hajók utasainak, a hajóknak, és üdvözletet látott a népből:

Első külföldi utazás

Az erdők dombjaiban található ősi kastélyok nagyon látványosak voltak. Majdnem az összes kastélyt helyreállították és jó állapotban volt az idő. És rendszerint használtak őket, mint szállodák, oktatóközpontok stb.

Ezenkívül meglátogattuk Baden Baden gyönyörű városát, saját szemmel láttuk szépségét.

Baden Baden elegáns, romantikus városa. ahol sok orosz híresség élt vagy pihent.

Első külföldi utazás

Amikor a buszok egy újabb városba költöztek az utakon és a környéken, teljes rend volt: a füvet tonsúzta, az utak megtisztultak, a német pedagógia mindenben rendben volt. Olyan feltűnő volt a szeme, hogy ha az utazás elején örömet és érzelmet keltett, azt mondtuk egymásnak: "Nézd, nézd ... és nagyszerű és csodálatos".

Az út végén, aki elszalasztotta az orosz lakóhelyeket, már elmondtuk: "Fu, hogy nyafogott, fu, milyen undorító ... hamarosan haza." Ez a nosztalgia hazánk számára.

Aztán Moszkva még nem ültetett virágokkal, gyepekkel, díszített, mint most.

De jól sikerült a németek, ürügyet adott nekünk, hogy nagy népnek érezzük magunkat.

Az egyik németországi városban esténként meghívtuk a városházára.

Első külföldi utazás

És ott - az étteremben. És meghívtak minket előre a napig, olyan ígéretes szavakkal: "Vannak hagyományos ételek". Nem tudtam, hogy a fordítás vagy a várakozásunk kudarcot vallana. Az étterem az alagsori közigazgatási épületben volt. Sokáig mentünk hozzá. Ezúttal álmodtam és bekapcsoltam a képzeletemet: most az asztalokon különféle snackek lesznek. Itt egy ilyen kép a fejemben volt:

Ezt elfogadják az orosz éttermekben, amikor a tömeges lakoma, majd az asztalokon már egy snack vár. És én olyan sokáig nem mentem éttermekbe, és tele volt a gyomrom ünneplésére.

Menjünk be, a szürkület üdvözölte, az asztalok helyett a snack - a gyertyák égnek.

Első külföldi utazás

A szürkületben szokatlan belső térben, lámpaernyőkön vagy lámpákon a mennyezeten fordított fonott kosarak és minden ebben a stílusban. "Valószínűleg a csarnok díszítésének magas művészete" - gondoltam.

Elkezdték elosztani az élelmiszereket. Először tegyen egy kis zsemlét a tányérra. Aztán fehér vagy vörösbor választékát ajánlották. És végül egy kolbászt és egy mellékétel nélkül adtak nekünk díszítés nélkül. Mindenki éhes és készen áll arra, hogy valami jelentőset eszik. Néhány acélunknak kolbász van, tisztítás nélkül. Ehhez a német fordító megjegyezte: "Nem kell enni egy bőrrel."

A munkatársak elkezdték kitalálni, hogy semmit nem kínálnak fel. Nem hittem benne, és utoljára azt mondtam: "Hogy ígérte a hagyományos ételeket". Mindenki figyelmet fordít a többes számra. Annyira nagy volt a hit a fordítás helyességében. De sajnos! Minden elvárás megolvadt, mint egy jeges napsütésben.

Különösen éhes volt a kolbász egyharmada. Belgorod kollégája az érzelmekben azt mondja: "Ha hazámban meghívtam az embereket, hozom az ételt a házból." Így ellentétes érzelmekkel is elmentünk, egy ígéretes étterem "hagyományos ételekkel". Mintha egy nagy koncertet ígértek volna, de egy szórakoztató jelent meg, és egyáltalán nem lenyűgözött.

Vacsora előtt egy másik teremben a városháza üdvözlő beszédeket és ajándékokat cserél. Bemutattuk a Gzhel termelésének vázait,

Első külföldi utazás

egy szerény szavakkal előszólított ajándékot. Mindegyiküket egy szalaggal kötözött könyökkel, egy nagyszerű beszéddel mutatták be: "Csak neked, ugyanaz a tekercs, amelyet a német első nyomdára nyomtattunk" stb. és hasonlók. Egy csüllő öntése. És valójában adtak nekünk egy példányt (egy fénymásolat) egy csőbe, amely nem volt értékes, kivéve az esemény emlékét.

Az utazás végén pártunk búcsúztató ünnepséget szervezett, melyen vendégünk orosz vodkát és az Oroszország különböző részeiből származó étkezési készleteket rendelt el. A német barátok teljesen elszálltak, és nagyon boldogok voltak. Itt valóban a gyomor ünnepe volt, és nem csak.

Mindezek az események az ünnepléssel és az ajándékok cseréjével adtak okot arra, hogy büszkék legyenek az orosz vendégszeretetre, az orosz lélek szélességére és a nyitottságra. Kiderült, hogy az orosz mentalitás bizonyos értelemben magasabb az európai szintnél. Öröm és öröm volt a népünknek. Segített nekem, hogy növeljem önbecsülésemet.

A fotókat kölcsönzik az internetről. Ide tartoztam azon fotókhoz, amelyek megfelelnek az én benyomásomnak, amit Németországban láttam.

Kívánok kedves barátait, hogy érezzék a tartozásukat egy nagyszerű ország nagy kultúrájához, gazdag vendégszeretettel, nyíltsággal és lélekszéllel, és hogy megfeleljenek ennek a mentalitásnak.