Pgs szállodák a kris hotel & spa 3, Thaiföld, Phuket - «javasoljuk, hogy ne hagyja abba a szállodában!

Ez volt az első utazás Phuket-ba (és általában Thaiföldre). Ez a szálloda ajánlott számunkra az utazási iroda, mondván, hogy ez a szálloda elég jó, és kényelmes helyen. És itt vagyunk.

Standard szoba: ágy, hűtőszekrény, ruhásszekrény (biztonságos belseje), asztal, TV. A bútorok meglehetősen régiek, de még mindig erősek.) Amikor bejut a szobába, egy kis ajándékot kap a szállodától - egy tál gyümölcsöt. Egy kicsit, de szép

Pgs szállodák a kris hotel & spa 3, Thaiföld, Phuket -

Minden szoba légkondicionált. De itt van szerencsés: egyes szobákban lehetetlen nedvesíteni, és a légkondicionálón - a gomba!

Amikor az egész csoportból letelepedtünk, egyedül voltunk a negyedik emeleten. És amikor más vendégek elhagyták a 4 emeleten található szobákat, kiderült, hogy csak ezen a szinten maradtunk. A szállodavezető megkérdezte, nem bánjuk-e, hogy a másik emeleten lévő szobába költözzünk, ezért nem kellett az egész padlót mosni. Nem voltunk ellene, és a 6. emeletre költöztünk. Az új kiadásban a légkondicionálóban nagyon erős nedvesség és penész szagot találtunk. Azt mondta a thaiföldi szálloda vezetője, ő adott utasítást a szobalány - jött hozzánk egy légfrissítő, és megszórják őket bal XD vártuk az orosz nyelvű képviselője a szálloda és elmagyarázta a helyzetet neki. Mindent megértett, és helyett egy másik szobába.

A szálloda személyzete barátságos volt, a cselédek általában tisztítani (mi hagyott egy csúcs 20 baht). Minden nap 2 palack vizet, valamint gél + sampon + szappant tartalmazott. A legeredményesebb ebben a szállodában az a hely: a strandtól gyalog 5-7 perc, a bevásárlóközpont Jungceylon - 10 percig menni. A szálloda közelében található a "Hot vacation" ügynökség, amely különböző kirándulások értékesítésére szolgál. Vettük tőlük az első kirándulások (kényelmes, hogy a közeli, sőt, az orosz fickók ott dolgoznak). Azonban a későbbi utazások során rájöttünk arra, hogy magas a kirándulások ára (és csak átutalás), de még mindig olcsóbb, mint a Pegasus.

Az étkezés a szálloda éttermében oroszul szolgál, a reggeli nagyon jó.

Most a mínuszokról. A szobákban nincs vízforraló, de ha szükség van meleg víz (ahogy mi szeretjük, hogy feloldja a gyógyszer), menj a étterem (a földszinten), és kérje meg őket. Egy nagy bögrébe öntöttük és a szobába vittük a vizet))

A szálloda 2 lifttel rendelkezik - azok régiek, lassúak, és gyakran az egyikük sem működik.

A medence kicsi, ráadásul az elektromos vezetékek felborulnak rajta. A szálloda közelében volt egy épület, ahonnan nagyon sok a por és a zaj.

Pgs szállodák a kris hotel & spa 3, Thaiföld, Phuket -

By the way, az internet is ebben a szállodában van fizetve!

Amikor 8 hónap múlva repültünk Phuketba, megálltunk egy másik szállodában. A turnén találkoztunk azokkal a lányokkal, akik a PGS Kris Hotelben maradtak Spa. A szobámban voltam, és a nedvesség szaga volt, a lányok azt mondták, hogy problémák vannak a csatornázással.

Szóval, nem azt mondom, hogy ez egy rossz hotel, de ugyanazon az áron (vagy ha nagyon kevéset fizetsz), jobb hoteleket találsz! Például ezek a következők:

Mit kell tennem, ha biztosítási eseményem van a vakáción? Személyes tapasztalataim.

Meglátogattuk a következő látnivalókat és látványosságokat: