Seliger sátorral 2018 júliusában

A lényeg nem olcsó! Természetesen sokan azt mondják, hogy kevesebb pénzt használunk, de minden rendben van.

Elkezdtem írni a szükséges listát. Kiderült, pénzért. Ha valakinek szüksége van egy listára mindent, amit vett, írjon)

Végül elérte G. Ostashkovot. Aztán rájöttünk, hogy nem tudjuk, hogyan kell tovább menni. Térképek és navigátorok nem rendelkeztek))). Köszönjük a helyi taxisofőrnek, aki elmesélte az utat. Általában Ostashkov tele van üzletekkel és más dolgokkal. De tőle, amint nagyon jól értettem ugyanazokra az állomásokra. Körülbelül 30 km! A városban lévő utak mind megtörtek. Van egy csodálatos móló, ahol motoros hajókon és hajókon lehet lovagolni.

Igazából magunk mentünk, anélkül, hogy tudnánk, hol. A terveknek egy bizonyos helyre volt szüksége - a faluban. Hol tervezték, hogy egy hajót egy motor 5 lóerőig. És felkelt a szigetre. De minden másképp alakult: a falu már nem létezik, de van egy kemping A csendes kikötő. Hol kínáltunk egy gyenge motorcsónakot kötelező jogokkal! 4 tonna / nap. És napi 500 féle sátorért. Nincs jogunk menni egy hajóra, és a házak között állni, és a Rovers Rangers nem akarta ugyanezt tenni.
Ezért visszatértünk a pályára. Az út horrorfolt a folton. Mint egy vödör szalaggal mentünk el)
Az eső néhány órára öntött.
Aztán elkezdtek összecsapni minden lehetséges fordulatot. Mindenütt falukba, postahivatalokba és magánterületekbe ütköztek. A férjem aludt, ideges voltam ((
Már elkezdtem felkavarni és elveszíteni a reményt. Senki sem volt hangulatban. Az eső.
Aztán úgy döntöttek, hogy csak a primerre kapcsolnak, és nem az aszfalton. És az LLC csodája valamiféle farmot vezetett. Miután elhaladtunk (a nagymamám helyi felkeltette nekünk) csodálatos hely volt a terepen és egy fenyves erdőben! Hurrá!
Aztán elment a lábak: megpróbálta megnézni az autót, megvizsgálta a partot, és úgy döntött, hogy felkel. Ez a Polonovka. Úgyhogy a fényképen megmutattam a tablettát.)
Teszünk egy sátrat (nagy, először önállóan, a lényeg az, hogy megértsük a rendszert), fújták a matracokat és bedobták a vászonra. Az egész éjszaka készen áll. Ez fontos.
Akkor ez csak egy öröm: begyújtott (bár ez tilos Seliger De mi a természet szerelmeseinek, hogy kövesse a biztonsági szabályokat.!), Hogy egy asztal egy gáztűzhely (Sportmaster vásárolt 2700r). Hengerek is vásárolt a Sportmester - 110 rubel egy. Lehet, hogy rántotta tömések 4 x felnőtt, kétszer igyon teát négy, sült burgonya gombával egyáltalán.
Paradicsommal, hagymával és gombával tálaltunk tojást. Nyitott bor és sör).
A máglya körül: a Seliger erdeje tiszta, nincs tűzifa. Találtuk a szárított fűzfát. Ők használják.
Sötét volt. Miután délelőtt kettőig tűzött, aludni mentünk.
Kiderült, hogy a matracok leereszkednek))), de az éjszaka meleg volt, és a föld sík volt. A hálózsákokat helyeztük el, elaludtunk. Egy zivatar kezdődött. Finom.

A reggeli kora kezdte, 10 óra alatt.) A sátorban szauna volt. Ráadásul a sátort egy gyaloglásra helyezzük. De nem rendes, hanem a földön. A hangyák nem harapnak, hanem idegesen rájuk. Látták a kígyót a sátorban. Gyíkok. A szúnyogok az úton nem voltak, a parton jól kifújtak.
nap:
A férjem és a barátom úgy döntött, hogy halászni fog. A férfinak férgeket szállítasz, vagy el tudsz venni Ostashkovot. Nincsenek férgek a földön. A halászat nem együtt nőtt, szilárd horgok. Ó, milyen rövid volt a hajó. De mégis, vörös rudak és mindenféle csikorgás elkapta a tuskát!
Este a szamár a csatornán keresztül hajózott. a fotkal halász, de nem nagyon hasonlít, nem félt.
Három nappal megcsodálta a tó, az ég, a tűz. fotkali, ivott bor / sör, és nem tett semmit)

A barátnője az erdőbe ment. A kullancsok sehol.
A gombák és bogyók nagy számban vannak, de nem közel a parkolóhoz. Cseresznye, babetus, áfonya, eper.

Főztem snack: fokhagymás párolt hús, burgonya gombával és hagymával szendvicsek pástétom, saláta, nyárs ..

Tehát három napja repült. Elégedett voltam.

A hiányzó:
Természetesen a céget akartam. Minden mulatságosabb. A hajó szükséges. Még akkor is, ha merülsz a halászathoz, akkor jobb egy jó motorcsónak. Ezután lehetőség nyílik egy szigeten állni, vagy egyszerűen egy hajszárnyal túrázni.
És a nagy szerepet játszik a tengerpart és a parkoló: ugyanaz a sziget irányítja! Ott, úgy, hogy megtalálja magát a víz közepén, a kegyetlenség leereszkedik, rövid, nem lehet szavakban kifejezni)

A jogok és egyéb ellenőrzések alkalmával. Szerintem mindez nem annyira komoly, és túl sok csónak lebegett, nem figyeltünk megfigyelést. A helikopter jobbra futott.

Általában minden Ur-be ment. Szépség, nagy víz, természet, sátor és máglya. boldogok vagyunk)

Seliger sátorral 2016 júliusában

A kalap önállóan készült), de nem én vagyok.
Nincs fotom.

- fanari 2 db (díj)
- fűrész
- tartály / kettő és utántöltés
- kalapács
- körmök
- sokkoló.
- gáz bolon
- gyertyák

Prikolno :) Sokszor menjünk a Kama-hoz sátrakkal, a listánk sokkal szerényebb :)))
Hogy őszinte legyek, miért kell sétálni? :)))

ha legközelebb amatőr turizmusra készülsz, ne lusta egy kicsit tovább. A Seligert sokáig a turisták töltötte be, a hálók eltakarták egymás mellett és át, és ez eléggé szennyes.
de a Velia-tó, amely 18 km-re északra fekszik Seligertől - ez már mentség a Valdai Nemzeti Park területére. A pihenésre és horgászatra utaló utalványok olcsóak, de a Seligerrel kapcsolatos tisztaság és hiányosság jóval magasabb. ha Velia északi partját választja, akkor nagyon kevés ember van.
és persze, hogy egy hajó nélkül egy nagy vízfelületen, mint Seliger vagy Velia, rossz ötlet. különösen, ha vannak olyan halászok a csapatban)), mert amit csináltál (a fotó alapján) - ez bármi, de nem halászat))

Az utazás fő célja az intelligencia volt. Csak a gyakorlatban akarták kipróbálni erejüket és képességeiket, hogy felmérjék készletüket. ez felesleges, és ami nem elég. Élveztem egy sátorban való tartózkodást, az esti esti összejövetelekről a tűz miatt, zivatar miatt. Ki akart halászni. Ha tényleg horgászni akarnánk, akkor csak angolnákon). De ehhez még egy hajó sem elég.
De köszönöm a tanácsot. Velia-ról olvastam.

Ismét megismételem, hogy mindent tudunk összehasonlítva)) Seliger túl népes. Milyen vaddisznóság? Északra van szüksége. mindössze 50-60 km vezet Demyansk irányába. vagy Leningradka-val Valdayra, majd 40 km-re az oldalra.