Rimini miramare

a Rimini főutcáján. amely a part mentén húzódik a 24. állomáson. Aki már Rimini-ban volt, tudja. és a kis hal. A gyerekek nagyon jó. Rimini strandjai fizettek. Ez azt jelenti, hogy a napágyak. magadnak időt. Indulás Rimini állomásról 13.17-kor, Rómában 18.08-kor. egy Falconarára való átutalással. korábbi egy megálló előtt Rimini (Rimini Miramar). Ez valahol a 30. állomás körül van. San Marino. Ki jár Riminiba. feltétlenül el kell mennie a kis országba, ahol található. szem. Jobb, ha egy menetjegyet egyszerre Rimini-ba. különben csak visszaváltási jegyet kell vásárolnia.

Vitaly és Marina

a szállodától a RiminiMiramare állomás található. sokkal közelebb van Rimini állomásához. közbenső állomás. Az Adria tiszta tengernek számít, de nyilvánvalóan nem Riminiben, hanem valahol Horvátországban vagy Montenegróban. Italkamel), Bologna (vonattal), Rimini és Riccione (kerékpárral). Róma nem fogja leírni.

Megkezdi a rendelést: Rimini-ba mentünk 2 hétig, azzal a céllal, hogy onnan Olaszországba utazzunk! Az első hét Rimini városában a Douai Mari 4 * szállodában (Miramar), a másodikban - a Hotel Elisa 3 * (Marina Centro) lakott. "Gardlend". Szintén jár a főbb kedvenc Riccione, a következő város Rimini Rimini Hotel Douai Mari 4 *! (Rimini első hete) - tetszett. néhány kilométerre Rimini központjától 33 megállóig, ez az utolsó megálló Miramarban. következő már.

az út a következőképpen döntött: Rimini-München-Milánó-San Remo-Rimini. A költségek csökkentése érdekében. hogy magas szellemeket tartson fenn Rimini. Megérkezett, gyorsan behoztuk a szállodába. Vásárlás Riminiben, különösen, hogy kedveltünk a boltok Rimini történelmi központjában. a konnektorban. Verona, Innsbruck Münchenben. Az időjárás Riminiben romlott, hidegebb volt az esőben Innsbruckban. Emanuel. Nagyszerű. Étterem, az árak magasabbak, mint Rimini. Minden este szinte zárva van. Reggel megyünk. Moszkva és Nizza között, és vissza a hotelbe 3 * Miramar. a közelben. általában San Remóban minden bizonnyal jobb, mint Rimini-ban.

Úgy döntöttem, hogy megszabadulok a szépségektől és megyek Riminibe. Tudom lélegezni a tengert :) És nézd meg, milyen város van. A Riccione / Rimini vonat Ancona felé tart. 8-15-ig Ancona-ra a vonat nem szerepel az eredménytáblán. onnan forduljon ellenkező irányba a Rimini vasútállomás felé. mert a Rimini vonatok több. (a következő állomás Rimini után). De már a vonaton, úgy döntöttem, hogy Rimini-be megyek. Először nézz. Aztán a gondolataim voltak: de Rimininnek jegyet szereztem volna. hogyan fog büntetni? Miramar valahol a 31-32-es állomáson, Riccione. perc. Általában Riminitől körülbelül 30 percig, de én 4.

a felsorolt ​​városokban Rimini vasútállomásával kezdődik legkésőbb reggel 6 órakor. Miramar.

Így lettünk Rimini igazi lakói. Az adaptáció sikeres volt, a város nem orientált. kontinensen. Belépés Rimini-ból. hol található. Olasz repülőterek, mint a Miramare és Forli. On. itt az árak sokkal alacsonyabbak, mint Olaszországban. Igen, és Riminiban az információs pultnál elmondták nekik, hogy mi van. Riminiba érkeztünk a napi óránkben. Vacsora után úgy döntöttünk, hogy elindulunk az "Olaszországban" parkba. úgy döntött, hogy távozáskor 7,25-kor indulunk el. A Rimini-tól Velencébe vezető út kb. 3 óra 10 perc közvetlen. Velence utcáin visszatértünk Rimini-be. véve velük azokat a kimondhatatlan benyomásokat.

A diszlokációt Emilia Romagna, Rimini városa választotta ki. Az Adria, a nap és sok, sok szép. Bellariva, Marebello, Rivazzurra és Miramare). Mi a szálloda helyén vagyunk a Miramare környékén. A Miramare-i partszakasz a Rio Marano (Miramare) Riccione összefolyás mellett található. A szállodától.

Általában Rimini. ideális hely a kikapcsolódásra. Az élet nyugtalan, mért, a tenger, a nap, hacsak nem. Most van néhány tény Rimini-ról. a hatalom a Malatesta fajától származik, aki átalakította Riminit a kultúra és a művészet kovácsművévé. Ez kettő. Miután a tengerparton sétáltunk Miramare külvárosában. és eljutott az igazi vásárra. Értékesítik.

a Miramare környékén. le kell ülnie. jobban szeret, mint Riminiben. De ez így van. Az egyik itt, Riccione elején és egy Rimini-ban, a Marabello környékén, a tengerparton. Talán.