Firenze és Pisa - Firenze (Olaszország)

Firenze és Pisa. Olaszországban.
Egy kicsit korábban meglátogattam Rómát és Velencét. El akartam menni messzire, és láttam valami érdekeset. Firenze volt az érme, ami nem volt elég, a malacka bankomban. Úgy döntöttem, repülni fogok.

Vettem egy jegyet a repülőgépre, a Peretola repülőtér (Firenze Peretola) foglalása során, Firenzében. Akkor azt hiszem, látni fogom, mit látsz. És valaki az interneten megemlítette, hogy Pisa repülőtere szinte őshonos és viccnek számít Firenzéhez képest. És a rövid felirat nagyon emlékeztetett a jegyemre. Elkezdett valahogy megerőltetni. És azt gondoltam, hogy esély van arra, hogy Pisa felé repüljek. És gyorsan elkezdtem görgetni a kilépési lehetőségeket. Azt gondoltam, hogy megváltoztatom a szállodát, és hogy három napot megteszek Pisa-ban, aludni a csodák területén. Nem változtattam semmit és kiszálltam.

Úgy nézek ki, és a gép a tengerből jön. És a térképen Pisa közelebb a tengerhez. Nos, azt hiszem, most üldögélünk Pisa-ban. Kimentem a repülőtéren, és megkérdeztem a lányt: Pisa vagy Firenze. Felelte Pisa. Boldog voltam. Nos, azt mondta, hogy busszal érkezik Firenzébe, hamarosan elküldik. Ahogy értem, számukra nincs különbség, hogy e két város repülõtere repülõre repüljön. Rájöttem, hogy minden olasz szeretne visszafordítani. Szavaiból 15 percen belül kellett mennie, de 40 percen belül ment. Az állomás elhagyásával láttam egy állomást és buszokat. A közelben más buszok is voltak olcsóbbak. Túl késő volt a kezem hullámzása. Egy óra indulás után a busz vezetett a központi pályaudvarra. a firenzei vasútállomás. Valahogy szerencsés, láttam a busz számát a szállodámba. 15 perc múlva megérkeztem a szállodámba. Az első nap szinte elveszett, este hatkor a nap szinte napnyugtakor volt. Séta a központban és a híd közelében. Vacsora és a nap vége.

Ponte Vecchio a legrégebbi híd a városban, ez az egyetlen híd, amely megőrizte eredeti megjelenését, ott van a hely, ahol a három megelőző hidat építették. A Ponte Vecchio megkülönböztető jegye egy sor ház, amely mindkét oldalán található. A híd térhálózatának közepén számos épület megszakad, így nyílt területre nyílik, ahonnan megcsodálhatják a város folyóját és más hidakat. Itt a helyszínen a turisták váltakoznak, hogy megpróbálják elkészíteni a legjobb fotót. Sok üzlet drága ékszerekkel, ez a nők számára.

Palazzo Pitti Olaszországban - Firenze legnagyobb meglévő palotáiban. Korábban ez volt a Medici család fő lakóhelye, és manapság a város legnagyobb múzeuma a palota termeiben összpontosul. Én szemben a múzeum találta egy nagy étterem, és ettem őket vareniki. Nos, a gombócok nagyszerűek. Ők állnak előttük, annyira finom, hogy nem tudtam elhaladni. 15 euró volt, drága, de finom. Ott álltak.

A Piazza della Signoria a Loggia Lanzi. így nevezték el a landsknechtek emlékére, Cosimo I. őrző katonáit. A loggia belsejében számos értékes szobor létezik. Az emberek pihennek és elbújnak a napból. A Palazzo Vecchio bal oldalán a Neptunusz festői kútja található.
Bőrpiac, melyet egyszerűen a különböző színekből és merevségű bőrből készült termékekkel kell lógatni. Különböző színekből készült bőröndök, övek, dzsekik, a Murano üvegből készült drágakövek, ajándéktárgyak. A nap végén tárgyalhat velük. Így két medálot vásároltam Muranóból, kedvezményes áron.

A harmadik nap. Visszajött, el kellett repülnie Pisa-ból. Egy óra vonattal. Reggel a poggyászokkal mentem az állomásra, hogy jegyet vásároljak Pisa felé. Vettem át a géppuskán. A gép adta ki a vonat idejét. Emlékeztem rá, és jegyet vettem. A jegy kibocsátásakor volt egy felirat, nyomtatásra van szüksége. Azt hiszem, és mi a számomra. Nem gondoltam volna így. És nem volt hajlandó. Elvettem a jegyet, és nem a feladás időpontja és ideje sem a vonat száma, sem a kocsi száma nem. Bárhová is, menj és ülj le. És nincs sok időm, és emlékszem, hogy ez a vonat 20 percen belül elhagyja magát. Rajtottam a rendőröknek, azt mondom, hogy Pisa, ahol a vonat van, van egy csomó platform. És rámutattak egy másik vonatra, de Pisa-ra is. Elkezdtem nézni, mi a legközelebb ahhoz az idõhöz, amikor eszembe jutott. Hasonlónak találta. Megnézem az eredménytáblát a futópályán, Pisa megállt, nos, azt hiszem az enyém. A karmesterhez rohant, ismét megkérdezte, megerősítette, ezért találtam a vonatot. Ezek a jegyek fél évig érvényesek.

Pisa a Toszkána olasz régiójának városa és községe. a Pisa tartomány közigazgatási fővárosa. A híres Falling Tower dicsőítette az egész világot. Találtam egy buszot az állomás közelében és 10.15 perccel később megérkeztem a Csodák területén. Volt egy esélyem, hogy menjek el, a mi buszunkon voltunk, és megkérdeztem őket az állomáson, hogyan lehet odaérni. Nem voltak az első nap a városban.

A pisai ferde torony Pisa egyik fő látnivalója, a város igazi szimbóluma, névjegye. Ez egy építészeti együttes része, amely a híres Csodák területén található. Egyike vagyok azon kíváncsi embereknek, akik látták ezt a csodát, emberi kezek létrehozását.
Egyedül voltam egyedül utazók nélkül, és nehéz volt fotót készíteni. Mindenkihez közeli, aki közeli volt. Alig csináltam néhány normál fotót. Ez bonyolult, sok ember van, és minden, mint a majmok lógnak a kerítésen a környéken, és szintén fényképezett. Köszönjük az indiai fiúknak, akik a fotózásnál másokkal összehasonlították. Aztán elkészítettem ezt a fotót.

Minden forgatás és ebéd után a buszra indultam. Hosszú ideig nem volt busz, például bőröndökkel, már elég volt. Örültem, hogy nem én voltam egyedül, de eljött az idő. Mindannyian jól nézettük az órát, és felháborodtak. Végül megérkezett a busz, ugrottunk és gyorsan eljutottunk a repülőtérre. Ez a kaland véget ért. Firenzeban érdekes, hogy visszatérjen a múzeumokba, három nap alatt nem volt ideje mindent látni. Minden nap napos volt, így elvileg az utazás sikerült, a kis foltok ellenére.

Biztosan megtanulom, jó, ha olyan sok tanácsadó van, akik nem tudnak írni semmit, csak tanácsot adnak. Tehát legalább egy visszajelzésedet akartam olvasni, de sajnos nem egyetlen. És a fotók is probléma. A láthatatlan ember. Valakinek olajra kell öntenie a tüzet. És a történelem és a földrajz mindig is kiváló volt. Pisa repülőterétől Firenzeig egy óra alatt el lehet vezetni. De a Párizs közelében lévő Orly repülőtérről 1,5 órára érkezem haza. Bár Párizs külvárosában lakom. Ezért számukra a közeli olaszok, valószínűleg nem számít, hova repülni. A két repülőtérről szóló út ugyanabban az időben vehet részt.

Firenze és Pisa - Firenze (Olaszország)