Kabardino Balkaria

Útunk Kanjol fennsíkon feküdt. Egy másik a Dagger nevű neve. A Kendelen oldaláról a fennsík felé vezető út nagyon jó. Ezt az utat még "véresnek" is nevezték. A név nem abból származott, hogy sokan öltek meg vagy kirabolták. Egyszerűen a pásztorok vezette azt a drága szarvasmarhát, és a juhok kopogtak a vérükben. Valószínűleg azért, mert a helyek csöndesek és ritkán vannak, vannak olyan legendák, amelyeken a Cangole rablók szerették megosztani az ellopottakat.

Útközben csak egy pásztort ismerhettünk meg nyájával. A pásztorok nagyon színesek. Néhányan a régi nyugati cowboytól hasonlítanak. A tartályban friss ayran, ízletes sajt és szárított marhahús élhet.

Minél magasabbra emelkedünk, annál rosszabb az idő. Gyakran mentünk csak a felhőkön. A földről kényelmesebbnek tűnnek. A felhőbe belépve sűrű, nedves ködbe kerül. És a környéken elég hideg. És az út gyakran ilyen felhőkké változott.

A fennsíkon egy sűrű ködben haladtunk, esett az eső, és a hőmérséklet kívül esett az autó mellett, csak +6 fok volt, a táborat 2740 méteres magasságban állítottuk. Több meleg ruhát viselt, elkezdtük a szeszesitalokat forró italokkal bevetni. Azt hittük, jó idő lesz. Úgy látszik röviden engedett szellemek felett nekünk, és mi lehetett látni legalábbis ott, ahol vagyunk ... Hogy őszinte legyek, a kilátás Kanzhola lenyűgöző, bár az este voltunk képesek, hogy csak egy kis része nagyságát megnyitása a Kaukázus.

A csapatunk hím fele hosszú ideig próbált tűzzel felépíteni. Nem akart felrobbanni és égni ilyen magasságban. Igen, őszintén szólva, gyengébb volt.

Amikor az éjszaka igazi rémálom volt. A levegő hőmérséklete +4 fok volt, esett az eső és a szél majdnem felrobbant. A sötét pályán sötéten kötöttük a sátrat és a sátrat a gépekhez, különben egyszerűen el kell őket szállítani. A shmurdyak tárolására szolgáló kis sátor egy nagy vitorlát repült Paderik fölött, jó, hogy mindegyik legalább egy kötélhez tudta kötni. Minden nagyon megfagyott, így egyenesen aludtak a báránybőr dzsekikben és a téli kabátokban. Boris nem volt hajlandó felvenni a gumicsizmait. Éjszaka a szellemek jöttek a Fénybe)) Valószínűleg nem azért, hogy megijesszék, mert hangulatban azt mondták, hogy itt az ideje felkelni, hogy Elbrus szépségét hajnalban látja. Amikor kijött a sátorból, kiderült, hogy mélyen alszom, és nagyon reális álma volt. De a hegyek szépsége hajnalban, csodálta, a szellemeknek köszönhetően)).

Reggel csodálkoztunk a gyönyörű helyszínen, ahol táboroztunk.

Miután csodálta a fennsíkról nyíló kilátást, elindulunk az úton. Le kellett szállnunk Kanjolából. Előtte egy igazi, kemény, hegyes serpentin volt. Nagyon féltem, hogy őszinte legyek. Úton egy pop, meredek származású és egy szikla ...

Itt Kanjol fennsíkja, de csak alulról.

By the way, még a magas hegyekben is kap egy parafa ... a bárányok. Ott úgy tűnt, hogy a hegyeknek saját szaga van. A bárányok szaga volt. Ott állatok állománya ezer fejre.

Gili Su termálforrásai mentek és csak hegyek voltak!