Hogy ne hívjunk egy verébot

Blog őket. EMDoct → Hogyan nem hívhatsz Sparrow-ot?

Az ilyen kövek a hegyek csúcsán voltak pontozva

Másnap találkozunk Alex-szal, és előre haladunk Anisimovka irányába, az időjárás romlik, az ég alá ólomfelhők feszülnek. Útközben észreveszem, hogy a Falaza teteje még mindig a hóban van, ahogy az Oleg fejhallgatóján beszámoltak, de nem tulajdonított semmilyen jelentőséget ennek.
Anisimovkában fordulunk az alapozóhoz, boldogan repülünk célunkra, Susanin rossz helyre vezet (:
Forduljon meg és folytassa a szórakozást. Az út lábánál fokozatosan egyre sziklásabb lesz, ahogy Oleg helyesen megjegyezte, ez volt a folyó korábbi csatornája. Keményebb felfüggesztést hajtottam végre a libán, és kellemesebb volt menni, bár Alex és Oleg időnként meg kellett állniuk várni a barátjukra.
Fun felkapaszkodott az utat, hallottam a fülhallgató cry „hé, hé, Awww” pár hangjelzést ad, és a fülhallgató nincs csatlakoztatva, átadom egyre mintegy 50 méterre a sarkon látni Valya Oleg. Ez egy kicsit dobott a halom, és a leszállás volt a puha talajon, a hátsó kerék és kocsi esett lebontották együtt a vezető. Rövid előrehaladás, a fülhallgató kilökése és előre halad. A felemelkedés meglehetősen nagy kövekkel szétszóródik, és néhányszor az aljára szorulok. Az út közepén a turisták táboroztak, több csoport rendszeresen találkozott az úton. És itt, mielőtt elindulna a gerincre, egy elesett fa megtörli az utat, de kiderült, hogy rothadt, ezért könnyedén elhúzódtuk, és folytattuk úton.

A libának az útja

A gerinc csúcsa erőteljes szél és kis mennyiségű hó találkozott velünk az úton. Mi, mint a kisgyermekek, elkezdtünk ugrani, hógolyókat dob ​​... bolondok, ha tudják, mi lesz előttük (:

Sok játék után folytattuk útjukat. Az útburkolat kezdett megváltozni a kemény talajról a nedves, laza, sárral és pocsolyákkal, majd egy kis hófúvás jelent meg. A hóban és a sárban voltak olyan lábnyomok, amelyek nagy kutyának tűntek, vagy egy kis tigris, amikor beszámoltam róla, senki sem tulajdonított semmilyen jelentőséget. Miután legyőztük ezt a helyet, elhagytuk az út hófedeleinek egy részét, miután meghatároztuk, úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk vezetni.

Hó szórakozás kezdete

2 óra finom "pull-push" gyakorlat, és ne essen a mélységbe, emelje fel a kalapácsot, és mindezt térdig a hóban (:
Az első Alexhez ment, a sár és a víz forrásából származó szőnyege a trolley kerekei alatt az arcába vetette magát, és valószínűleg megrémült a tigris kerületben.

Hogy ne hívjunk egy verébot

Mulatságos lesz, mondták. Csak pár órát mondtak.

Ezután Oleg a sziklára repült, és a lúdot húzta. A bajor ló kereke a sziklára ugrott, de hősiesen feláldozva Oleg lefutott a motorkerékpár helyett (:

A rendszeres haladékot hallottam a motor hang, minden mozog, és ki a forgatás tűnt egy csoportja motorkerékpárok, abbahagyták a másik viszont azt mondta, hogy a hó még mindig körülbelül egy kilométerre, és elhajtott tovább.

Hogy ne hívjunk egy verébot

Köszönjük számukra a hóban egy számot, köszönjük nekik.

Egy újabb órát töltöttünk a hó mentén, a turisták több csoportja már eljutott minket. A legveszélyesebb rész Adoa hóval távozik, egy lejtőn hiányzó tábla oldalán, jég borítja, ennek eredményeként a sodródó motorkerékpárok közvetlenül a nyitott, de meg kellett húzni a semleges pár centiméterrel a mélységbe tele köd. Ha még mindig kiszállt hó fogságból, azt is megkeresték a két lány, azt mondta, látta, hogy egy nagy lábnyom a hóban, balra az utóbbi időben, ezért úgy döntöttünk, hogy nem megy a tetején.

Nos, itt az ideje, hogy küldjön egy képet egy friss trackről bluetooth-ról (:

Hát, ültünk, pihentünk, pirított pite-t, melyet Oleg a turisták kocsijával fogadott, és továbblépett. Körülbelül 200 méter sár és pocsolyák után újabb hóesés jött. 2 óra, és mi hagyjuk emelkedni, ami nem volt túl meredek, de a dallamok a hó alatt, amelyet olvasztott víz és a jég: erre bevonat vrka még többé-kevésbé tisztességes futófelület őrölni.

Hogy ne hívjunk egy verébot

A liba nem áll meg a zaklatással és pihenni akar (:

Úgy döntöttünk, hogy előre megnézzük, mi következik az úttól, és hányan még többet láttak a forduló előtt, 200 méteres átutalással
racionális javaslat, nos, ez nafig, kibontakozik, aztán egyre sötétedik, és a füge itt vagyunk nyúlnak. Még másfél órát, és legyőzzük a hó poklot, elkezdünk eső vagy hó és eső.