Költségvetési utazás.

Jegyek Samara-Frankfurt-Milánó (Lufthansa) roundtrip 55 000 rubel négy. Szállás 7 éjszaka két hálószobás apartmanban 850 euró. Jegyek a vonat Milan és Peschiera del Garda, és vissza az arány négy Bimbi gratis (gyermekeknek ingyenes) szóló Frechchabyanka 82 euró. A közlekedés egyéb költségei (buszjegyek, taxik) 116 euró. Ételt fogyasztva (ebéd, élelmiszer a szupermarketekben, kávézókban) 545 euró. A parkokra és egyéb szórakoztatásra szóló jegyekre 560 euró. Természetesen vettünk néhány ajándéktárgyat, bort, limoncellót és sajtot.

Gardaland.

Érkezéskor mentünk a SeaLife-be, hogy vegyen egy kombinált jegyet.

Üdülés gyermekekkel a Garda-tónál

Legfiatalabb fia kissé több, mint 100 cm (100 cm-nél kisebb szabadúszó gyermekek). A pénztárnál szinte őszintén mondtam - nem tudom. A pénztáros mosolyogva azt mondta, hogy ő maga látja ezt kevesebbet. És eladott nekünk három jegyet. De a bejáratnál, hogy a park biletorsha habozott vette intézkedés, levette a sapkáját ... Nos, valahol 106 cm ... nyikorgó kimaradt ... De másrészt a túrák voltunk biztonságban, ahol a gyermekek 100 cm nem lehet, és miután te.

Egy másik részen az állatok zárt térben vannak, sokan közülük, a táj dombos. Külön zónát tartanak fenn az elpusztult állatok számára. Nagyon reális, és sajnálatos, hogy soha többé nem fogjuk látni őket. Végtére is, némelyeket nem is olyan régen kiirtottak. A szállodában van egy játszótér, valamint kávé / édesség mellett.

Felmentünk, láttunk elég ... Számos gyorsétterem és egy kávézó-étkezde volt ott ebédelni. By the way, néhány rántott zöldség, ismeretlen számunkra került a köret. Tehát tetszett nekünk, akkor még a szupermarketben is kerestük. Kiderült, hogy édeskömény, még a magokat is ott értékesítették, megértették a képet.
Tehát ez az. Este összegyűjtöttük az utat. Megpróbáltam megkérdezni a lányt arról, hogy hogyan tudunk elhagyni. Részletes buszrendszert adott nekem, de semmi sem történt. Elkezdték hívni "a" taxisofőrüket, a jó, hogy elhagyta a névjegykártyáját, - nincs hálózat. Nos, semmi, a lány segített, és 10 perc elteltével már visszavártunk Lazise-be, úgy döntöttünk, hogy megnézzük a várost.
A taxis elvitt minket közvetlenül a gyalogos övezetig a töltésig, a hajók kikötőjéhez. Aztán úgy döntöttünk, hogy megpróbálhatunk Peschiera-val vízzel megérkezni, de a jegyár összetévesztette, és a varangy nem engedte meg, hogy 23 eurót fizessek a jegyért. A vár mentén sétáltunk az erődön, fagylaltot ettünk, és megálltunk. A busz majdnem csak időben érkezett, csak 15 perc késéssel. Nos, mindent, "otthon", vacsorát, sajtot, bort, benyomások tengerét.

Üdülés gyermekekkel a Garda-tónál

Igaz, a gyerekek gyorsan unatkozni kezdtek. Egy kicsit sétáltunk a városban, piknikjük volt borral.

Őszintén elérte Catullus barlangjait, állt, és a tóra nézett. És ne menj, a gyerekek is fáradtak.
Peschiera-ba mentünk. Vacsorázni kezdtünk, és sétáltunk. Előre megnéztük a süteményeket, a gyerekek jégkrémet evettek, csodálatos italt kortyoltunk. Már régen észrevettem, hogy sok ember jeges narancssárga szemüvegben igyon valamit ilyesmi, de nem tudtam rendezni. Aztán megkérdezte a pincérust, hogy mi az - Spritz mondja. Próbáltál - finom! Néhány keserű, úgy tűnik, összekeverik a szódával. Slaboalkogolnenkoe valamit kap. Aztán elmentünk egy sétát a fő turisztikai negyedhez - gyönyörűen, csatorna tiszta vízzel, a kacsa mászik az úton. Leültek, hogy vacsorázzanak a víz felett. Erről akarok mondani. Hányszor pizzát vagy tésztát nem rendeltek el, mindig finom volt. De Lozanj és Tiramisu sokkal jobban járok.

Movieland.

A park kissé kisebb, mint Gardaland és nagyon helytálló. De azok is, akik nem szívesen vesznek részt a moziba, elégedettek lesznek. Vannak csodálatos tájak, amelyek újra létrehozzák a filmkészítés pillanatait. Vannak másolatok az autókról, amelyek részt vettek a híres filmekben. Vannak látványosságok, és vannak olyanok, amelyek reprodukálják a híres filmek pillanatát.

Üdülés gyermekekkel a Garda-tónál

Az esőkabátok kötelezőek, de ebben a parkban vannak olyan gépek, amelyek 1 euróért adják el őket. A cipők is nedvesek lesznek, tehát ha van valami csapkodás, azt javaslom. De a benyomások csodálatosak a szórakoztatásban. Ami felhívta a figyelmet, kissé más megközelítés van. Nyugodtabb, nincs olyan egyértelmű, mint Gardalandnál. Látnivalók pozhostche tűnt nekem (vagy talán már junk), de még mindig járt a szélsőséges - esni egy nagy magasságban a törött lift a hollywoodi a torony - ez valami!

Középkori idők.

Fél fél hét ember kezdte aktívan összegyűlni a lovagi kastély bejárata körül, és volt egyfajta bejegyzés. Megmutatja a jegyiroda jegyeit, és minden koronát négy szín közül egyet ad. Aztán a koronázott emberek egész társasága lógni a bejárat közelében. Ezután egy kis mesés előadás jön (három nyelven) és színekkel kezd, zöldek voltunk, először elindultunk.
A kastélyban egy olyan mező a listák számára, amelyek mindkét oldalán néző nézőtér - asztalok a tanszék típusától függően. Mindegyik helynek van egy gyönyörű edénye - fémlemez és levespapír. És műanyag újrafelhasználható poharak. Nem fork-kanalak, kések, enni, jó urak, a kezed. Azonban a fagylalt végül a fából készült spatulába helyezték. Pincérek vannak korsókkal, és minden sört, bort, kólát vagy vizet öntünk. Ezután rendszeresen öntjük. A vendégek rögtön észrevették, miért vékonyak az ételek, és hangosan zörögni kezdtek a tányérokkal. A zaj egyszerűen hihetetlen! Fokozatosan mindannyian ülnek le, kezelik, szalvéták is kiadják. Az étel egyszerű, de ízletes, ahogyan a lovagok is.
És akkor kezdődik a műsor. Van egy nyakkendő, üdvözli az urat a hölggyel, majd részt vesznek és értékelik a lovagokat, akik versenyeznek. Mindent persze csak olaszul, de annyira tiszta. Nagyon szép és unalmas prezentáció. A nézők mindannyian betegek a lovagukért, és valaki másnak, sok gyönyörű jelmezének és lovának zümmögnek. Nagyon kellemes volt mindenki számára!

Üdülés gyermekekkel a Garda-tónál

A prezentáció után az emberek elhagyják azokat - akik szervezett buszokon vannak, akik autókon vannak. Először buszjáratot kerestünk - már nem. Találtunk egy céges taxit - zárt és üres, hívjuk a gépen írt számot - senki sem válaszol. Visszamentem, és megkértem az õrt, hogy hívjon egy taxit. Mint okozta, azt mondta, hogy 10 perc alatt lesz. Várakozunk, és az emberek a következő bemutatóra érkeznek, szombaton kettő van. Várunk, a taxi nincs ott. Ismét eljutok az őrhöz, újra felhívja, azt mondja, hogy most lesz. Aztán egy bolond jön hozzám, amiről az egész ötlet villogott itt és ott és tisztán oroszul: "Szükséged van valami segítségre?" Nos, magyaráztam. Azt mondta nekem - igen, természetesen a szokásos dolog, ez Olaszország. Akkor a szoknyás őrök belépnek a beszélgetésbe, és a mi tisztán - igen, mindig így van, Olaszország ...
Végül taxival jöttünk, és 15 euróért szállítottunk a szállodába. Most aludni kell.