Az egész igazság Chupacabráról

A hely, ahol mi maradtunk, több volt, mint szerény. A régi nagyapa egy kis házat épített, és elkezdte meghívni a vakációkat, zavarba hozva az árakat, spekulálva, és egyébként nem fogja mondani, a tenger közelsége. Nyilvánvaló, hogy a dolgok jól megyek neki, hiszen idővel sikerült kibővíteni a birtokát a földdel szemben, a szomszédságában. A vállalkozó öregember egyszerűen kavargatta kis barlangjait, elrendezte a táblákat, elrendezve, így pár szobás, apró ablakokkal rendelkező szobákat eredményezett.

Valójában - egy rusztikus nyaralás. A közeli hatalmas pók a latrina, és nem egyedülálló aromája a friss föld, ad egy különleges temetkezési varázsa „hotel” több mint ellensúlyozta a közelsége a tenger és a meleg napos szél reggel.

Jó alkalom volt, egészen addig, amíg egy éjjel felébresztettem a férjemet: "Valaki tapsol az ajtón." Azt hiszem, nem szükséges azt mondani, hogy az ajtó megnyitása után senki sem volt mögötte. Egy kis időben az ajtóban álltunk, ismét letelepedtünk, de egy óra múlva ismét meghallgatták a kívülről érkező járdát. Nem igazán álmos, egész éjszaka az ágyról az ajtóra és hátra ugrott, dühös és fáradt, reggel költöztünk az öregemberhez.

A lakás tulajdonosa kemény arccal hallgatott minket, és egy napot kért a probléma megoldására. Ugyanazon az estén, a déli napfáradtságban fáradt és brutálisan égett, összeomlottunk az ágyon lévő szobában, és kikapcsoltuk. Reggel 2 órakor felébredtem, és csendesen, hogy ne ébressem fel a férjét, elmentek a hűtőbe, ahol egy üveg ásványvizet rejtettek el. Hirtelen hallom: "Gyere ide, nézz!" Látom, hogy a férjem néz az ablakra, és érdeklődéssel néz valamire. Az udvaron az éjszaka közepén nagyapánk vándorolt ​​és hívott valakit: "Gyerünk, menj, menj! A padok alatt, az ebédlőasztal alatt néz ki, valahol felnézett, és karját lengetve. Tíz perc múlva elment, és elment a szobájába. A férjem és én meglepetten néztük egymást, és már most is lefeküdtek, amikor hirtelen egy sziluett jelenik meg a holdfényben az udvar közepén. Honnan jött ki - ez érthetetlen, a távolról a felemelkedése pontosan öt éves gyermek, csak áll a négy. A lábak hosszúak, mint egy szöcske, a karok természetellenesen fordulnak, a feje hosszúkás, mint egy pásztor. A különös teremtmény az udvaron megfordult, aztán a dombtetőn megmozdulva felfelé rohanott. Megdöbbentem, a férjem sétál körülöttem, a víz meg van tiltva, sápadt, általában újra reggelig nem zárja le a szemét.

Reggel hat órakor, mi, a bajonett az ajtóban host „hotel”, ránk nézett, Dzyadok adta fel, és azt mondta a következő: az első alkalommal, amikor egy furcsa éjszaka csavargó az udvaron hallotta, amikor megkezdte az bányászati ​​tevékenység. Nap ásás, éjszaka, taposás. Nap ásás, éjszaka, taposás. Egyszer úgy döntöttem, hogy megvárja a vendéget, és az egész éjszakát töltötte a bokrokban. Reggel felé végre láttam a lény leírás pontosan mit láttunk az ablakon: kicsi, ez áll négykézláb, majd az ő gólyalábasok emelkedik görbék és csavarják a fejét. Nagyapa ugrott rá, meglendítette a lapátot, de nem érte el, a lény lehajtotta a fejét, mint egy kutya engedelmes, tűzött a földre, és nyafogás. Azóta, és ez viselkedett, a nagyapja már ásni kezdett, nem zavarja tovább a furcsa hegyi lakost, és hogy mindezt a látogatás szokása szerint megy. A vendégektől elveszett maradékok, eszik, nincsenek egerek, nincs patkány, még a madarak is oldalra repülnek. Nos, a nagyapám könyörületes téli és a lény kezdett táplálni, így bejutott a szokást hála halott macskák és a sirályok, hogy az ajtó a tulajdonos, hogy készítsen, és tegye a küszöbértéket, a szegény öreg csak kezeli, hogy elrejtse őket, hogy ne megijeszteni a vendégeket. Kérdésünkre, ki az, a nagyapa csak vállat vont - Chupacabra!