Kezdje itt
SANTORINI
Ha nem kérdezte meg egy barátunk, hogy egyedül menjen Santoriniba, akkor vakációnk lenne egy egyszerű pirozhka lehetőség. Anélkül, hogy Santoriniba utazna, egy kirándulás Krétaba nem teljes. Ezzel vitatkozhatsz, tk. Krétán számos olyan hely van, ahol nem lesz idő látogatni. Tekintettel azonban arra, hogy a kitörés a Santorini vulkán körülbelül háromezer évvel ezelőtt (ami még mindig a legnagyobb és legpusztítóbb az írott történelem kitörések) teljesen átalakította az egész terület körül Kréta és a sziget maga, meg kell látni mindezt visszamenőleges képet a saját szememmel. Így sokkal teljesebb képet kaphat ezekről a helyekről, természetükről és történelmi evolúciójuk logikájáról. Ha még nem foglalta le Santorini szálláslehetőségét, ne fogadja el az utazásszervezők meggyőzését, hogy egy napos kirándulást végezzen. Ez áll 150 euró töltesz 7 óra út (2,5 óra x 2 - + oda-vissza egy óra távolságra Heraklion és vissza), és 7 órán át őrült rohangál a két város a szigeten - Fira és Ne. Pár számára ez már 300, és egy gyermeke esetében mind a 450 euró. Vegye meg, ha nem sajnálja, ez a "élvezet" legalább 100 euró személyenként nem az utazásszervezők, hanem a legközelebbi városban. De ha a krétai turné 14 nap vagy több, akkor mindent megtesz. Az interneten talál egy olcsó szállodát. Vagy, ha tetszik, természetesen, drágám. De ne legyen Fira, és biztosan ne legyen, legyen legalább 2 *. Ha van autója, ugyanazokat az örömöket kapja. A kompok pedig bármikor beszerezhetők az interneten vagy a legközelebbi városban. A kompok félig üresek.

Csodálatos kritikus és mágikus Santorini

A repülőtér kicsi, bár a világ minden tájáról érkeznek repülőgépek. A kijárat közelében - buszmegálló. A szigeten vannak buszok. Itt van a menetrend

A szinte minden végeredménye körülbelül 2 euró. A repülőtér látható volt Fira szállodánkban, de a repülőtérről közlekedő busszal kb. 25 percet vesz igénybe. Útközben elkezdtük látni a quad kerékpárokat, a buggyokat és a robogókat. És bár három nap alatt busszal terveztük a jelöletlen útvonalakat navigálni, már úgy döntöttünk, hogy most sürgősen bérelünk valamit.

Míg a Fira buszpályaudvarról a Hellas 2 * hotelhez (kb. 1 km) mentünk el, valószínűleg 20 berendezés bérlése, beleértve a jachtokat is. Úgy tűnik, hogy ez a vállalkozás a nyereségesség szempontjából megegyezik az orosz olaj- és gázkomplexummal. Az egyik munkás azt mondta, hogy a tulajdonos, a három ilyen pont tulajdonosa napi 25.000 euróval rendelkezik: mindenki, aki eljön a szigetre, egész napot üldöz. És sokan vesznek hajókat ...
A szálloda ugyanazt a célt választotta, mint a miénk, a legkényelmesebb. Olcsó, ingyenes őrzött parkoló, az esti vacsorához tartozó összes lehetőség mellett, a naplementére tekintettel.

Csodálatos kritikus és mágikus Santorini

Tekintse meg saját teraszáról a keleti partra a napfelkeltét

Gyorsan zuhanyozva, és hatalmas teraszunkból kilátást keltettünk, valamit béreltünk, és sürgősen elindulunk egy meghajtóra. Elfelejtettem ... még azelőtt is, a tájra orientáltam magam. A szobából kilátás nyílt a keleti partra, és a szállodától 100 méterre a dombon nyílt kilátás nyílt. Itt egy csomó vendéglő közül, amelyek közül egyet mentem, és 19 órára lefoglalták a tábort a helyi helyi idegenforgalmi rituáléért - a napot a tengerbe süllyesztették. Ezekben a napokban 20.36-kor volt.

A szigeten közlekedő bérletnek sajátosságai vannak. Szinte minden bérletben nincs biztosíték, kivéve a harmadik felek (OSAGO) által okozott károkat. A legjobb esetben napi 2-3 euró felár ellenében biztosíthatja az alját és a kerekeket (kerekek, de nem gumi). Minden más a maga felelőssége. Ha egy kis karcolás, megbocsát.

Minél nagyobb egy bizonyos összeg helyreállítása. Az irodában garancia az alábbiakra: Vagy biztonsági okokból elhagyják jogaitokat, és nélkülük vezetnek. Az utakon nincs szükségük. Amint azt a helyiek elmondták, Santoriniben két rendőr van. Alapvetően a kártyát (VISA és így tovább) kérik, és a másolók elülső paneljén keresztül beírják a hivatalos formába. Ez azért történik így, hogy ha dobott egy összetört autó az árokban, és kihajózott kompon vagy elrepült a levegőben, akkor razyschut biztosítók révén a World Wide Web elektronikus térképek és kártérítés semmilyen módon. Csak ne engedje meg az irodai munkásnak, hogy írja meg a számot a kártya hátulján. Szeretnek oda menni, nyilvánvalóan, nem pedig a tétlen kíváncsiságból, hogy megnézzék.

Az első pont a fekete homokkal borított vulkáni tengerpart. Menj Perissa (Perissa), nem Kamari. Kissé távolabb van (15 km helyett Fira helyett 12), de egy lenyűgöző hegyi kúria mögött található, amely védi a tengerpartot a hullámoktól. Kívánatos, hogy van egy korall veled, mert a naplemente egyes helyeken különös: a fekete homokon megy a sárban, majd elkezdjük a lapos kőlapokat apró lyukakkal.
Miközben csodálatos tengeren úszok, vagy egy nyugágyon fekszenek, hatalmas repülőgépeket fognak megközelíteni csak erre a hegyre.

Csodálatos kritikus és mágikus Santorini

Az ösvény 15 km. 40 percet vesz igénybe, és bármely irányban. A kanyargós utakon keresztül jársz a quadok, autók és nagy buszok turisták körében. Útközben egy fenntartott asztalra és egy romantikus estére vártunk a szeretetünk egész történetében.
Jobb, ha látod ... és lehetőleg magad.

Kilátás a vulkánról. Ez a lapos sziget csúcspontja. A többiek a víz alatt voltak a híres kitörés alatt, ami megváltoztatta a Creo-Minos civilizáció történetét, és az Atlantis változatát hozta létre

Másnap reggel 15-re maradtunk ugyanazon a parton. Visszamentünk a szállodába, pihentünk és elmentünk az Iyo-ba. Ez az egész sziget fő jellemzője. Úgy gondolják, hogy a nap a legmeredekebb. Az Ii felé vezető út gyönyörű, körülbelül 12-13 km. Ezek a képek ismerik az egész világot.

És itt az a dolog, amiért a legtöbb a Santoriniba jár. Az egyik legszebb naplemente.

Csodálatos kritikus és mágikus Santorini

Vacsorázzunk mellettünk, ugyanabban a kocsmában, majd csendesen járni a szobájába egy helyi borkóstoló után.

AZ ANGELEKRŐL. Két nappal az indulás előtt Kréta Santorini minószi Air mondta nekünk, hogy mi vissza járatát törlik, akkor bocsánatot kérni, és engedélyt kér vissza a pénzt a kártyára. Kb. Egy órára égettünk, majd hirtelen felismertük, hogy nem csak a föld felett, hanem a nagy sebességű kompokon is szeretnénk megmutatni az utat. Ag felé mentem. Nikolaos jegyet vásárolt a kompnak. 17 órakor kezdődik Santorini-ból. Ez 10 órás járat helyett. Így az angyalaink további hét órányi boldogságot adtak nekünk Santorini utolsó napján.

Az elmúlt reggel úgy döntöttem, hogy találkoztam a napfelkeltével a teraszról a teremről, leveszem és újra lefeküdtem. De kiderül, hogy ha találkozol a napfelkelte, akkor attól a pillanattól kezdve a napod már elkezdődött. Fel akarsz emelkedni és ragyogni a nappal. Szóval csöndesen kimentem a szobából, és felmentem a medencébe, hogy figyeljek az ébredő természetről.

A reggeli után 8 órakor a 2 * tojást és szendvicset, kb, csináljuk egy hétköznap az ő dacha, mentünk abba az irányba, Akrotiri, nézni ásatásokat. De az úton lett egy lenyűgöző hely. Kiderült, hogy valami olyan, mint egy halászhajóállomás közvetlenül a vulkán előtt. Itt ezek a hegyek, a lejtők falaiban mindent átszel a vulkánból repülő sziklák. Néhányan továbbra is lógnak, és a legtöbbjük végül kifogyott a fészkükből, és a parton feküdt. Lenyűgöző kép a szörnyű elemek nyomairól. Ez a hegy duzzadt, mint egy gyertya a melegből ...

Miután vándoroltuk a tölcsérdarabokat, és érzékeltük, hogy az események epicentrumán voltunk, elmentünk az ásatásokhoz.
A krétai Knossos-palotától eltérően a replika kevesebb lábnyomot tartalmaz. Bár az útmutatók nem rejtik el, hogy mindez egy számítógépes szimulációs termék, amely egy esetleges településen történt, amelyet a Massachusetts Egyetemen hoztak létre. Mint látható, ez az egész komplexum projektje. Nagyon kényelmes, egyébként látogatás. A tető alatt és jó szellőzéssel.

Csodálatos kritikus és mágikus Santorini

14-kor voltunk a szobában. Átmentem az autót. Három napig 12 literet égettünk. benzin 20 euróért. 15.00-kor busszal 8 km-t hajtottunk. a kikötőbe. A kikötő nagyon meleg, még a lombkorona kávézó alatt. Mire a kompok megérkeznek, több ezer ember jött be a kikötőbe. És a kocsmák teljesnek tűnnek. Egy kompot tartottunk, majd csaknem 1,5 órán át szinte egyedül voltunk, sörözöttünk egy kis sört, kávét.

A komp indulási ideje meglehetősen önkényes. A belépőjegy 17:00 órája az érkezés időpontja után történt. Igaz, nagyon rövid időre nyögnek. 20 perc múlva. ő már vitorlázik. Szinte nincs autó, 3-4. Ne vásároljon semmilyen üzleti osztályt. Ez az orr forró része és a légkondicionáló nem elsajátítja. Furcsa, de sok ember van. És a rendes szobákban 30% -át a munka és a hűvös. A komphajó tetején egy étteremben, ahol egy fél órát énekeltünk két félelmetes fekete nőt. Sör a komp étteremben 5 euró. A komp körülbelül 60 km / h sebességgel repül. Amikor visszatérsz Kréthébe, úgy érzed, hogy a szárazföldön tartózkodsz ...