A város Szocsi (Oroszország) - "hogyan kell mérni egy költségvetési utazás mentén hatalmas kiterjedésű

Jó napot mindenki! Gyakran a nyár érthetetlen - akár forró, akár esős, de még mindig vonzza a tengert. A külföldi üdülőhelyek gyakran nem elérhetők az időjárási viszonyok miatt, vagy a helyi mentalitás miatt, akár a politika miatt, akár az árak miatt. Akkor hazánk üdülőhelyei jönnek a megmentésre! A leghíresebbek Krím és Szocsi. Nem merészkedtünk elmenni a Krímbe, de örömmel elmentünk Szocsiba, úgy döntöttünk, hogy olyan bájos Abházia lesz, amely nem olyan messze van hazánk üdülőhelyeitől. Milyen rossz voltunk.

Tehát a tenger! Egy tündér paradicsom álmai összeomlottak, amint ránéztünk. Ha Abháziaban a víz kék volt közel és csaknem smaragd a távolban, és az egyetlen szerencsétlenség volt a medúzafelhő, akkor a víz sáros-zöld volt, és sokszor szemetládákat észleltek.

A város Szocsi (Oroszország) -

Természetesen ott voltak turisták tömegei, de nem számítottunk semmi másra. By the way, a Fekete-tengeren, fényes hullámok! A szörfözés természetesen nem illeszkedik, hanem kényelmes és érdekes tevékenységet kínál. Készíthet egy csomó hűvös fotót is, például hogyan hozhat létre ezt a hullámot vagy meghódíthatja.

És készíthetsz egy fotót a "tengeri habszivacsból".

Hatalmas lehetőség a fantáziára. És milyen naplementék! Az esti tenger már nem néz ki ilyen piszkos, és minden nagyon jól néz ki.

A város Szocsi (Oroszország) -

De nem csak az emberek díszítették ezt a strandot, gyakran repültek az ünnepre. galambok és abszolút nem félnek az emberektől.

Természetesen Szocsi közel van a Kaukázus-hegységhez, és ez hozzájárult. Milyen kaukázusi étel mindenki tudja? Persze, shish kebab! Úgy döntöttünk, hogy megrendeljük a shish kebabot. Elmentünk egy helyi étterembe, tíz méterre az utcán, és rendeltek egy adagot. Az étel méretét nem írták le, és miután megbecsültük a kávéházi adagok költségét, úgy döntöttek, hogy kicsit szolgálnak majd nekünk. Tévedtünk! Annyi grillet kaptunk, hogy az este, amikor hárman nem ettük meg! Majd mondok többet, magunkkal vittük, és csak másnap befejeztük!

Csak itt sok a gyümölcs, és mind a kereskedelem mind a rendes utcákon és a helyi piacokon. Az utóbbi különleges színt hoz létre.

A város Szocsi (Oroszország) -

Mi ezeken a piacokon csak nem létezik! Természetesen, amint belép az orrodba, fűszeres illat ér, szétszóródik a gyümölcsök jelenlétéből - itt vannak az almák, itt vannak őszibarackok, itt van a szeletelt görögdinnye.

A pénztárosok fölött mindenféle édességet felakasztanak, és mindezek ellenére nem repülnek a legyek hordái. Beauty!

De azok számára, akik szeretik a közönséges gabonákat, tésztákat, salátákat, a Szocsiban, annyi helyi bolt is van minden utcán, mint a Magnet. Az alacsony áron bármit találsz, amit szeretsz.

Természetesen egy szállodában vagy egy szállodában is élhet. De úgy döntöttünk, hogy nincs értelme túlfizetni egy kényelmes szobának, mert nem azért jöttünk ide, hogy tévét nézzünk. Ennek eredményeként egy magánházban egy szobát béreltünk egy éjszakára, 500 rubelre személyenként. Minden nagyon rendes volt, az ágyak, a járókerék, a szekrény, a tengerre néző ablak, a zuhanyzó és a WC. A Szentpétervári kirándulás során ugyanazt a számot nem 1000-re vágtuk le.

Egyszer, amikor hazatértem, egy ilyen meglepetést vártam.

A város Szocsi (Oroszország) -

Az ágyon lévő akkumulátor mellett ez a csoda feltűnt. Nem volt ijesztő, de érdekes.

Tudod, Szocsi város. Nem az urbanizáció szintéről vagy a sokemeletes épületek számáról beszélek, hanem arról a tényről beszélek, hogy hatalom van. Nem láttam az okos erdőket vagy hatalmas vadnövényeket, mint Abháziában. És még akkor is, amikor kirándulni mentünk, egy gyönyörű erdei erdő maradványai hatalmas fái elkábították a kígyó úton. Mindezt a turisták kedvéért.

Természetes maradványai természetesen mindenféle pálmafák az utca minden szegletében és gyümölcsfák, amelyeken a helyi emberek üzletet folytatnak.

A város Szocsi (Oroszország) -

Itt elmondom a kis szórakoztatásról és a kirándulásokról. Kezdjük a kisbabákkal. Alapvetően a tengerparton találhatók. Először is, különböző helyeken készítettünk henna tetoválást, ennek árai nem a legolcsóbbak, 500 rubelt kellett adnom egy tetoválásnak a kulcscsontjaim alatt szereplő felirat formájában.

A második szórakozás és mi, általában vonzó parkokban találunk. Ezek mindenféle sátor-razvodilovki. Például csomós golyók - kapj egy játékot. Természetesen nem sikerült feltörni őket.

Nos, menjünk kirándulásokra! Az első hely, ahová mentünk. Ez a Sochi Oceanarium.

A város Szocsi (Oroszország) -

Tulajdonképpen Adlerben van, de valójában Szocsi városi kerülete. Ott nem igazán kedveltem - elég sötét, világos és emlékezetes hal volt elég kicsi.

A folyosók egyszerűen irreálisan keskenyek, és sok ember van, úgyhogy úgy éreztük magunkat egy kis akváriumban. Az egyetlen dolog, ami elégedett, ezek gyönyörű szobák fluoreszkáló festék rajzokkal. Gyönyörű volt!

Nem lehet egyszerűen az akváriumban képeket készíteni, fizetnie kellett, majd kap egy ikont. De senki sem figyelmet fordít erre. És mi, mint sok más, fotókat készítettünk. A kijáratnál mindannyian fényképeztünk 3x4-es fotókkal, nagyobb méretben kellett fizetnünk. Nem volt rá szükségem.

A város Szocsi (Oroszország) -

A második hely, ahol kirándulással döntöttünk, az Olimpiai Park. A szórakozás nem volt olcsó, személyenként 1000 fő, esténként mentünk. A hely valóban lenyűgöző! Ott nem tudsz sétálni, és különleges autókon lovagolni. Így jöttünk az olimpiai helyszínek bejáratából.

Természetesen hatalmas benyomást keltett az egykori olimpiai láng, amelyet éneklő szökőkútká alakítottak.

A klasszikus zene hangja és a szökőkút fényes villogása táncolt. Nagyon elbűvöl.

De az olimpia Fisht fő színpadán nem volt különösebben lenyűgözve. Egy hatalmas szürke épület. A csúszda emlékezetesebb volt: hasonlított egy hullámhoz vagy egy jéghegyhez.

A város Szocsi (Oroszország) -

Nos, természetesen itt sok mindent láthatunk, amiket a közös szem elrejti - különböző gerendák, támaszok, mindaz, ami elrontaná a fényképezőgép megjelenését.

A hazafelé menet egy hatalmas parafa egy serpentinben. Éjfél volt, és kb. Egy órára álltunk.

Tehát, értékeljük az egyes elemeket egy ötcsillagos skálán.

Utazás - 2 csillag

Strandok - 4 csillagok

Természet - 3 csillagok

Szórakozás - 4 csillag

Tehát az átlagos pontszám 3,7, vagyis a Sochi 4 csillagos tételt ajánlottam, és ajánljuk, hogy országunk egyik kedvenc üdülőhelyét utazzon!