Visszajelzés az útról (rotunda, yalta, Krím)

928 Beach san. "Sail" Gaspra

Visszajelzés az útról

Livadia, a hotel "Rotonda" a szanatórium területén "Oroszország".
1. Előszó. Kezdetben egy epikus volt a pihenőhelyek internetes keresésével, a hotelek számával és a parkok jellegével kapcsolatos képek megtekintésével. Amikor valami elkezdett lógni (a Partenitben való pihenés lehetősége), rátaláltam egy hotel leírására. Egy csodálatos parkban akartam élni a tenger mellett, és a Rotunda fotói, valamint a Chukurlar park, ahol a szanatórium található, megígérte, hogy valóra válik az álmom. Még mindig meg kellett győzni a férjemről, hogy sürgősen pihenni kell ebben a csodálatos parkban 10 napig, szobánként napi 180 dollárért.
A "Rotunda" egy szálloda, azaz tervezik, hogy a szanatóriumban, az egészségügyi szolgáltatások igénybevételének lehetőségével, és természetesen a strandon és a parkban maradnak. A szoba meglehetősen szűkös, a kép azonnal látható volt. 2 szint: 1 - egy összecsukható kanapé, éjjeliszekrények és szekrények, egy fürdőszoba; 2 -2 ágy, éjjeliszekrény és ruhásszekrény. A televízió minden részén légkondicionáló, hűtőszekrény, vízforraló és széf található. Park Chukurlar (vagy inkább a park illúziója, amit rajzoltam) felhívtam és meghívtam, a szoba közelsége nem zavarta.

2. Itt vagyunk Livadiában. Mi melegen üdvözölte a rendező a hotel Zhuravleva Irina Konstantinova, mind azt mondta, ki halad, hogy a strand és a központban, és mentünk a szobába.
A szoba egy kicsit podzapuschennym, tisztítás nem elég alapos, és a verseny, hogy már létezik a déli parton, a 905 hrivnya egy nap nem húz semmilyen módon. Nem ijesztett meg minket és folytattuk ismerkedésünket az új pihenőhellyel.

3. Az "Oroszország" szanatórium parkja és strandja. Van egy park szan. "Oroszország" a jaltai töltés közelében: a szálloda "Seaside Park" -tól, a színes zenei szökőkúttól 10-15 percig. A park olyan, mint egy park, de nem az, amire számítottam. Illúziók összetört ellen a valóságot: a fotók, úgy néz ki, színes és fényes, de a valóságban a parkban futó, rosszul öntözött növények, mert adott egy kis ryzhiznoy. Ahogyan néhány állat a széken is megjegyezte, így a nagyon megszáradt formában tetszett a szemünk, senki sem akarta eltávolítani.
Annyira közel vagyok a park hátrányaihoz, mert az ellenkezőjét vártam, túlságosan kellemetlen volt csalódni. Ha nem az én túlbecsült várakozásaimért: egy jó, általában egy park, sok különböző növény, vannak fajok, ott ülni csendben, nagyon kevesen vannak a parkban.
A tengerparton le kell mennie a liftbe, de a létrán is lehet. Anélkül, hogy a strandra jutni nem lehet (a bejáratnál - megállni, és kérni kell a könyveket). By the way, a park maga is adott át gazdára (van egy kapu, amelyen a lakat lógott a show, de a kapu ugyanakkor nyitott), de nem valószínű, hogy valaki legyen (annál is inkább, mert nem tud menni a strand).
A strand szép, tiszta, nem sok ember van, a naplemente normális. A tengerben semmi rosszat nem láttak, bár Livadia, és Jalta közelében van: a víz kristály. Körülbelül 12.00 órakor a hangszórót arra figyelmeztetik, hogy eljött az idő a megnövekedett napelem aktivitására, és kérje, hogy menjen a napellenzők alá. A strand elégedett volt a vadonatúj szimulátorok elérhetőségével, amelyeket én és gyermeke barátságosan elsajátítottak. Ők is óriási sakkot játszottak.
A strandon egy kávézó található, ahol mindketten vacsorázhatnak és vacsorázhatnak. Megvan az ideje, hogy kipróbálhassam ezt a kávé bárányt zöldségfélékkel (unatkozni a húsból). A pincérnő azt mondta, hogy megrendelhet egy tréfát és egy másik halat, felejtse el, mit, ami nem a menüben van. A menü általánosságban változatos. És meg lehet enni a mólón. Vannak asztalok, amelyek a legutóbb rendezhetők, különösen akkor, amikor már sötét van (mintha vacsorázna a tengerben, és a gyönyörű jalta fényei távolról égnek). Lift, mint a san. A "Sail" (Gaspra) egy bizonyos időig működik ("Oroszországban" 22.00-ig, "Sail" -on 7.00-21.00 között). De az „orosz”, valamint az a tény, hogy az út a part lépcsőn nagyon szép és könnyű (miután 22,00 mi könnyen felmászott a sötétben, amikor a lift nem működött, a „Sail” Megpróbáltuk, de úgy tűnt, ijesztő létra).
Minden lakberendezés a parkban és a strand szan. „Oroszország” mámoros nekem a végén az első nap, annyira pihentető és a teljes értelemben a „tenger”, hogy nem érdekel, hogy kellemetlenségeket.
Tehát a park és a strand még fel 5-ki, bár én nem várja meg a park soha nem látott szépség és csodák (a park a serpenyőben. „Ayvazovskoe” őt, mint az ég). Egy kicsit meg nem botrált, de vándorol ott, különösen egy szeretett embernél, csendben, a ciprusokban ...

4. Étterem a Rotundában. A szobaár tartalmazza a reggelit. Rengeteg reggeli lehetőség van, még a nem szokványos használat mellett is nehéz választani.
Mit mondhatok a konyhából: ízletesek még a szokásos zabkása is. Cook, látszólag, a főzés zsenije. Sokan nem kap kipróbálni, de ez nem volt lehetséges ... nem tudom elfelejteni a pisztráng tenger gyümölcsei, főtt fólia ... És szoljánka nyelv, a vesék és a sonka ... A menü nagyon változatos, különböző finomságokat, természetesen, a szint a magas színvonalú éttermek. "Rotunda" magát a VIP pihenés tárgyává válik. A parkolt autók márkája alapján ez így van. Ők is luxus apartmanok, de a számunk (a szolgáltatás színvonala benne), nem húzta a VIP (ismét fájdalmasan beszélek).

5. Az első éjszaka a szállodában (ez az utolsó). Mi nyugodtan lemostam magunkat és lefeküdtünk (felnőttek - a 2. emeleten). Azonban csak néhány óráig elaludtam (a benyomások túlcsordulásából). Éjszaka felébredtem a rettenetes higgadtságtól. Hosszú ideig próbálta elaludni, fülledt, mint egy kádban. Nem tudtam elviselni, bekapcsoltam a légkondicionálót. Nem sok, de könnyebb. Lementem a gyermekhez - hideg van odalent. Megpróbáltam beállítani a hőmérsékletet, semmi sem történt: a teteje még mindig fülledt, de hűvös ott lefagyasztja a gyermeket szokásos használattal. Röviden, az éjszaka nem aludt, aludt csak reggel, amikor kinyitotta az ajtót (korábban kellett volna lennie, de szúnyogok repültek).

6. Indulás. A férjem komolyan aggódott az egész helyzet miatt (a szám 905 UAH / nap volt "tetszett nekünk"), és megáldott a lakáskereséshez. Felhívtam a hoteleket a Primorsky Parkban és a Krasotel-Levantban, de meglepett a 10 napos kérdésem: "Csak 1-2 napig vannak ablakok, minden tavasszal már lefoglaltak." Felhívtam Lena-t, aki segített nekem a házkutatásban, amit találkoztam egy krími fórumon (Crimea guide). Minden olyan gyorsan történt, mint egy mesében: Lena jött és elvitt minket innen.
Természetesen lehetett maradni és szenvedni egy kicsit: "a higgadtság, de nem bűncselekmény". Minden visszanyert (a férjem és én vezettem tisztaság), a park és a strand sok, és a konyhában - Yum, és az árak az étteremben, az úton, normális. De amikor Lena megmutatta nekünk egy különálló új házat San mellett. "Sail" a Gaspra 500 UAH ... Ahol minden új, szép, kényelmes, tágas, három ablak nyitva egész éjszaka, a tengeri levegő nappal és éjszaka (különösen szép - éjszaka). Aztán elmentek a "Parus" szanatórium parkjába és megcsodálta a strandon ... Rock "Parus", nem messze - "Fecskefészek". Nem is gondoltunk semmire, azonnal rohantak a dolgok összegyűjtésére.
Az új barátunk, Lena az autójával valami dolgokat hozott el a szent házhoz. "Sail". A szolgáltatásait a ház tulajdonosai fizették meg (a tartózkodás egy napja). És ott éltünk a fennmaradó napokon, mint Krisztus szájában.
Az eredmény: a park és a szanatórium "Oroszország" strandja teljesen elfogadható a kikapcsolódáshoz. De a szoba a szobák "Rotonda" a $ 180 nem húzza. Különösen az összefüggésben a verseny, ami most van a South Coast (folyamatosan épül az új szállodák és panziók a luxus tartalmát, amíg éltünk Gaspra, sok volt a lehetőség, hogy nyál a természet közelsége, a futás a fehérje és a kényelmet a frissen ház).
Fotók a szállodában nem volt ideje, de - sok képet Gaspra (hirtelen, valaki jön a hasznos).

Árak túrák Krímben Árak túrák Jalta Árak és leírás a hotel Rotonda (Jalta)