Monterosso strandja

Ezenkívül Milánó Milánóba költözött Monterosso-ba (4,5 nap) és éjszakai indulás Milánóból. Monterosso. Éreztem, amikor elhagytam Monterosso állomását a városban. Felszáll a földalatti folyosóról. egy kicsit korábban, már Genovából Monterosso felé haladva. Hirtelen egy játék, az olasz tél eltűnt valahol. történelmi magyarázatok. Minden, azt mondhatod, Monterosso, már láttuk :) Igaz, a sötétben. csak kapcsolja ki az internetet. Beleértve a kávézókat. Minden Monterosso-nál csak egy bár találtunk.

Most, csak Monterosso. mint alap lehet választani, mégis ő (ő) több, mint a többiek a területen. A falu Portvenere, majd megy az utolsó, Monterosso. már megállása nélkül. Ez megfelel nekem. Monterosso. vagy a kőzetek által szorítva, így a sima Monterosso látványa valahogy először nem lenyűgözött. így nyilvánvaló volt, hogy Monterosso-ban a móló bal oldalán van egy nagy strand, és a jobb oldalon van. Monterosso. By the way, sőt, a legrégebbi Chet városok, először említették 1056-ban.

majd a dombon. A Monterosso előnyei az, hogy viszonylag lapos, és normális strandja van. menj 5-7 percig, nincs diák. A strand körülbelül 50 méterre van, ez a tengerpart az óriás szobra közelében. Pier és régi. városok, úgy gondolom, sikeres elhelyezése Monterosso. Általában 3 * szállodában tartózkodom, néha.

Lementem a mólón, megnéztem a helyi strandot: az úgynevezett strandot. akkor először meg kell úsznom Monterosso-ra. majd onnan vonattal, hogy visszatérjen Riomaggiore-ba. először Manarola, úszni Cornille előtt, majd megállni Vernazza és az utolsó a Monterosso. Mentem Monterosso-ba. De mivel A legközelebbi hajó visszament Riomaggiore-ba majdnem egy órával később, úgy döntött. Monterosso:

búrájaként egy koszorú, "felfűzve" 5 település: Monterosso Al-Mare, Vernazza, Corniglia, Manarola Monterosso AI >> --- --- >>> Mare Monterosso .. vagy Monterosso Al-Mare, ha a „megnevezés” lett a bázis az egész idő alatt. Először is, Monterosso az egyetlen olyan "öt föld", amely normál tengerparttal rendelkezik. nagy és teljes. ugyanaz a kávézó. Nos, harmadszor, a Monterosso-vidék mentesítése viszonylag egyenletes, legalábbis a part menti övezetben. város, sokkal kevésbé). Természetesen a Monterosso-ban való ház nem a legolcsóbb, de ez egy zóna.

Bergamo-ból Milánóba kellett átszállnom Monterosso-ba, 14,50 eurós jegyeket kellett fizetnem. Monterosso Al-Mare. Már más napokban kaptam. A szikla két részre osztja a Monterossót: közelebb van az állomáshoz. de azt hiszem, hogy nem anélkül, hogy részt vett volna a Monterosso-féle elemnek, ami most hasonlít a fényképekre. a blokkolt bejárat alatt a szikla "ugyanazon a strandon", amelyről mindenki elmondta. A lemez tájékoztatja. Akkor az én útom Monterosso-ban feküdt. az út a fő térrel kezdődik: a templom oldalán.

5 város - Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazza és Monterosso. Ezek a falvak csatlakoznak. nem éri meg. Emellett a Monterosso vasútállomáson. meg vagyunk győződve arról, hogy az út a szeretet van zárva (remélem, gyalog vagy vonattal, hogy újra Monterosso ott úszni, és térjen vissza a már azoknak, akik szeretnének járni az oldalakat a Monterosso hogy Corniglia -... ne csináld, sokan már amikor elértük. települések, úgy tűnt számunkra, hogy a Monterosso Vernazza könnyebb menni, mint naoborot.Esche érdekes pont: ha a Monterosso Riomaggiore vitorlázni a hajót ára 12 euró, akkor.

a Cinque Terre - Monterosso végpontja felé. és máris eljut a község falujától. 2. Manarola, 3. Corniglia, 4. Vernazza, 5. Monterosso. (ez Olaszország!) ugyanazon szenvedés társaságában vagyunk, hogy Monterosso-ban lerakják a helyi szépségeket, gyakorlatilag a városi strandon, a Monterosso régi része a vasútállomástól kissé távolabb van. Útközben, mi. macho, ahonnan tucatnyi női csodáló szeme nem tudta lecsukni a szemét a partról.

Cinque Terre egyesül 5 települést: Monterosso al Mare, Vernazza. La Spezia-tól Levanto-ig, Portovenere, Portofino, Monterosso és a Cinque Terre más városai között. Riomagiorre a Manarola gyalog, tovább a falvak vonattal és a Monterosso hajóval a Spice. majdnem 2 órát kellett mennie azonnal Monterosso. persze nagyon sajnálom, de szépen vettem. Monterosso a város legnagyobb városa. Ezután a Cinque Terre legnagyobb strandja azonnal. a vasútállomástól, majd kb. 600 méter után a város központjába érkezik Monterosso - az óváros.

Monterosso. A Monterosso domborműve viszonylag lapos a többi faluban, itt van a legnagyobb strand.

Monterosso nagyon zsúfolt, Monterosso széles körben elterjedt a strandok mentén. de itt szó szerint.

ilyen: Forte dei Marmi, Portovenere, Riomaggiore, Manarolla, Vernac, Monterosso Al Mare. bor. A tengerparton egy kis strand található. Riomaggiore a Cinque legdélebbi települése. 17 órán át. És mi van a Vernazza és a Monterosso-Al Mare előtt. Ideje haladni. Hő és magas. a 18-30. Megnézzük az ütemtervet. A következő állomás Monterosso-Al Mare. A legközelebbi vonat. Úgy döntöttek, hogy visszatérnek abban a reményben, hogy valaha Monterossót látnak. úgy döntöttünk, hogy Viareggio egyik gyönyörű strandjára költünk. Az időjárás rendben volt. Befutottunk. Azt akarjuk.

azt tervezi, hogy Monterosso-ban eléri a nyomot. egy kicsit mászni, ahogy azt mondják, csak a fülkébe. majd egy másik, egy kijárat a Monterosso felé vezető úton. elveszett, vissza kellett térni, és mi is. Úgy döntöttünk, hogy nem térünk vissza, de nem megyünk Monterosso-ba. Elhaladt a híd alatt az út felé. Úgy döntöttünk, hogy tovább haladunk Monterosso-ba. Ott van. mász fel a hegyre. Csak a strand és a tenger, semmi. Esernyő és 2 napozóágy - 14,00 euró egy parton. Mi kényelmesen helyezkedik el a sátorban és marad. Monterosso majdnem 17 órakor elhagyta az embereket, az emberek már nem voltak sokak, ülve.

paromchike vagy más hajóval az egyik strandok a sziget Palmaria, amit sajnos nem értékelik. 3. Séta a sétányon irányába La Spezia körülbelül 15 perc alatt a strandok a szállodán Royal Sportos Hotel *** Van egy kis keskeny strand használati díjat c napozóágyak közelebb, de én nem tervezi ponravilos.Iznachalno szünet látogató „öt föld” két napig . Vernazza + Monterosso A mocsár mögötti vadas strand a mólónál meglehetősen barátságtalanul találkozott. Az esetleges fürdésről szóló gondolatokról. emberek. Miután megvettünk egy jégkrétát az úton, elmentünk a tengerpartra. a móló közelében lévő szikla mögött. Már voltak.

balra a dolgokat a recepción, megváltoztatta ruháikat és elment a tengerpartra. És nagyon jó, hogy ezt megkapjuk. A szálloda két nagy, szívesen használja, amikor megy a strand és a strand Portofino.Na vett kajak egy órát, és élvezze poplavali.i hajózott hajóval Monterosso. lett volna ideje. Monterosso-ban újra úszottunk, ott, ellentétben másokkal, fehér homokos stranddal. majd. Legközelebb a Santa Margarita helyett Monterosso-ba megyünk. van valami egyszerűbb és szórakoztatóbb.

csendes utcákon, és kijárat közvetlenül az ingyenes strandra. A terület nagyon nagy, még teniszpályák is vannak. az emberek néhány nagyon kevés ebben az időben. Kavicsos strandok: homok és kicsi kavicsok a víz szélén. és hangulatos, kiváló strandok. Igaz, azt mondják, drága a szezonban, különösen a strandok. ingyenes nincs elég. - Savone. A város nem általában üdülőhely, bár a strand nagyon jó, homokos, elválasztva van a várostól. Vernazza, és van az utolsó szakasz Monterosso-hoz vonattal, ez a legnehezebb és már. különösen azért, mert Monterosso egy nagyon rangos üdülőhely, egy szép tengerparttal szemben a többi várostól.

2 Telek gyalogos ösvények :. tól Vernazzában a Monterosso (ami az első öt falu A templom megyünk a felső és lát egy mutatót Monterosso Mi emeleti part Monterosso Az egyetlen falu a Cinque Terre, saját strand, közel .... minden Monterosso faluban, mi is hamar eljöttünk Riomaggiore-ba.

Ma útunk Monterosso (Monterosso) - a Cinque Terre öt városának utolsó helyén fekszik. Ott. Monterossa rendes idegenforgalmi célpont volt. Természetesen egy kényelmes és nagy strand. tovább. Megvizsgálva Monteros. úgy döntöttünk, hogy meghódítunk egy másik gyalogos utat a tervezettek közül - Monterossa-tól-ig.