Gyönyörű vörös tenger - egyiptom, afrika

19 out of 10400 értékelés hasznos

A Vörös-tenger sekély vízében a "hullámhullám" színe, zöldes árnyalat, rajta látható kövek, korallok. Mindazonáltal, ha egy csomó mély napközben egy tiszta nap, nem durva tengeri színe a víz - fényes, kék, nem zöldes árnyalattal, nincs csipetnyi szín „aqua”. Ezért olyan személy, aki nem ismeri a tenger nevének eredetét, nem világos, hogy miért nevezik a Vörös-tengernek. Nem értettem, miért hívják a kék-kék tengert "vörösnek", amíg el nem olvastam a név eredetéről szóló verziót.

A Vörös-tenger tengeri életének sokszínűsége elképesztő. Az egyiptomi korallokat általában törvény védi, mivel kárukért bírságot kell fizetniük. Személy szerint sárga színű korallokkal találkoztam, de különböző formákkal és méretekkel. Delfinek, gyilkos bálnák és teknősök, még nem találkoztam. Mint azonban a cápa és a moraj angolna. De kisebb halak - több mint elég. Az összes szín és árnyék részletéről, nem mondom. De különösen a nagy méretű pontyhoz és színhez hasonlóan kedveltem a halakat, túlnyomóan kék és zöld színűek, vagy kevertem. Nos, csak egy csoda hal, és csak. És csak a felszínen van. És ha levegőt veszel a tüdejébe, és leomlik, akkor szépség leírhatatlan. Csak mártson egy kicsit, ne feltétlenül merüljön, ha nem vagy búvár. Természetesen sajnálom, hogy a fényképezőgépem nem veszi le a képeket a víz alatt, a képek nagyon szépek lesznek. Mivel a Vörös-tengerbe nem folyik folyó, a benne lévő víz kristálytiszta, így minden víz alatt látható.

A nyaralók, akik korábban a Fekete-tengeren és a Földközi-tengeren voltak, bevallotta, hogy a tenger szépsége és tisztasága, a halak sokfélesége és szépsége, a Vörös-tenger túl van a versenyen.

Elolvashatja azt a tényt, hogy a Vörös-tenger szennyeződik a strandoktól, a hajóktól és a kompoktól. Személy szerint nem látom ezt. Ha ez történik, a szemetet azonnal eltávolítják, legalább a strandok közelében. Azt is elolvashatja, hogy a Vörös-tenger vízének magas hőmérséklete miatt számos baktérium van, amely káros az egészségre. De azt hiszem, még ha így is van, annak köszönhetően, hogy a Vörös-tenger a Világ-Óceán legszárazabb tengere, nincs semmi szörnyű ebben. Személy szerint első napon megsebesítettem a kezemet, úszva a tengerben. Valószínűleg a csoda halak úsztak át, és a finom kezével megérintették a kezemet. Bár a seb hosszú és mély volt, gyorsan elhúzódott. Normál körülmények között egy ilyen seb hosszabb ideig meggyógyul, akkor a Vörös-tengerben lévő víz hasznos, és a nagy sótartalmú előnyöknek köszönhetően nem káros az egészségre.

Általában egyetértünk azzal a kijelentéssel, hogy a korallok, a tengeri élet és a Vörös-tenger minősége és sokfélesége nem azonos az északi féltekén. A Vörös-tenger partján minden új szálloda és üdülőközpont, szórakoztató és búvárkodó üdülőhely található.

Szolgálat az irodában

Szeretne elrontani nyaralását, üdvözöljük a Coral Rotan Tiran-ban. A férjem és én 10:00 körül érkeztünk a szállodába, amíg 2 napig várnunk kell a rendezésre, de ez érthető, a világ gyakorlata. Csak aztán több órát kellett megértenünk a recepción, hogy a szemetetől a normális helyiségbe költözzünk. Igaz, a számok hívni ezeket a helyiségek a ház, akkor a nagy tartalék. Számban.

Egy hete voltam a barátaimmal Egyiptomban a Hotel Movenpik Tabában. Mit mondhatok a szállodáról? A szálloda nagyon tetszett. Reggelre repültünk Egyiptomba, gyorsan ott telepedtünk. Még volt ideje, hogy reggelizni, az étel útközben nagyon változatos és ízletes volt, én már ez volt már más hotelek Egyiptomban, és ez sokkal rosszabb volt. Reggeli után elkeltünk.

Kedves napszak. Úgy döntöttünk, hogy véleményt írunk a Hilton Taba hotelről. Egy hétre pihentünk ebben a szállodában. A szálloda eleget adott az elvárásainknak, mivel a szállodát a véleményekre választottuk, és ott másképp írták, pozitív és negatív. Ünnepeltünk késõ este, sikeresen. A szoba nagy volt és hangulatos, nagyon tiszta. Kimentünk vacsorázni, lefeküdtünk, holnap maradt minden, így.

Egyszerűen repültem Egyiptomból, a Movenpike-ben pihentem Tabában! A szálloda még mindig nem rossz. A település gyorsan és jól haladt, a szoba elég nagy volt és nagyon hangulatos volt, naponta takarítást végeztek. Az élelmiszer változatos. Bármit szeretsz, hal és hús, gyümölcs is egy tengely, kiváló tészta. Egyiptom legfontosabb látogatása a Tabu-nak Izraelbe látogatott, pl.