A cseh köztársaság kastélya

A következő vasárnapi ünnepen álmodtam, hogy Bajorországba utazom, és meglátogattam egy új színes várost, de az újonnan bezárt szárazföldi hatalmak megijesztettek minket. Hm ... Hosszú ideig választottuk az utunkat. Látogasson el a Safari Parkba? Vagy a cseh paradicsom, amely híres mesebeli természeteiről, a Bozkov-i Dolomit barlangok a legnagyobb csehországi földalatti tóval?

Nem is számítottam arra, hogy ennek következtében a Cseh Köztársaság másik végére megyünk - Morvaországba. Prágából 2,5 óra múlva egy kis falu Lednice volt, mint mindig, a várhoz vezető utakat. Nos, ez helyi szinten jött, akik mindig szívesen elmondják, hogyan kell a megfelelő helyre menni.

A Lednice-Valtice komplexum csaknem 300 km² területet foglal el - Európa legnagyobb parkja! Ezért jobb, ha kora reggel érkezik, és meglátogatja a komplex Valtice-t, hogy újabb napot adjon ki.

Érkezése messze volt a legkorábbi időponttól - 13-20-kor csak parkoltunk. És 17.00-kor a Lednicei vár már lezárult.

Természetesen a komplex Lednice hatalmas benyomást kelt, nem csak a struktúrát, hanem annak hatókörét is, színes parkot, sok virággal, szökőkutakkal, tavakkal, trópusi üvegházzal, kiskorúakkal és még sok mással.

A cseh köztársaság kastélya

Itt van az angol park területén található titokzatos építmények egyike. Ez egy 60 méter hosszú minaret. egy megfigyelő fedélzeten. A szerkezet kilátó toronyként szolgált. Soha nem használták vallási célokra, bár a Korán idézeteivel festették. A Lichtenstein nemzetség egyetlen leszármazottai sem fogadták el az iszlámot, és nem szándékoztak megváltoztatni atyáik hitét.

A minaret ugyanis három boltíves galériával díszített négyzet alapú. A minaret első emeletén található nyolc szobában nyolc volt a keleti értékek gyűjteménye, amelyeket a Liechtenstein a távoli utazásokból és utazásokból hozta. Mászni a minaret felső megfigyelő fedélzetére, amely a szemtanúk szerint jó időben a szomszédos Ausztriát látja, a spirális lépcsőnél több mint háromszáz lépést kell megszabadulnia.

Érdekes tudni, hogy Josef Hartmund nevű miniszterelnök egyik építésze, aki később a palacsinta feltalálójává vált, pontosan egy minaret megnyilvánulása nyomán felfedezte felfedezését.

50 kroonnál csak 100 lépést sikerült elsajátítanom. Elég volt nekem.

Ebédeltünk a Minaret mellett, természetesen nehéz ebédelni, de más választás nem volt. Vacsora sült krumplit, pörkölt sajtot és kukoricát tartalmazott.

A parkkomplexum területén a romanizmus stílusában 13 épület található. Érdemes talán megemlíteni egy másikat - a mesterséges romok Yanov Grad. A kastély előtt 30 perc alatt úszni lehetett a hajón, de nem maradt sok idő. Ezért úgy döntöttünk, hogy visszavonulunk Lednice várához.

A cseh köztársaság kastélya

A park szépségével, tisztaságával, zöldségével, színeivel, szagaival, legtisztább tavainak hattyúkkal és kacsaival lenyűgözött.

A kiránduláshoz nem jutottunk a kastélyba, miután úgy döntöttünk, hogy időt takarítunk meg. Az útvonalak a legkülönfélébbek voltak. Összesen 4 útvonal van.

1 útvonal - A társadalmi csarnokok és golyók számára szolgáló főtermek.

2 útvonal - Princely lakások.

3 útvonal - a fejedelmek gyermekszobái és a Milan Knizhak baba múzeuma.

Útvonal 4 - Grotto, mesterséges sztatikus barlang kísértetek kiállításával.

Természetesen sajnálom, hogy nem sikerült meglátogatni a Lednice kastélyt, múzeumokat és kiállításokat, az Apollo templomot, melyet Janov Grad és a Valtice-komplexum épített 1817-ben. Ehhez még legalább egy napra van szükségünk.