A békés halak halászata

Ugyanakkor az emberi emlékezet csodálatos dolog. Sok évvel ezelőtt a bátyám gyakran elment kántálni a Travian-tározóban. Én arra a pontra, ebben a tartályban még nem látogatott, és minden gondolatomat róla alapja kizárólag a történetek testvér. Minden új történetet egyszer ott a halászat, kialakítva az elme a kép benőtt füves pálya tározó új és új részleteket, mint például a ház őr, és kényelmes sizhoy, szép, és miért olyan ritka a vízi növényzet szigetek öböl ...

Amikor először odaértem, a tározó határozottan különbözött a fantáziaimézettől. A fantáziákban sokkal szebb volt ...

De érdekes módon, még most is, tizenöt év után, amikor a füves pálya, az emlékezetemben, az első a felszínen a kimeneti „file”, ahogyan azt jelenti, hogy a fantázia idealizált víztömeg, bár a hal nekem volt elég gyakran, és különböző évszakok ...

Pontosan mi volt a virtuális kép a Psel-folyóról, még azt is nehéz megmondani.

A zsarnokban a kariszthoz

Valószínűleg ez egyfajta szoljanka, amely különböző információcsomagokból áll. És mégis, ez a kép nagyon stabil. Az én virtuális Psil gyors és gyors, tiszta vízzel, rengeteg lyukkal, csordával telve és rengeteg más halakkal, mindig kanyargós strandokkal. A strandok gyönyörűek, tisztaek, fűzfákkal és nyárfákkal borított, elegáns parkolóhelyekkel ...

Az a folyó azon része, ahol elsõ kutatómunka közben Psle-ban voltam, különbözött a gyökér folyó felõl alkotott elképzeléseimhez. A parton szilárd kő, homok, gránit vagy apró kavics helyett, folyamatosan változó vízszint, és ami a legérdekesebb, reverzibilis áram. És minden más mellett, és az időjárás nem volt szerencsés - a halászat egybeesett a légköri frontok zümmögésével. Teljes értékű, azaz teljesen elkötelezett a halászat, csak egy nap volt. És egész nap egy erős ellen-átlós szél fújt arcunkban ...

Szóval, Psel. Felhívtam a barátomat Zhenyát, és felajánlottam, hogy Pselbe menjek. Volt információ arról, hogy a Dnyeper-ben a Psalban a hatalmas ponty hatalmas állományai jöttek, és nem rosszul fogtak. Én alig tudom elképzelni, hogyan lehetne megtagadni egy ilyen kirándulást, különösen azért, mert több ingyenes vacsorát is megjelentek.

Terekons az út mentén.

20-30 percig érkeztek a helyig a sötétedés előtt. Az a pont, amelyre irányításra került sor, az "A csillogáson" volt. Valójában a név teljesen egybeesett a természet jellegével.

Az első feladatot maguknak definiáltuk - "Vegyük a nyelvet", azaz. keressen valakit a helyi halászoktól, és próbálja meg a lehető legtöbbet kihasználni egy adott webhely sajátosságairól. Szerencsére ilyenek találtak. Mit lehetett megtanulni - igen, a kegyet fogják itt, de a halász egy harcsa ül.

Itt van az igazság pillanat! A fejemben villant. A harcsa! Az a tapasztalat, hogy egy éjszakai harcsa fogott a földi felszereléssel, és megragadtam a kezeléseket, és alaposan feltérképeztem. De ez nem a fő dolog. "A hüvelyen egy ütőkártya" egy káposzta vagy egy medve. A halászat előestéjén lehetett ásni egy tucat ilyen kártevőt.

A zsarnokban a kariszthoz

Valahol, amikor elolvasta, hogy a macska majdnem egy kilométernyi illatot szagol. De a csoda nem történt meg. Valójában semmi sem történt a szamáron. Két éjszakára - egyetlen harcsa sem harapott rám, sem Zhenyánál.

Az első hal, amelyet aznap este fogtam fel a Pslev-en, gusher volt. És összesen öt volt. Ami érdekes, a folyó első éjszaka volt a fordított (reverzibilis) áram. A folyó az alsó szakaszában erősen podpruzhena víztározó volt, és ez a jelenség itt a szokásos ...

A reggeli hajnal nyilvánvaló okokból elaludtunk. Az első dolog, amit reggel csináltam, egy kis túra volt a környéken. Beszéltem a helyi halászokkal, akik már a közelben leromboltak, és sikeresen elkaptak egy csótányt.

A zsarnokban a kariszthoz

Aztán megnéztem a kőbányát, ami körülbelül száz méterre volt tőlünk. Értem - a granit kivonása. A kőbánya teljesen működőképes.

És csak valahol ebéd közben az első adagolóba helyeztem a vízbe. A csatorna (vagy talán a csatornából a csatorna) a partunk alatt haladt, és körülbelül 5 méter mélyen érezte magát. A csótány jobban reagált, ha lehetséges volt a csatorna áthelyezése, és az adagolót az ellenkező asztalra helyezte.

Ha a csatornát nem lehet dobni, akkor a bugler gyakrabban harapná a hibát.

A zsarnokban a kariszthoz

De nem volt ponty. Sem itt, sem más (főleg helyi) horgászokkal. Néhány "vendég" csapat is jött, mint mi. Valaki Poltava-ból, valaki másról valahol. És mindegyiküknek csak egyetlen kérdése volt a nyelvükön: "A ponty ment?" Természetesen érdekes, hogy pontosan hogyan alakult ki ez a pletyka, ki ez a halász, aki elkapta vagy látta, hogy fogták? És hogy ebben a korban a kommunikáció ezt a pletyka volt szakadt a kanapék és a Poltava lakosok, és Kharkiv állampolgárok, és csak Isten tudja, ki más ...

És ez nélkül, nem gyenge átlós fejű szél, a nap második felében nőtt.

Időnként a szél eléri a 15 m / s-ot. A horgászbotokból hoztak és kezeltek, és székeket, valamint zacskók dobozait. Ilyen szélsõség az esõ víz, a növekvõ jobbáram (az út mentén), és a növekvõ bal (a jelenlegi szél ellenére). Az adagoló csúcsa vidáman csörömpölt, és maga a csali folyamatosan elszakadt a podstvkitől. Érdekes, hogy még ilyen körülmények között valaki folyamatosan "nyalta" a csalit a kampóról, de szinte lehetetlen nyomon követni a harapást.

Csak ketten maradtunk a láthatóság zónájában, a többi ilyen rossz idő miatt gyorsan elhagyták álláspontjukat, és visszavonultak. Felhívtam egy barátomat, és kérdeztem egy előrejelzést a holnapi időjárásért, különösen a szél erejét illetően. A kilátások biztatóak voltak, és úgy döntöttünk, hogy nem mozdulunk bárhová, különösen, ha a szél éjszaka leereszkedik, és még mindig találtam magamra a harcsa áradását.

Mint fent írtam, a csoda nem történt meg, nem vártam a harcsa két éjszaka egyikét. De már az este felé még vártam a kegyes ponty harapását, egy kicsit többet, mint a polkilushnogo. Az adagoló csúcsát megnyomta, de a szokásos játék, mint a kis dolgok aprításakor - nem követték. Vágás - és egy ilyen régóta várt tömeg a zsinór végén.

A zsarnokban a kariszthoz

Tehát mindent megbízható a holnapra.

"Holnap" remek volt!

Viszonylag meleg (annak ellenére, hogy az előre jelzett hideg légtömeg), szinte a teljes nyugalom, hogy miután a tegnapi vihar volt látható, mint egy különleges ajándékot. És a halak jobban reagáltak. Csipegető Belle, nevezetesen, bodorka, keszeg, keszeg, gubbasztott, és ami a legfontosabb - sikerült elkapni néhány ponty, a méret nem tetszett az első, de nem túl kicsi.

A kegyes ponty, és a többi hal többnyire szivacsos. De Zhenya egy féregre kapta a kárászokat egy takarmányozás nélkül, azaz sztrájkolni. Általánosságban elmondható, hogy a halászatot megmentették. Annyira izgatott voltam, hogy Evgeny majdnem el kellett húznia a halászpálcából. A halászat célvonalaként határoztuk meg a határt 14.00-kor. és nem engedtem a rudat a kezemből az utolsó pillanatban, amíg a riasztás megszűnt. Az elrendezés szerint.

A zsarnokban a kariszthoz

Most, amikor ezt a blogot írom, még egy kicsit vicces vagyok a kitartásomhoz, de akkor ... akkor nem gondoltam rá. Valószínűleg kiváló pszichológus típusú személyiségünk van Eugenével. Mindazonáltal olyan személy benyomását kelti, aki egyértelműen a végeredményre összpontosított, én magam valószínűleg elsőbbséget élvezek a folyamatban ...

- Az időjárás miatt nincs szerencséje.

- A hely szokatlan, de érdekes.

- Hal, beleértve a pontyot is, úgy érzem.

- A legjobb spinning iskola Ukrajnában Kharkov, és senki más nem tud meggyőzni. De nem gyalázkodtunk az adagoló Kharkov iskolájában. Egy kicsit több, hogy ott voltunk, mellettünk egy időben, vagy egy másik alkalommal Rybachy mintegy fél tucat halászok, főként a helyi, de nem az, akinek nem sikerül elkapni egy ponty, mint másfél nap alatt. És tudtuk, ellentétben az időjárás, és általában józan ész.

- Nem tudom, ha én leszek hátsó bevágás, vagy ha az ezen az oldalon Psla, de biztosan tudom, hogy a találkozót a többi, a képzelet és a virtuális Pslom, gyönyörű, gyors és barátságos ...