Nászútunk Antalyában

Nászútunk Antalyában.

A repülés jó volt, a "Siberian Airlines" légitársaság - minden rendben volt, járatvezetők, így általában okosak. A "Tez Tour" utazásszervező találkozott velünk a repülőtéren, és fél óra múlva már az Acropol Beach Hotel 3 * szállodában voltunk.

A szálloda kicsi, hangulatos. Nagyon meleg fogadtatásban részesült a recepció, megkérdezte, hogyan repültünk, milyen a hangulatunk. Amikor megtudták, hogy a hangulatunk kiváló volt, mert érkeztünk nászútunkra, gratuláltunk nekünk, és arra kértük, hogy várjunk addig, amíg jó szám nem áll rendelkezésre.

Számot igazán adtunk egy jó, felújított. Az étel jó. Ami a személyzetet illeti, a törökök nagyon barátságosak és barátságosak, ellentétben a mi emberünkkel, mindig készen állunk arra, hogy mindenki kedves legyen, ha csak a vendégek boldogok lennének. Tiszta tengerpart és gyönyörű tenger - nagyon közel, az úton. De a mézeshetek utazása nem csak a tengerparton volt.

Öt perc sétára a szállodától egy megálló van, ahonnan gyorsan, kb. Tíz perc alatt eljuthat Antalya tömegközlekedéssel. Élveztem ezt a várost a zöldséggel, ápolt ruhával, tisztasággal, hatalmas négyzetekkel, szökőkutakkal. Úgy tűnik, hogy Törökország földje csak kövek és homok, de a törökök sikeresen termesztik a smaragdzöld füvet, pálmát és virágot ezen az agyagon. Nagyon szép város, számos történelmi látnivaló, sok kávézó, számos üzlet és ajándékbolt. Kirándulásra mentünk a vízesésig, ahol sok gyönyörű képet készítettünk.

Vitalik, a férjem, felajánlotta, hogy a Demre-Mira-Kekova kirándulásra is menni, amit nem bántunk. Legalább egy unalmas, de nagyon informatív és érdekes út volt. Meglátogattuk a született Szent Miklós templom, ahol szolgált ugyanakkor megszentelt ikon a boldogság, meglátogatta a régi líciai sírok a pogány (nagyon szép hely) és az ősi elsüllyedt város.

Sokan azt gondolják, hogy Törökország túlságosan banális ország a nászútért, de nagyon tetszett. Természet, emberek, látnivalók, török ​​konyha - mindez örökre a szívünkben marad, és biztosak vagyunk benne, hogy az esküvő évfordulóját is itt töltjük.

Ne hagyja ki a további híreket a témáról - esküvők, ünnepek, ünnepek szervezéséről és vezetéséről.

Vezető nyaralás Kazánban - Anton Korolev Esküvői katalógus Eventik - Előadó Anton Korolev. Jó napot! A nevem Anton Korolev. Én.

Kültéri étterem Uley Catering Örülünk, hogy vendéglátást kínálunk Moszkvában, valamint kívül is. Vendéglátó cég "Beehive Catering".