Saint-Malo, tipp a turista coshara-tól

Tehát ez az. Elmegyünk a Saint-Malo állomáson. Ugyanabban a helyen készítünk egy térképet, és kiválasztjuk a legrövidebb utat, amely kiderült, hogy úgy mondjuk, a kertben. Úgy értem, minden normális ember busszal vagy a városba vezet, vagy ugyanazon az úton halad. És mentünk néhány dokkhoz, a parkoló pótkocsik mellett ... De még mindig tetszett ...)) Álmodott, milyen gépjárművet vásárolunk öregkorban ...

A másik oldalon a főbejárathoz mentünk, és azonnal felmentünk a falra. Az egyik oldalon - a tengerparton: Ki fáradt a város nyüzsgésétől, és élvezni akarja a természet szépségét - ez az Ön számára. a másik oldalon - a város.

A város a tengerparton áll, fő, legérdekesebb része egy hatalmas fellegvadság, melyet mindenfelé víz veszi körül. Ezt megelőzően - két szigeten - az erődök előterjesztésére, egyiket Voban tervezte. Talán itt megértettük, hogy mi a valódi Bretagne. Elhaladtunk az elhagyott falakon (a hurrám nem szezon!), És a szél fúj a tengerből, ami majdnem elhozott minket. Azt írják, hogy ez a város kalózok menedéke volt, akik nem akartak engedelmeskedni bárkinek, aki a brit hajók tiszteletére adózott, és hajókat küldött kalózra az Atlanti-óceán egész területén. Az 1590-es években általában független kalóz köztársaság volt.

Saint-Malo, tipp a turista coshara-tól

A magas, borús falak mentén sétálva a városba mentünk Bon-Secour strandjára. Végtelen strand, inkább egy sivatag. És csak valahol messze a surf csörömpölése előtt. Így jelent meg a szemünk a Saint-Malo partja. Ez a kemény szépség nem hagyhat senki közömbösen. Szinte azonnal úgy érzi, hogy a lábad alatt lévő homok nedves - nem csörögjön, hanem nyüszít. Az exponált strand néz ki, nagyon szép: élénk zöld alga kis tócsákat a víz, és nem a hagyományos kis bokrok, melyek a vihar után a déli, és a hatalmas széles levelek hullámos élek, olyasmi, mint a tengeri moszat, ami lehet egy személy hosszú, sok Kagyló és kagyló sárga homokon a kövek között. Természetesen egy kicsit lőttünk!

... Az árapályok életet hoztak a tengerből a szárazföldre. A kiáramlások elhagyták a Földön.

És az élet elkezdődött a Földön ...

Gyűjtők khalyavnyh kagyló))

Saint-Malo, tipp a turista coshara-tól

Ez a fotó (nem az enyém!) Made az árral.

És ezek ugyanazok a szigetek, mint az alacsony dagály

Egy ilyen kutyus hidegben kellett lennie egy pólónak a kabáton)))

Saint-Malo, tipp a turista coshara-tól

Az alacsony dagálynak köszönhetően megnyílik az út, hogy elérje a szigetet. A szigetre erőd épít. A kelta nyelvben a b. Szóé jelentése "sír", és ez a sziget valóban igazolja a nevét. Itt eltemetik a francia írót François Rene de Chateaubriand. 60. születésnapjának előestéjén megkérte Saint-Malo polgármestere temetését a Gran Be szigetén. "hogy folytathassa a beszélgetést a tengerrel." Ennek az akaratnak a teljesítéséért a sírját csak három oldalra kerítik, a tenger felé néző oldal nyitva van. Magában a sírban nincs feliratok és táblák, de a sír mögötti falon egy plakett található: "A nagy francia író itt békét akart, hogy csak a szél és a tenger hallja. Az utolsó akaratát illetően. " Nem messze a nagyobb látni Little Be.

A sziget erődje a Vauban projekt szerint épült. Ő volt az, aki feltalálta, hogy egy magas sziklát a tengerben kerek formájú, és erőt építeni rajta. Mivel volt egy alacsony dagály, tudtuk átadni és látni a sírt. A szél egyszerűen brutális volt, valahogy azt hittük, hogy ez 12-15 Celsius fokos lenne, ezért nem voltunk meleg dolgok. Igazán akartam! Azt hittem, hogy az agyam elfújja a füleimet ...

Annak ellenére, hogy a hideg hideg a séta, nagy öröm volt.

Azt kell mondanom, hogy a falakon belül a város nem különbözik a modern testvérektől. A városlakók ne habozzák használni a történetet, hogy pénzt szerezzenek: "Corsair fodrász" és "Corsair gyógyszertár", és számos kávézóban mindenki kipróbálhatja a "Corsair" palacsintát. De ez a csodálatos gyógyváros történelmének ez a kalandos oldala háttérbe szorítja az a tény, hogy a kalózokkal együtt ugyanakkor a város is a rabszolgakereskedelem központja volt. Igaz megemlíteni ezt csak könyvekben lehet látni: ebben a városban régóta semmi. A férjem tiltakozottan hajlandó megvásárolni egy kalóz zászlót, egy szerény poharat kellett kezelnünk a "Saint-Malo" feliratsal. Nos, aki később el fogja hinni, hogy ott vagyunk.

A híres francia szörnyű Robert Syurkuf emlékmű (1774-1827 gg.). A szobor keze arra utal, hogy Anglia - Franciaország régóta riválisa a tengerek uralma elleni küzdelemben.

Saint-Malo, tipp a turista coshara-tól

Saint Little-t súlyosan megsérült a második világháború idején. Majdnem 80% -kal elpusztult! Általában sok európai város van, amely a háborúból származott: Drezda, Nürnberg, Rouen, Rennes ...

Nem fogok írni a látnivalókról. Nem kerestük őket, hogy őszinte legyünk, csak oda mentünk, ahol akarunk ... És a város legnagyobb értékei, véleményem szerint, a vár, a várfalak és a partvidék. És persze - a történelem.

Az állomáson, mint minden normális emberhez, visszatértünk. Elmentünk az idegenforgalmi irodába, van egy buszmegálló, jegyeket vásároltak a sofőrből, és a melegben hajtották, és a cégnél itt van egy ilyen Pierre-Richard)