Hogyan készítsünk hajót a hab műanyagból?

Lerika május 25, 7:34

TH „” Oceans. „Az első nap” hajó „maratoni futásra” Oceans. „Egészséges és nagyon szórakoztató verni egy osztály, részvény, hasznos lehet valaki)) Az ötlet, hogy utazni a tengeren, óceánok, Glory érzékelték lelkesen) és amikor azt mondta, hogy ma mi lesz így a hajó, a kislányom nagyon boldog volt! kezdtük a kiválasztás, a hajó számára ez a megjelenés, amit ők (köszönöm kártyák „a világ egy tenyér”). úgy döntöttünk, hogy egy vitorlás. Szerencsére, Az első darabomban megtaláltam a megfelelő művészetet, és Slava elkezdte dolgozni az alkalmazásokon.

Hajó A kertben azt mondta - hogy minden vízi jármű egy gyermeket - a kiállításra. Téma - bármely, akkor, azt mondják, a tavasszal, vagy május 9. Azt gondoltuk, és úgy döntöttünk, hogy jó lenne hajót készíteni. Bár sokáig nem volt patak, mindenkinek tetszett az ötlet. Egész hétvégén család voltunk. Hihetetlen egység! Eleinte az apa feltalálta az alapokat (mert a hajóknak kettőt - a romákat és a júniust - kell tenniük a habszivacsok alatt. Ezután a romák és a Yuna akril festékekkel festették kedvenc színeik minden alapját. Ya

Földrajzunk. Osztályok 1-5 Nap 1. Emlékeztünk a gyerekekre, hogy a föld a bolygónk, a közös otthonunk, az emberek, az állatok, a rovarok, a madarak, a pókok stb. Élnek a földön. A föld gömb alakú. Figyelembe véve a földgömböt, eszébe jutott, hogy a Föld forgatja tengelye körül. Emlékeztek arra, hogy a földgömbön Oroszország ragasztott ott fotói a családunkról. A fáklya a mi napunk volt. Forgatni a világot, emlékezve arra, hogy a nap és az éjszaka elmúlnak). Aztán elkezdtünk dolgozni. Az első gouache festette az ég, majd a talajt, a fű. A vágott kreppből készült őszi lombozat. papír, ragasztott, a felhők a pamut. Tovább.

3. nap. A hajó. Jelentés Továbbra is részt veszünk a www.odin-k-odnomu.ru FM "Közlekedés a kisgyermekeknek". Ma ismerkedtünk meg a hajóval. Nos, egészen a mai napig még közömbösebbek voltak hozzá, mint a géphez. Mindazonáltal azt javasoltam reggel, hogy kitaláljuk, milyen közlekedési eszköz található. Ő maga vetítette le az autót, a szánkót (télen, és nemrégiben síelni), a gépet és a hajót, és az út, a tenger, a felhők és a hó hegyével szemben. Természetesen nem tudjuk, hogyan kell összekötni a vonalakat, de összeállíttuk. Aztán megnéztük a hajó komponenseit. Megpróbált továbblépni.

17. napja 21. A téma a "Harbour" 17. napja 21. A téma a nap "Harbour" Svetlana 1. Ők foglalkoztak egész nap. Megszakad, mert az embereim betegek az influenzával. 2. Figyelembe vett képek. ahol van kikötő. Beszéljétek meg, mi az. Ilya nagyon érdekelte ezt a témát. A képeket a padlóra fektették és sokáig beszéltek a kikötőről, összehasonlították a modern kikötőket a művészek által festett ókori kikötőkkel. Fiának tetszett a "Boston Harbour" festmény. Hajóknak, jachtoknak és hajóknak tekintették a kikötőt. Általában részletesen megvitatták mindent! Amikor a hőmérséklet lehullott.

Egy vitorlás tavaszi futás. Emlékszem, hogyan, gyermekként hajókat indítunk patak mentén. Úgyhogy úgy döntöttek, hogy hasonló dolgot csinálnak Platónnal. A vitorlázó előzetesen megcsinálta a habot, kivágta az alakot egy késsel, rögzítette a függőleges árbocokat a páván, festette, majd erősített fogpiszkálóval. Hullámpapír vitorla. Egy hosszú szalag volt kötve az árbochoz. És a legközelebbi tóban futott, az igazság az volt, hogy kevés a szél, a másik pedig a hajójukat szegezte a partra. Szükséges kipróbálni a folyón vagy más szeles helyen)

TN "Hajók" reggel. Főzök a konyhában Sasha zabkása miatt. Sashik 8 órakor általában alszik. Beléptem a szobába ... úgy döntött, hogy ébreszd fel, így a korai tudott aludni, mert holnap óvodába, és ő nem spit..sidit a gyermekek asztal és rajzol. Sashik: "Anya, nézd ... a tenger vihar. A felhők megvastagodtak. Lightning. A kapitány fordul a kormánykerék, most a hajó fog fordulni ... „Ez valójában mit festett, hogy reggel (húz nekem rosszul, de minden kép felkerül a falra, mint egy műalkotás): És mi most vettem.

FM "Közlekedés" 3.nap Hajó! Ma volt egy csodálatos nap, ismerkedés a hajó köszönhetően anyag Svetlana Először olvassa el a könyvet, és figyelte a hajók ott olvasott versek, mi történt kedvenc finger-típusú játék: A hajó úszik a folyó, víz kilépő gyűrű.

A tengerek DIY társasjáték „az egész tenger, a hullámok” ebben a szokatlan társasjáték még jelen - hajók, szigetek, csipkézett sziklák, vad szél, és természetesen, maga a tenger! Meg kell, hogy töltse ki a tálcát vízzel játékok és akkor megy a teljes veszélyekkel és kalandok a világ plavane.V játszhat 2-4 bátor kapitány évesen 5-101 goda.Materialy: lezárt műanyag tálca mérete kb 40x30 cm, mélysége 2-3 cm .Raznotsvetny plastilin.Zubochistki vagy spichki.Tsvetnaya bumagaProzrachny skotchProbka vagy penoplastInstrumenty: NozhnitsyMaketny nozhKak hogy a játéktér: Végy egy műanyag tálcára. Ha ő.

Vitorlás regatta a dobozban Az orrban tavasszal, így a tenger téma egyre gyakrabban hangzik. Időről időre a lányok tartják a kártyákat a tenger témájáról, olvassuk a tengerről, tanulmányozzuk a tengeri állatokat. Az első tengeri érzékelő dobozunk ITT olvasható. Ezúttal az volt az ötletünk, hogy vitorlásregátust szervezünk. Miközben Yanochka elaludt, a vitorlás hajók a versenyre készültek

14 érdekes ötlet a vízzel való játékhoz A vízi játékok nagyon hasznosak egy gyerek számára. A víz teljesen egyedi környezet. Tisztítja, megnyugtatja, ellazul, mindenféle tapintható érzést ad: hideg és forró lehet, vékony csörgést hajthat végre, vagy szórakoztató fröccsenéssel szórhatja a feleket. 0 és 1 év között 1. Slap-slop. A vízen elfenekelni a kedvenc szórakozás a legkisebb játékosok számára. Mutassa meg a gyermeknek, hogy meg tudunk verni a tenyerek másként: csak a jobb tenyér, vagy csak bal oldali két tenyér egyszerre, minden toll egy időben, és különböző ütemben, majd gyors, akkor lassú, akkor.

A tengeri játékok. Ebben az évben nem töltöttünk túl sokat a tengeren, hanem egy egész hónapot. Annyira nem pihentem, különösen az egész családot! Vették magukat, a levegőben levegőt vettek, napozni kezdtek, utaztak. Az idő nagy részében valószínűleg ugyanaz a tengerparton töltött, annál inkább szinte az ablak alatt volt. Ugyanazon a helyen játszottunk.

Hogyan készítsünk csónakot a saját kezünkkel Hogyan készítsünk hajót saját kezünkkel Az egyik legrugalmasabb játék az, hogy a csónakokat a patakokban készítsük és hagyjuk. A hajón előre kell gondoskodni, még otthon is. Sima papírból, kartonból, faanyagból, polisztirolból, dióhéjból és akár palack sapkákból is készíthető. Természetesen használhatsz egy vásárolt játékot, de sokkal érdekesebb, ha együtt a gyermekkel. Hogyan készítsünk egy hajót a saját kezünkkel, megmondjuk ebben a cikkben. Kerülni kell az utcán egy csepegést, először törölje le a gyermeket egy ásóval, távolítsa el a felesleges havat.

Tavaszi szórakozás gyerekekkel az utcán és otthon A tavasz a csodálatos évszak. Élvezheti a meleg napokat, hosszabb ideig tart, és a gyermekekkel járni hosszabb és érdekesebb. Választhatok tavaszi szórakoztatásokat gyerekekkel az utcán és otthon. Cserkészek A "cserkészeket" játszhatod, és megtalálhatsz minél többet a tavaszról (hagyd a gyermek legjelentősebb jeleit, és hívd a legbonyolultabbakat, amelyeket a gyerek még mindig nem figyelt). Íme egy rövid leírás a tavaszi jeleiről. A nap sokkal magasabb, mint télen. A napok hosszabbak lettek. Az utcán melegebb lett. Az ég kék és tavasszal magas.

Az első palacsinta csomókkal, így eljutottam a hajóra. Tegnap a sógor egy DR-je volt, hétvégén ünnepeljük, és felkészítjük az ilyen "Igor" -ot. "Amikor csináltam, feltettem a kérdéseimet, a válaszokat, amelyekre nem találtam a mesterkurzusokat.

TK „Die Hard” Nos, itt vagyunk késve tartott TK „Die Hard” származó Svetlana, a mi intenzív helyzet a városban, amely egyre rosszabb, a foglalkoztatás most nagyon nagy szükség van (megalázkodik minden a szervezők fleshmodov!) TK - ez is egy módja annak, hogy Tévedsz a rettenetes mindennapi életből, és egy jó mesébe merülsz a gyerekkel! Ma tettünk egy utazást Cocos Island, és a vállalat, tettünk mi kedvenc barátnőm Natasha és Katya, együtt szórakoztunk!

Tárgy Tér Hét Az óriási post mi vidám és tele van „space” nedelePonedelnikKonechno ugyanabban a térben nem képzelhető el anélkül, hogy a rakétát, és az űrhajós, ezért ezek a legfontosabb tulajdonságok az első és legfontosabb a mi kiemelni.

35 játék a 3 éves csecsemő intelligenciájának kifejlesztéséért (c) A kíváncsiság első "szakadékai" eljutnak a baba felé, amikor elkezd kúszni és új érdekes tárgyakat képes elérni. És 3 éves korában a baba már elég tudással rendelkezik ahhoz, hogy kérdéseket tegyen fel, és kezdjen érdeklődni a dolgok természetétől. Ezt a korszakot lehet és kell használni a gyermek kilátásainak kibővítésére és az értelem fejlesztésére. Hogyan kell ezt csinálni? természetesen a játékokban. Javasoljuk, hogy vegyen be 35 játékot, amelyek segítenek kielégíteni a megnövekedett vágyat, hogy a baba megismerje a világot. Játékok a szárazföldön

Utazzon tavasszal Még mindig nem hiába írok bejegyzést. Elkezdte keresni, hogy mit csináljon az utca tavaszán, és eszébe jutott, hogy már írt valami ilyesmit. Megtaláltam a régi postámat, korrigáltam a korral, és ez történt.)) Végül meleg van, és szinte az utcán töltjük. És persze, hogy miért most játszik otthon, és ezzel sokkal kisebb, de ez semmi, meg kell fogni a jó idő, és járni, amennyire csak lehetséges, és nazanimatsya és őszi-téli uspeem☔❄ tétel, mellesleg, akkor lehet mozgatni az utcára, igen.

Timothy 4 év 3 hónap: a játékvilággal kapcsolatos tapasztalataink :-) Timothy, mint kora sok gyermeke, mint a szerepjátékok, és a közelmúltban egyre inkább hajlamos apró figurákra, tervezőkre stb. Ha korábban, az autók hatalmas dugókat ültettek az egész lakásba, a játékokat nagy mennyiségben vették igénybe, de a figyelem egyre inkább a kisebb tárgyakra, a játék sajátos helyzetére vált. És mindkét malyavochekjét a konyhában játszhatja az asztalon, és az egyik és a másik szobában, és mindez különféle játékok lesz.

Játékok a pocsolyák tavaszán. Itt az idő a patakok és a pocsolyák. Azok számára, akik már öltözött Esőruha közzé hogyan változatossá tavaszi séták játékok medencék építése csatornákat. (Gyerekeknek 2 éves kortól) A játék kell egy lapáttal, vagy egy bottal és egy medence található, a földön (így ásni). Kérje meg a gyermeket, hogy kösse össze a két tócsát egy csatornával. Nézzük, hogyan nyeri el az egyik pocsolyából a vizet a másikba. Vagy ellenkezőleg, építsen egy gátat a vízútra. Készíts egy folyót. Dig mesterséges pocsolyát és töltsd fel vízzel. Csatornák hálózata révén.

30 játék VÍZZEL Játék vízzel - egy generátor jó hangulat az egész család számára, és - az egyik legélvezetesebb módja obucheniya.Osnovnaya része a „víz” játékokat tartott a kádban prismotrom.Perelivaem víz töltse posudku áramban és a zuhany, pofon a felületen és a szappanbuborékokon.1 "Lebegő-mosogató". Annak ellenőrzésére, hogy úszik, és mi süllyed, dobja a víz egy sorban: diverzifikált egy textília, papír és karton különböző méretű (jobb, hogy egy természetes, mint a csomagolás, akkor nagyon világosan legyen nedves), gumi, fa, plüss, fém és műanyag játékok, stopper és.

30 játék VÍZZEL Játék a víz - egy generátor jó hangulat az egész család számára, és - az egyik legélvezetesebb módja a tanulás. A "víz" játékok fő része felügyelet alatt történik a fürdőszobában. Mi felöntjük vízzel kitöltés posudku és áram alatt a zuhany taps kabátok és a buborékokat. 1. "Lebegő-mosogató". Annak ellenőrzésére, hogy úszik, és mi süllyed, dobja a víz egy sorban: diverzifikált egy textília, papír és karton különböző méretű (jobb, hogy egy természetes, mint a csomagolás, akkor nagyon világosan legyen nedves), gumi, fa, plüss, fém és műanyag.

Montessori reggelt 6 Hétvégén annyira ellazultam, ünnepi légkörbe zuhant, ami teljesen elfelejtette óráink óráinkat. És csak vasárnap este érzem magam. Nem akartam lemondani az osztályokat, ezért kezdtem gyorsan gondolkodni, hogy mit tegyek, és még a tengeri héten is összekapcsolódni. Szóval ezúttal egy kicsit "lusta" Montessori reggel volt.

TN "Pirates" Úgy döntöttem, hogy megismertetem Kirillt a kalózokkal. A téma meglehetősen bonyolult, tekintve, hogy a kalózok valójában nem jelentenek semmi jóat magukból. de vakcina iránti érdeklődést a gazemberek nem akarnak. De mégis - a kalózokkal kapcsolatos tengeri kalandok, romantika és kalandok nagyon érdekesek. És úgy tűnik számomra, hogy figyelmet érdemelnek