Sziklamászás a Khyitol sziklákon, Karelia

Téma: S-Pb - Hiytola - szikla massif - S-Pb meghosszabbítása. 3 nap Hossz. 3 km Röviden: meghívjuk Önt mászni órákra! A távozás célja a képzés bármely szintjének résztvevői - olyanok, akik már ismerik a sziklákat és köteleket, és alapvető készségeik vannak, de javítaniuk kell a hegymászás és a kezdők számára. A trek rock tevékenységek, séták, játékok és fürdés programjában. Sátrakban élünk Ladoga skerries partján. Gyönyörű szikla-masszázzsal vagyunk a Ladoga partján!

Nagy megbánni

a túrázás ezen az útvonalon jelenleg nem várható. Ha át kívánja járni ezt az utat, írjon nekünk. Biztosak vagyunk benne, hogy valamit hozunk fel!

Hogyan juthatunk el

Indulás St. Petersburgból péntek este (20:20) a Finnország állomásról. Elmegyünk a Kuznechnoe állomásra. A Kuznechnyben taxival és autózással ülünk, mielőtt bekapcsolnánk a Tiurullu-t, ahonnan 1,5 km-re kell sétálni.
Visszatérés vasárnap este: taxival Kuznechnybe és onnan már vonattal St. Petersburgba.

A sziklák autóval juthatnak el. Ehhez menj a Priozersk autópálya és megy rajta, hogy adja meg a Köztársaság Karélia, még azután is, a belépés után körülbelül 8 km után forduljon jobbra a falu Tiurulla, és ismét közvetlenül a kavicsos úton. 100 méter után a kilépés az aszfalt lesz egy fahíd - ez azt jelenti, hogy Ön a helyes úton! Több 1,5 km-re - és a jobb oldalon megjelenik egy nagy sziklás hegység, lehet parkolni, és kommunikálni az oktató.
Az utazás teljes időtartama autóval kb. 150-160 km.

Fotógaléria (minden fotó)

Visszajelzés a résztvevőkről (összes vélemény)

Szerettem volna egy felülvizsgálatot írni, amint visszatértem, de nem sikerült. Két hét elteltével a benyomások lecsillapodtak, de az érzések megmaradtak! Delight a sziklák és élénkítő Ladoga egy kis vizet, csodálat aktív Mása és szórakoztató Arish, hála, gondoskodó Artem, az öröm és a szórakozás a virtuózok pantomim, kellemes fáradtság megmászása után a képzés, a szomorúságot búcsú. Olyan különböző érzelmek, de olyan fényes és valóságos! Egy szép bónusz formájában előre hozott gépek és megszünteti a szárnyak vacsorára koronás képe örömteli meglepetés és öröm egy nagy szervezet túra :)) Köszönöm, hogy minden résztvevő, nagy tiszteletben Mása és Artem Arish. Már megismételni :))

Éppen visszatértem a Hiytol Rocks-i utazástól. Úgy döntöttem, hogy ossza meg benyomásait azok számára, akik szeretnek engem csak tervezi, hogy megpróbálja a kezét a sziklamászás vagy akar gyakorolni irányítása alatt egy tapasztalt oktató. A túrázás szervezése a legmagasabb szinten! Először is hihetetlen volt, hogy az oktató, Masha korábban elment, és az összes csoportos felszerelést és ételt autóval vitte, így könnyedén tudtak lenni. Amikor odaértünk az óra az éjszaka a parkoló mellett egy asszisztens oktató Tyoma, már várt egy órát és egy forró falatozás, és persze „szerzett” egy hely a sátor alá, ami fontos, mert ebben az évszakban a sziklákon meglehetősen élénk. A gondoskodó téma által készített reggeli után költözött, hogy meghódítsa a sziklákat. Egy tapasztalatlan ember számára biztosan elég lenyűgözőnek tűntek, de nem tűntek áthatolhatatlannak. Annál is inkább, 6 és 12 év közötti gyermekek üldözték őket oda-vissza. De kiderült, hogy a gyermekek sokkal közelebb vannak a legyekhez, mint a földi gravitációval már terhelt felnőttek. Bár meg kell jegyezni, hogy a hitel a mi csoport, szinte mindegyik sikerült nyerni, és többször az útvonal különböző nehézségi. De a kezdők, mint én, ez bizonyára bonyolult :(. De élvezem sok friss levegő és a felejthetetlen kilátás nyílik a Ladoga Skerries, vkusnyuschey áfonya. Visszatérve a szervezet, miután meglehetősen szabványos menetelő leves ebédre, elő a résztvevők, várunk egy pazar vacsorát, Masha előbb gondoskodott róla és felvette a szárnyakat :). Általában este élveztük a nagy barbecue, a beszélgetés „vadak” a brit a szomszédos szigetre, akik csalogatják Mása még forró levest ebédre és csatlakozott a vendégszerető tábortűz és esti, és persze jókedv játékokat. Sajnos másnap az időjárás nem engedte meg, hogy ismét visszatérjünk a sziklákhoz, mert egész éjjel esett az eső, és egyszerűen nem biztonságos lenne. Bár természetesen én személy szerint nem minden sikerült része a sziklamászás, de van egy csomó munkát, hogy a környezetben megy a mászófal!

Nem hiába töltöttem a hétvégét. A sziklák voltak először. Nagyon szerettem mindent. Szervezet magasságban. Az oktató mind elérhető és jól magyarázható. A szállításom helyére nagyon gyorsan megtaláltam a főcsoportot, ami szintén nagyon örül. Köszönöm szépen egy jó hétvégét!

Néhány hét múlva elmondhatom, hogy a sziklákon töltött hétvége volt a legemlékezetesebb!
Az utazás megszervezése nagyon jó volt az állomásról tartott találkozón, mielőtt hazament volna.
Parkolónk a tó gyönyörű sziklás partján volt, ahol gyönyörű kilátás nyílt, és minden reggel élvezhette őket!
Az oktató nagyon hasznos volt a sziklánál, motiváltam a magasabb és magasabb fokozatok mozgását, ezzel a kérdéssel közelítem meg a humorérzéket)))
Nagyon hálás vagyok Mashának és Prokhornak, hogy megállítottak, hogy ne engedjek meg az út mentén, és a félelem leküzdése után meghódítsák a pályákat.
. Vidd magadnak pénzt a rovaroktól. sok legyek vannak.

Egy jó hétvégét egy hétvégét szeretné megismételni. Kitűnő hétvége - ezek olyan fajták, mint ez, ahol egyszer elmentél, a második és várom a következőt.
Látványos sziklák, amelyek örömet azoknak, akik már rendelkeznek tapasztalattal és azok, akik csak arra a következtetésre jutott, hogy tudja mozgatni nem csak vízszintesen, hanem függőlegesen. Kitűnő oktatók, akik korlátlan türelmi és humorérzékkel rendelkeznek. Masha és Prokhora szigorú irányítása alatt még azok a számok is, amelyek első pillantásra a gondolatot okozzák: "vicceltél, igen?" kiderül, hogy elég prolezabelnymi. Egy kéz itt, az egyik lábát a nyílásba, és előre))) És ha a közepén van alattomos vágy, hogy a Nestlé néhány kényelmes párkányon, a barátságos oktatók kórus első értékes tippeket, hová menjen, akkor pougovarivat elvileg mozogni, és ha ez nem működik, mindig kifejezte készségét, hogy emelkedik neked, hogy ösztönözze és harapni a sarok)) chesslovo, akkor nem veszi észre magam, amelynek felső)
Ezért nagyon köszönöm Masha, Prokhor és a Hiytola-i utazások összes résztvevőjét felejthetetlen benyomásokért, jó társaságért és sok pozitív érzésért!
Igen, itt már arról írtunk, hogy a kőzetcipők még jobbak a sajátjukhoz. Természetesen van egy kedves lélek, aki kölcsönadja a maradékokat, és öntse a magnezia, de valamilyen módon hangulatos :)