Álmodott, hogy váljon - és a szerkesztőségi irodája kinyilatkoztatásának riporterévé vált

Örülök, hogy csapatunk olyan álmodozók és nagyszerű szakemberek csapata, akik szeretik a szakmáját.

„Egy„te, hogy az újságírás - ?. Everlasting utazás Miért mindannyian szeretnénk?”- kiáltott fel a barátaim, amikor megállapította, hogy ültem az első komoly munka egyik kijevi információs és elemző kiadványok.

Részben ez tényleg igaz, hiszen a média arra kötelezi Önt, hogy kapcsolatban maradjon, és kövesse a híreket a nap 24 órájában, a hét minden napján. Tavaly, életemben bekövetkezett egy fordulópont és átértékelés. A gyakorlatban megtanultam, hogy mit jelent a kifejezés: "Ki először felkelt, ez a forgalom." Sajnos ez megtanította a bánatot egy híres orosz énekes családjában.

De minden szakmában vannak különböző oldalak, és az újságírásban rejlő pozitív hatások még inkább. Teljesen boldog vagyok, mert: a) a kedvenc munkám egy meredek ukrán forrásban www.idealkras.ru; b) az a lehetőség, hogy az elsők között ismerje el ezt az információt; c) napi kommunikáció érdekes emberekkel. Ezért, ha megkérdeznék, hogy mit akarok változtatni az életemben, akkor természetesen mindent úgy hagynék el, ahogy van.

Olga Asatryan (Knyazhevich)

Az újságírásban, mint minden munkában, van egy rutin, amikor valamiféle zsákutcába menekülsz, megtorpant és nincs erőd a taxi vissza. Amikor a szavak elveszettek, összezavarodnak, eltévednek egy csomó ideges gondolatban, sőt ujjaik is hiányoznak a kulcsoktól. Ha munkát kell vállalnia, de nem akarja, a határidők égnek, de nem teheti meg, minden füstöt füstölnie kell, és a virágokat szagolhatja, és meg kell néznie a felhőket az égen.

Felhők. felhők. A felhők! Az újságírás olyan szakmát jelent, amikor képesek vagyunk mindenre erõsíteni, még a felhõkben is repülni. És te rozshtovhuєsh félre hirtelen zadrіmalu Muse, pіdhoplyuєsh a könyökét, és húzza egy up - nem megy sehova, az úton, hogy felébredjen! És ha már fürdött a frissesség a gondolat, hogy beérje őket, és magam vajon honnan jönnek, milyen kreatív impulzus, amely a eszeveszett ütemben az ujjak a billentyűzeten!

Itt van - egy sugárzó áramlat! Mintha egy lovas ló ritmusa lett volna (ismét a lovakról beszélek!), És a turnön nem indul ki a nyeregből. Mintha nem függnének a szavaktól, de engedelmeskednek a parancsodnak - bárhová fordulsz, ott fognak áramolni. És óriási információáramlást nyújt, és értékes ötleteket és gondolatokat ad ki, amelyeket a szavai fogalmaznak meg - mint a kőzetek keretezése egy elegáns keretben. És a történetei vonzónak tűnnek, a receptek ízletesek, a tanácsadás megkönnyíti az életet nemcsak papíron, hanem nagyon is valódi emberek, barátaid, olvasóid számára. És valódi zümmögést kapsz a munkából, mert ez egybeesik a kedvenc üzleteddel.

Mint a legtöbb, a korai gyermekkorban, álmodtam válás színésznő, és még jobb - az énekes: viselt hosszú vörös hajú nagymama bunda, sarkú, rúzs vörös és bemutatja magát a legnagyobb koncerttermeiben a világon. Később látta magát kizárólag üzletasszony, bemutatva anya és apa gépelési sebesség)) De amint elkezdtem nézni az élet tudatosan, azonnal úgy döntött, a magam akarok lenni egy újságíró! 7 évig az újságírással való kapcsolatunk komolyabbá vált, valóban közös nyelvet találtunk. Természetesen, mint minden pár, néha van hazai konfliktusok, mint például a hibák, rossz minőségű fotók, banális időhiány és nincs hely az az igazság - a rossz hangulat. De mindennek ellenére, együtt találunk kiutatot minden helyzetből, mert megértjük, hogy nem tudunk egymás nélkül megtenni. És az általános eredmény számunkra - a legjobb motiváció és folytatjuk az élet együtt járását.

Mint egy gyerek, amikor minden lány álma válik hercegnők, színésznők és Xena Warrior Princess, néztem, mint egy csomó dolgozó szülők akartam feküdt egész évben a strandon, és hallgatni a hullámok hangja. Déli részén élő, a helyi strandok, 10 évvel azelőtt, untam, és rájöttem, hogy van, hogy bővítse a földrajz -, ezért utazom. Elolvasása után egy csomó könyvet a távoli országokból, miután tévénézés mutatja, csodálatos kilátással a Rio, azt gondoltam, hogy az időt veszít karrier-építés nem a jövőben, hanem csak férjhez, és utazik a férjével. És, mint a gyermek, sokszor beleszerettem a szomszéd, a teljesítmény Stavshevskogo (bocs, Lord), a rapper Eminem, rájöttem, hogy 1 ember hamar unatkozni, és férjhez 4-szer. Most 26 vagyok, és nagyon sok minden megváltozott: nem megyek férjhez egyáltalán, és hat hónappal ezelőtt megváltoztatta a távoli munka egy laptop a tengerparton ugyanolyan hang a hullámok irodai élet. És minden okból nem volt olyan rossz: újságíró vagyok. Találkozom egy csomó érdekes emberrel, vagyok a legnagyobb esemény, figyelembe interjúk azok az emberek, akik bálványokat több millió ukrán utazási és én most nyomja túrák, mert az én specialitásom - utazás. Engem nem zavar, most felkelek reggel 8 órakor, mert tudom, hogy a munka vár rám egy tökéletes csapat, a nap hozza nekem egy csomó új és érdekes. És nem zavarja, még az a tény, hogy a lehetséges 4 férfi nem volt ideje, mert tudom, hogy ha szeretsz valamit, mit csinál - akkor teljesen biztos, boldog leszel.

Tudja, újságíró, amikor pontosan tudja, mit fog tenni reggeltől estig (az én esetemben). A rutinod: írásanyagok, témák és érdekes hírek keresése, kommunikáció kollégákkal, híres emberek és barátok (amikor a hatóságok nem látják). De a legjobb az, ha nem tudod, hol tölti az estét vagy a hétvégét. Koncertek, mozi, kiállítások, divat hetek. Köszönet a munkámnak, mindig fényes események és érdekes emberek veszik körül. Ezért kaptam egy igazi örömöt, bár gyakran nem elég aludni;)

Az a tény, hogy újságírókká váltam, a sors és alkalmi (de boldog) körülmények abszolút akaratát jelenti. Miután a Nemzetközi Gazdaságtudományi Karon végzett, egy nagy nemzetközi cégnél karöltve álmodtam. Egy év után elfutott, hogy cikkeket írjon, interjúkat készítsen és a leg kreatívabb környezetben dolgozzon. Számomra az én szakmám egy olyan lehetőség, hogy magam legyenek, és azt tegyem, amit szeretek.

Gyermekkorában azt álmodtam, hogy sok ember vagyok, főleg utazni akartam. Nem szerettem figyelni a híreket és nagyon írni. Egyszer láttam a "Everybody Dance" showt, ahol Alexander Leshchenko vett részt. Annyira boldog voltam, hogy amikor találkozni akartam vele. És így történt, hogy az egyik első művész, akiről interjút készítettem, ő volt.

Azt akartam, hogy egy tanár elemi osztály, de sajnálom a gyerekek nem felnőttek. Aztán úgy döntöttem, hogy újságírást akarok. Az újságírás lehetőséget nyújt arra, hogy nagyon érdekes és fontos dolgot csináljon. A lehetőség, hogy hasznos legyen a társadalom számára.