Törökország, Pamukkale - "és álmodom egy török ​​partról és Pamukkale álmairól

Törökországban sokáig pihentem a lányok társaságában. Tudtam, hogy Pammukale-ba látogatnék, mielőtt elmentem az országért.

A világ legendás "nyolcadik csodája" A saját szememmel kellett volna látnom, a saját kezemmel érezni, megérinteni a lábam.

Törökország, Pamukkale -

Pihentünk a napsütéses és gyönyörű Antalya városban, ahol elkezdtem!

Vettem egy kirándulást a szállodában a "Pegasus" túraszervezőn keresztül (amelyen keresztül repültem). 100 dollárba kerül. Ha kijárat a szállodai kapu előtt, majdnem kétszer olcsóbban találkozol. De fiatal voltam és tapasztalatlan, „telt a fül,” képviselője Pegasus hogy máshol vásárol - annak a kockázata, hogy az esetben, ha bármilyen incidens az utazás során egy harmadik fél utazási iroda én megfosztott orvosi ellátást. Amint később az okos emberek elmondták nekem, nyilvánvalóan ravasz és egyszerűen nem akarta elveszíteni a jutalékát.

Ne feledje, hogy nem egy utazásszervezőtől, hanem egy biztosítótól vásárolta meg az egészségbiztosítást, és az ország egész területén érvényes.

Egy kirándulásra mentem, és őszintén, VESZÉLY!

A török ​​férfiak szó szerinti értelemben "nyalogatták" az orosz lányoktól (szlávoktól), és rögtön kijelöltek minket (még messziről is). Valószínűleg minden lánynak, akinek pihennie kellett Törökországban, a "Natasha, Natasha!" A törökök számára a szláv megjelenés összes lánya Natasha!

Sok változata annak, hogy ez így van, egyikük: Natasha könnyű erényű lány. Mindez rendkívül kellemetlen. Éreztem a török ​​megszállottság és aggodalom egész "varázsa" alatt ezt a kirándulást.

Szóval, elindulok a sorrendben. Antalyából reggel 5 körül elmentünk valahol, miután velem készítettem, már készítettem nekem reggelit a csomagban. Ezt előre kellett kérni a recepciónál (és a szállodai útmutató figyelmeztetett minket).

MINDEN VÍZPIPÁT TÖLTSE, amit a Pammukala térben érdemes megtenni.

Törökország, Pamukkale -

Mint általában, először a kóstolóba vittük a pincészetbe, ahol a költségek nyilvánvalóan túl magasak voltak. De még mindig vásároltam egy üveg szederbort a szüleimért 35 dollárért, ami soha nem sajnáltam, a bor hihetetlenül ízletes.

Aztán egy szőnyeggyártó gyárba vitték, gyönyörű, őrülten drága. A kirándulás érdekes volt, de a lehető leggyorsabban el akartam menni az úti célomhoz, de kényszerített helyre menni.

Szintén megálltunk reggelire. A szokásos utcai kávézó, ahol az utcai fa asztalok vannak, ahol mindannyian barátságosan kaptuk meg hajléktalan csomagjainkat. és volt egy harapás. Azok, akik kívántak, nagyon drága italokat vásárolhatnak maguknak (itt épül fel az egész vállalkozás))).

Törökország, Pamukkale -

Ez volt akkor, és elkezdte zaklatni engem török ​​vezetők más buszok (ideiglenes elbocsátás feladataikat), nyilván észrevette, hogy nem voltam a cégnél. Megfelelő ember tisztában van a szörnyû gesztus és félreállt, de az egyik kezdett megragadta a kezemet, a lapozást, és suttogva, mintha hipnotizálta. Natasha-Natasha, lublu és valami ilyesmi. Őszintén szólva, rémülten hangosan kiabált rá, hogy vonzza a többi turistát. Ez működött! Egy fiatal pár (egy fiatal férfi és egy lány) jött hozzám, és felajánlotta, hogy közel áll hozzájuk, így együtt találkoztunk és együtt töltöttünk együtt!

Megvan a tartomány Denizli, ahol van, sőt, Pamukkale, valahol a 11-12 óra, amikor a nap könyörtelenül perzselő meleg, és a hőmérsékletet 40 fok közeledik.

Az elején a vezető beszélt egy kicsit arról, hogy mit kell látni, hova menjen, mit látni (a történelem kialakulásának Pamukkale mind a már ismertetett úton a busz), akkor menjünk a „szabadon lebegő”.

Egy kicsit arról, hogy mi a Pamukkale.

A Pamukkale ("pamutkastély") egy természetes és kulturális UNESCO Világörökség része, összesen mintegy 1 ha Denizli tartományban, Törökország délnyugati részén.

Pamukkale egy egyedülálló terület geotermikus forrásokkal és teraszokkal, amelyek travertinból készülnek.

Törökország, Pamukkale -

Ezért kényelmesebb volt kikapcsolódni a medence közelében)))

A török ​​étel nagyon változatos, látszólag szép, az íze. specifikus. A harmadik napon a gyomrom megtorpant, és a nap hátralévő részében ételt ettem. egy gyermektáblától (főtt és nem paprikás) és gyümölcsökből.

Az éghajlat nagyon nedves, emlékeztet a Gelendzhik, Sochi, Adler.

Végül Törökország, mint az orosz (is))), itt minden beszél oroszul és kör játszik az orosz zene Kalinka-Malinka, a kortárs kompozíciók, és nem csak a szállodákban, de még énekelni szökőkutak parkokban táncolni Orosz akkordok)))))))))))

Következtetés: Ha utazást tervez Törökország, akkor biztos, hogy forduljon a kis utazás a csodálatos „Cotton vár” - Pamukkale. Ez az, ami a malacka bankjában marad, "emlékezet" az életnek)))

Köszönjük figyelmét! Remélem, a véleményem hasznos volt számodra! Jó pihenés.