Hogyan töltöttem a nyarat a Krím-összetételben - irodalmi esszé

Nagyon szeretem a nyarat. Sok nap, meleg, élénk színek, csodálatos illatok és persze pihenés! És emellett sok különböző benyomás!

Ebben az évben mindannyian a család elment a Krímbe. Miután két napot töltött egy fojtott vonaton, végül megérkeztünk a napos Simferopolba. Ott a parkolóban vártuk a csíkos Ikarust, ami nagyon kényelmesnek bizonyult. Átmentünk a megkönnyebbülés mentén, megnéztük a távolabbi hegyek és szurdokok körvonalait, megtapasztalták a régi épületek szépségét, és élvezték a zöldség illatát. Hosszú ideig vándoroltak, és az esti órákban már Jaltában voltunk. Miután vacsoráztak és szétszerelték a dolgokat, rettenetesen fáradtak, lefeküdtek.

Másnap pedig vártuk a tengert! Végtelenül fröccsenő és hangosan sikoltozva a túláradó boldogságból, a bátyám és én áttetsző medúzacskákat kaptunk, ami itt nagy változatosság volt, és gyűjtött színes kövekből. Anya egy nyugágyon feküdt és egy könyvet olvasott, apám pedig lemondott a limonádéból, és időről időre meghívott minket, hogy ne ússzunk a bójákhoz. Teljes úszás után ebédeltünk, és kirándulni mentünk Gurzufba.

Először is volt lehetőségünk meglátogatni a Pushkin Parkot, ahol a nagy költő, aki később múzeum lett, száműzték. Az ősi iroda, művészien díszített angol stílusú, elegáns tintatartó, toll, csapolt bejegyzések - minden úgy tűnt, hogy rámutatott arra a tényre, hogy a költő most jött ki onnan séta a tengerparton ... És hány kellemes élményekkel megkaptuk ellátogat a ház Anton Pavlovich Csehov! Jól karbantartott, gyönyörű kert, egzotikus virágokkal ültetve, illatos zöldekkel - mindez kétségtelenül egy igazi paradicsomhoz hasonlított. Hatalmas agyagedények vízzel tökéletesen megőrzött, mivel a fiatal írók, szépen keretezi egy árnyas fasor, lenyűgöző fanyar illata babér és ciprus fák ...

A jövő héten, mi erre a célra a különböző túrák: Látogasson el a hős város Szevasztopol, fényképezett ellen harckocsik és repülőgépek, fagyasztva csendes kábultan a elnevezett téren a lehullott, és tegye a friss virágok a katonák sírjait a Nagy Honvédő Háború. Meglátogattuk Chersonese ősi városa - az antik faragott oszlopok mentén sétáltunk, és szokásos, vágyaink szerint. A Livadia-ban meglátogatta a császárné legendás Livadia Palotáját, és természetesen fényképezte a pompája hátterében! Általában, ahogy érted, nem kellett hiányozni.

Nekem van egy kezemben egy album a Krím-félszigeten tett utazás során készült fotókkal. A polcokon szobám szép ajándéktárgyak vásárolt ott, kavicsok, kagylók ... De a legfontosabb benyomást maradt, persze, a memóriában, és én sokáig emlékezni erről a fantasztikus utazás.