A barátokkal való utazás öröm vagy csalódás

"ez egy lecke számodra, hogy amikor valakivel megy, mindig hozzá kell igazodnod másokhoz."

Arany szavakat mondta anya. Ne aggódj. Nem megy egy évig, de 2 hétig megyek nyaralni egy volt kollégámmal, még csak nem is nevezhetem a barátját. De jövedelmünk ugyanaz. És nem állhatjuk egymás agyát. És a mindennapi szokásokban egybeeshetünk. De a két legjobb barátommal nem megyek nyaralni semmit. Az egyiknél túlságosan eltérő jövedelemszint van - sokkal több. Nemrég tudtunk menni a kávézóba. Mindannyian cartoon van néhány rossz mászás - a friss nem friss, a lemezek nem olyanok, amelyeket rosszul tettek. Otthon találkozunk a teával. És a második a háztartási szokások túl különbözőek. Ő vele szemben éppen ellenkezőleg, találkozni próbálok az utcán. És akkor nézd meg a gyávák viselt, ami az ebédlőasztal fekszik teljesen nem tudom. A többiek kiváló barátok. De itt, hogy nyaralni velük - ez ón, tudom előre. És neked ez csak egy új élmény lesz :-)

Nem értettem semmit. Először is, itt ülsz az interneten, miért nem tudsz jegyet vásárolni az interneten, de utasítsd el barátodnak, masha-nak. Vettünk egy jegyet magunknak, és Masha megengedte, bár legalább egy prémium kategóriás repül. Ugyanaz a szálloda. Nos a vízumok, talán nem rendelkezünk konzulátusokkal, és tényleg jobb ügynökségen keresztül. De az IMHO, az ügynökség legalább drágább. Nem aggódsz, a társaság kedvéért repülsz, mindig be kell állítanod, és viszonylag kellemetlen, és minél tovább van, annál kellemetlenebb (hagyd, amíg mindenki egyet nem ért saját, általában a forgattyúkkal;)
A közvetlen járat egy nagyon jó, repültem dokkoló: kényelem ti elképzelni, hogy az első, akkor kevésbé fáradt, másrészt, legalábbis nem poieryabt // törni a bőröndjét, volt egy ilyen élmény kapcsolatok révén Prága volt, meg kellett vásárolni új;)

És a vízumközponton keresztül átadni nagyon könnyű.

Tehát úgy gondolom, hogy a vízum átutalással vagy 1500-as túlfizetéssel jár az ügynökségnél. Az a tény, hogy munkanélkülivé válok, mert 5 ezer fős fehér munkámmal dolgozom, és nem adnak nekem normális bizonyítványt. Szóval pénzt vettem fel, tedd a számlára, és ezt az állítást pénzügyként fogom elfogadni. garancia. Csak barátok mondták, hogy ha megyek átmenni a vízumon keresztül, akár munka nélkül is, akkor azt gondolják, hogy ott keresek "bevételt", és megtagadhatom.

Költségvetése sokkal nagyobb, mint az előre meghatározott?

Általában 30 ezret költöttek a jegyekre, vízumokra és szállodákra. Egyéb költségek - ezenkívül. És kiderült, hogy már kevesebb mint 40 ezer fut be, és vele együtt természetesen meg kell tennie.

Egy kollégámmal megyek nyaralni. És nem állhatjuk egymás agyát. És a mindennapi szokásokban egybeeshetünk.

Tehát nagyon szeretem az anyámmal együtt, szórakoztunk együtt, ugyanazt imádom, hányszor pihentünk vele - nincs probléma! De nem fogsz örökké együtt anyáddal.

Igen, már el is vettem, most ültem és gondolkodtam, hogy még többet kell tennem!

Tatiana „] I. és két barátom össze Olaszországban azok zarabatyvat jobb nekem, és amikor felmerült a kérdés az utazásról, tudva, hogy Mary odament 70.000 Angliában, és én -. Egyiptomba 20. Azt mondta, hogy mennék, ha lesz gazdaságosan. meg voltam róla győződve, hogy a költségvetési körön - mintegy 30 ezer, és beleegyeztem, de volt egy feltétele. nem forduló, mi magunk jegyet magukat foglalni a szállást csak vízummal tenni a hivatal, amikor találtam egy jegyet a transzfer Prágában 9000 .. . oda-, Mary állt olyan pozícióban fog repülni csak közvetlen járat. azt mondta, hogy ez drága, ez nem hittek, és a nyomvonalat. Day elment a repülőjegy iroda, ahol a helyesség megerősítette, de az idő elveszett, és vettünk jegyet csak 13 ezer. Aztán megbeszéltük a szállodától (három városban), adtam Ira a pénzt, és azt mondta: „Book”. amikor hívott a Masha, kiderült, hogy egyéb szállodák, drágább 8-10 euró naponta Mása úgy véli, hogy ez az egy fillért sem, de ez neki nem mondja ki hangosan, de tudom, hogy mit hisz: .. ha én vagyok azt nem engedheti meg magának egy ilyen út, minek megy?
Tatiana, már túl késő, azt hiszem, akkor menjen a barátaival, hogy megértsék az szükséges, hogy ismét, akár nem) én személy vagyunk család, mentünk barátokkal az EAE, és rájött, hogy ez egy nehézkes és kivitelezhetetlen kényelmetlen tartózkodást. Ahol mindenki húzza a takarót magára, meg kellett beállítani) ábrára kell, én csak a férjemmel, vagy az anyjával

Ha így vagy egy embernél, akkor a jövedelem nagyon kicsi, és az a személy is el akar távolodni, és ez a döntés. Ami a témát illeti:
Csak nekik nehéz másképpen elképzelni? Csak értem jobban, mint te, de mégis. Próbáld ki magad, hogy valami nyereséges dolgot kínálj neked, és ne rossz nekik. Sok szerencsét kívánok.

Hálózati kiadvány «WOMAN.RU (Female.Ru)»

A kormányzati ügynökségek elérhetőségei (beleértve a Roskomnadzorot is): [email protected]