Olaszország, Forio - "Forio - a sziget második legnagyobb városa

Ischia-ba utazva, a szigeten a Google-ban nézve úgy tűnt, hogy annyira apró, és mindenhol, ahol az erős lábak bármely pontján járhat. De nem itt volt.

Repültünk Rómába, Nápolyba a nagysebességű vonattal (nagyon jó és kényelmes, ha menetrend szerinti jegyet foglalunk előre, meglehetősen olcsó), Ischia - komppal.

Ferry elhalad a gyönyörű szigeten Procida (ott lehet bejárni), az egyetlen dolog, hogy láttuk az első napon, mert amikor kifutott Procida, szürkület, és 10 perc múlva lett teljesen sötét. Procida:

A teljes sötétségben megközelítettük az Ischia Porto-ot, és a part menti jó világítás ellenére nem lehetett értékelni a kikötő szépségét.

Eleinte igyekeztünk, hogy várjon egy busz megállója közvetlenül a lakóhely, hanem megbecsülni az embereknek a száma, és neponyatnki a menetrend, beugrott a kisbusz (5 euró 1 euró busz), és nem bántam. Kb. 40 percig mentünk Forio-ba, miközben vidáman mozogtak. Azt hittem, körülbelül 10-15 perc van autóval, de nem! Csak úgy tűnik, hogy minden közel van, sőt, a távolság tisztességes és gyalogosan nem lehet legyőzni! Az utak keskenyek, majd felfelé, majd a hegyekről csodálatos kilátás nyílik a tengerre!

Telepedett le, mi hostess kedves rendelt minket egy étterembe vacsorázni, így az első éjszaka éhes farkasok, tudtuk élvezni a csodálatos fehér bor, finom hal, kagyló, pizza és annyira finom, hogy a levegő tud lélegezni, mint a desszert.

Az első nap a területi felméréshez mentünk. Forio kisváros, de elég ahhoz, hogy körbejárja, miután áthaladt rajta. A szokása, hogy még eszik, hogy elveszítsék. Megállapítottuk, hogy az út kiváló kilátása van a tengerre nézve (5 percre az otthontól) és hatalmas csomó (hívják egy csomó nyelv nem fordul el) saláta római ára 0,5 euró (.). Nagyon tetszett az árak! Illatos paradicsom, paprika, zöldség - minden friss, olcsó. A szőlőcsokor 3,5 kg. Sajnálom, hogy nem fényképeztem a regényt, amit 4 napig ettünk, és elmentünk.

Olaszország, Forio -

Továbbá egy kicsit távolabb van egy nagyobb halpiac, ahol friss hal / tenger gyümölcsei, házi készítésű tonhal, fűszerek, rizs, bab, házi bor és mindenféle helyi finomságok kaphatók:

5 euró kész keverék a spagettiért. A fajoktól függően lehetnek: szárított cukkini, padlizsán, paradicsom, gombák, fűszerek. Mindent elvettünk, a másikat nem nagyon különböztük meg, nagyon élesek és nem igazán kedveltük, de otthon vagy ajándékként veheted el. Bűn, hogy enni a szárítást oly sok friss termékkel!

Vodka, igen, nem tudott elhaladni (nem iszunk erős, de soha nem tudjuk, de aki érdekli a választék):

Olaszország, Forio -

Forio több szupermarketek, élelmiszer szinte minden termék és háztartási vegyszerek, mert meg kellett enni, beleértve a saját, majd veszünk tonhal konzerv, tészta, kávé és tej reggelire, ivóvíz. A kenyeret vásárolták egy pékségben, de a boltban is jó kenyér volt. Az árak alacsonyabbak, mint Moszkva, annak ellenére, hogy az áldozati arány az euró!

A napi étrend reggeli / ebéd állt mozzarella, sonka (sonka), olívabogyó, friss kenyér, illatos paradicsom olívaolaj, tészta, tonhal, különböző variációkban - a legegyszerűbb és leginkább elfogadható módon. Minden ízletes, gyors és olcsó.

További információ az ételről a témához.

Pizza csak azokat éttermek, ahol van egy igazi fatüzelésű kályha, mint általában, nem elrejteni, sütjük láttára az ügyfelek, akkor érdemes egy funky szaga és pizza mindössze 5 ++++++. A hagyományos elektromos sütő nem volt valami, amit nem lett volna ilyen éles.

Szükség van egy polipra, kardhalra és kagylókra fokhagymás szószban. A salátákból ideális esetben elkészítjük a caprese és a polipot burgonyával citrommártással. Ízletes!

Olaszország, Forio -

Ital, természetesen a Aperol Spritz (koktél nápolyi vidám narancs egy szelet narancs vermut Aperol, Prosecco és tonik), fehérbor, vörösbor, még az olaszok jó sör - könnyű és egyszerű.

Három szóval - itt nem. És szüksége van rá? De lehet kapni mindent a kényelmes tartózkodást - strandtörölközők mikroszálas 5-7 euró, sapka, mellény, lenvászon ing olcsó maszk, légzőcső a snokrelinga - érdemes egy fillért sem, akvashuzy (akvatapki) én csak láttam egy sportbolt, és elég drága, így ha van, vidd magaddal. A homokos strandokon nincs szükségük, de ha tiszta vizet és csendet szeretne, gyönyörű kőből készült strandok és sünök vannak. Mint egy ajándék, eltérő mágnesek, visz-festett tányérok, fűszerek, kész keverékek spagetti nápolyi vagy iskiyski, szappan, olívaolaj és likőrök márkájú rukkola (az én ízlésemnek, tökéletes dolog!). A helyi bor nagyon finom!

Az olaszok Masha és a Medve rajongói:

Olaszország, Forio -

Egy kis fotó a város utcáiról. A part mentén található a fő szigeti körgyűrű, a kilátás nyílik:

Tény, hogy kicsit otthon vagyunk, minden nap szétszaggattunk a szigeten, bár nem vettük észre a tervünket. Az egyik oka a szállítás. Ez tényleg valami pokol.

A szigeten szervezett útvonalak vannak. A legnépszerűbb - gyűrűs CS circolare sinisra (balra) / CD circolare destra (és jobbra nézve a belső kör). A térképen a busz menetrend megvásárolhatók a különböző helyeken: .. Ticket irodák, újságárusoknál, stb Buszjegyek tabacci jobb vásárolni egy trafikban az irodában a buszpályaudvaron Ischia Porto, a vezető jegyek megvásárolhatók nem mindig. Az egy útra szóló jegyár 1,1 euró (az árak változhatnak!), De vannak ideiglenes jegyek néhány napig. Az összes olyan információ (és ütemterv), amelyet az interneten való utazáskor tényleg vettem.

Útvonalak, amelyek hasznosak lehetnek, ha elmúlnak, mindegyik megáll a Forio-nál:

1. sor (Ischia-Porto-Sant'Angelo),

2. sor (Ischia-Porto - "Poseidon Gardens" termálpark),

5. sor (Ischia-Porto-Maronti strand).

21. sor - Forio kikötőjétől a Citara strandig.

23 - A strand a San Francisco Citara továbbá a város Panzi - és vissza (a Panzi közel a meleg források a parton Sordzhento, hanem egy hegyi szerpentinen - séta fárasztó, de vannak moto-taxik.

Most a valóság olyan, mint a buszok. Az ütemterv nagyon hagyományos fogalom. A busz nem lehet egy óra vagy annál több, akkor egyszerre két és mindkettő elakad. A közbülső útvonalaknál, ha Forio nem az utolsó megálló, a busz egyáltalán nem állhat meg a torlódás miatt (a vezető döntése szerint), és csak 20-30 méterre álljon le az utasok leszedésére. Ie a buszjárat tervezése nem olyan egyszerű, mint gondoltuk.

Sokkal kényelmesebb ebben a tekintetben minibuszok. A mozgás távolságától függően 5-10 euróba kerülnek, kényelmesebbek és igény szerint leállnak, de nem túl sokan vannak.

Taxi a szigeten nem olcsó.

Ideális esetben, természetesen, autóbérlés, ez egy csoda, hanem a sziget minden, ami szép, de nincs beteges szerpentinek, a vezetőt el kell tapasztalt + automatikusan kiesik a lehetőséget, hogy vacsorázzon az isteni iskiyskim bort. A járművezetőknek is pihenniük kell.

A helyeknek rendelkezniük kell, ahol meg kell látogatnia, és csak érdekes.

Ischia Porto, ha máshol tartózkodott, feltétlenül meg kell látogatnia a sziget fővárosát. A látogatás ideje az aragóniai kastélyt tekintve egész nap.

Mi Ischia Porto Forio át a gyűrű busz: van - a Lacco Ameno és Casamicciola vissza - a Sant'Angelo. Így söpörtek az egész szigeten. Ó, ha annyira vestibularis (mint én), és óvatos a hullámvasútról, akkor az utazás feszült lesz. Először is, az út egy részét a busz az úton, egy meredek szikla (néha kevesebb, még szörnyű), másrészt, hogy ezek a pokoli utak kopottak, mint egy őrült, és nagyon éles fékezés szembejövő forgalom (egyes oldalak visszafordítható egy sáv) a kétsávos utak még mindig versenyezhetnek kollégáikkal (az olasz versenyzők rendkívül temperamentumosak). Ha az utazás Forio Ischia Porto nyugodt volt, a második része, ahogy én győztem zazhmurivayas települések, szörnyű volt. Arra terveztünk, hogy kiszálljunk Sant'Angelo-ba, és menjünk Sorzhetto-öbölbe, de parancsot adtam - otthon! és többet nem mentünk vissza a sziget azon részén. Sajnálom ezt? És igen, és nem. Mindannyian csodálatosan éltünk, de nem láttuk a sziget által nyújtott csodákat. Talán visszajövünk, csináljuk a megfelelő vezetőt, és stressz nélkül eljutunk a kívántig, hogy tudjuk.

Lacco Ameno. Város vagy falu, jelképe a város a szikla alakú gomba, látni fogja, ha kilépnek Forio Ischia Porto. Vannak jó strandok vannak barlangok és üregek, Negombo park, a második legnagyobb a szigeten, miután a Gardens of Poseidon.

Casamicciola. Van Castiglione Park, nem a legnépszerűbb, de az egyetlen, amelyik egy siklóval van felszerelve. Kitűnő elhelyezkedés a Forio és az Ischia Porto vonatkozásában. Kazamichollban csodálatos gyógyszállodák találhatók, ha szállodát választunk, ott megállunk.

Thermal Park Poseidon kertek. Nagyon hűvös hely! Az idő észrevétlenül repül. Több mint 30 termálvizes medencék különböző hőmérsékletű, néhány teljesen bombicheskaya szauna a rock, kitölti a gőz természetes forrásokból (például a török ​​fürdő, csak melegebb), a nagy 600-es napernyők, napozóágyak és a tiszta tenger. Úgy tűnik számomra, hogy ez a park alkalmas lesz arra, hogy látogasson el az év bármely szakában. A hidegben ott van, ahol felmelegednek, és a sültben - hol elrejteni. Tanácsok - nem fogod megbánni, ha elhozod a fürdőköpenyedet. Vettünk egy ilyen ruhák yard mikroszálas a Decathlon, ők könnyű, nem foglal sok helyet, gyorsan szárad, tökéletesen törlik, visszük őket magával bármikor vellnassy. Köntös ruhák állnak rendelkezésre, de a park maga nem olcsó + kölcsönzés mindenféle trivia, és jelentős költségeket a család számára.

Mi volt a tervekben, de a problémás közlekedés és a szerpentinekkel kapcsolatos hisztériumok miatt nem tudta felfogni:

Sant'Angelo falu egy lenyűgözően szép hely (láttuk a hegyről), ott nincs autóforgalom. Buszon vehetsz, gyalog (kb. 1,5 km), vagy motorkerékpárral. Leírás:

Gyönyörű strandok termálvizes, ömlött ki a tengerből, a termikus park „kertek Apolló és Aphrodité” és a „Tropical” található egy sziklás terasz (nem a strandon), ahonnan lélegzetelállító kilátás nyílik a városban és a tenger. 12 termálvizes medence különböző hőmérsékleti rendszerekkel, fedett medence hidromasszázs, szauna egy természetes barlangban, étterem teraszon. Ezenkívül az "Aphrodite és Apollo" termálpark kivételes volt egy exkluzív szigeten! Csak itt, ahol a vizek radonban gazdagok, egy egyedülálló termál vízesés. Ez az egyetlen inhalációra alkalmas olyan emberek számára, akik nem tudnak medencékben vagy természetes szaunákban tartózkodni. A víz hőmérséklete eléri a 100 fokot, így van gőz.

Öböl Sorutgetto - itt a forrás közvetlenül a tenger felé halad, óvatosnak kell lenned, helyeken forró víz van, ahol még a tojásokat is megszórják, és egy kicsit még egy hely a fürdéshez meleg vízben. Az egyetlen hely a szigeten, ahol fürödni egész évben. Menj csak lefelé egy meredek lépcsőn (lásd a Google-t), ha nem csúszik a magasságból. Van lehetőség - Sant Angelo hajóján, akkor nem kell felkelnie és lefelé a lépcsőn. Ahhoz, hogy a Sorzhetto-ba leszálljon, el kell jutnia a Panza megállóhoz (Panza).

Nitrodi forrása. A termálparkot nehezen lehet megnevezni, ivóvíz és eljárások vannak, terápiásabbak, mint egy turisztikai hely. Ahhoz, hogy odaérjünk, komoly merengés kell a hegyre.

Az Epomeo vulkánja. Ami leginkább sajnálom - nem mentünk fel Epomeo-ba. számos kiváló túraútvonal van a sziget különböző részeiről. Tudtuk, csak az egyik, hogy indul a város Fontana (van Sierra Fontana is van egy út, mondjuk, még szebb, de sokkal hosszabb), de hogy a szökőkutak - ez a legnagyobb szerpentinek, úgyhogy leporolta ezt a lehetőséget. Bizonyára van valami let Forio, mert tudom, hogy honnan le Epomeo Forio, akkor csak menjen le, és lehet kapni, de a rendelkezésre álló információkat, mi nem találtunk, semmi jelét, vezetékek is. De ápolja a reményt, hogy visszatér a szigetre és felmászik a vulkánra. Csak több busz! Az utazás után egész este beteg voltam