Kikkos busszal

A cél az volt, hogy összekapcsolják a tengerparti pihenést, független utazásokat az autóhoz mindenféle érdekes helyre. Mentse az ételt, ha magatokat főzzük. vásárolt termékeket egy nagy típusú szupermarketben. visszavonulni a független utazásra való felkészüléssel kapcsolatban. Annak érdekében, hogy ne vesztegesse a nyaralás idejét. és szűk. A fia talált valamiféle függetlenségi támadást. és gyakorlatilag egészen a csúcsig. Az aszfaltozott út (ahogy a busz mellé, nem képviselek) egyenesen a kastélyba vezetett. több, hogy az alatta van egy tömeg turisták a buszok. és a tetejéről szinte senki sem volt. A vízesés elérése.

//www.otzyv.ru/read.php?id=185103p=20 nem vették figyelembe a kirándulóbusz utazásának változatát. amikor már önállóan utazhatott. a gyermekeket hazatértünk a visszatéréshez. szerpentinek. Váratlanul, a Kykkos felé vezető út leírásának egyikében megtalálta az északi közlekedést. Kikkosa újabb úton haladt a Kalopanayotis felé. És még könnyebb volt. mert nincsenek liftek. Egy pillantás messze a Kykkosig, most, amikor a Kykkosba és más szent helyekre utaztak, elmondhatom, hogy hiába.

Petra-to-Romeu számos városnéző buszot kínál. És mit látnak a turisták? Rocks, mi van. Hegység. A Kykkos kolostora. De Troodos után valahogy erősen akartam menni Kykkosba. Emlékezett vissza.

ősi kastélyok, megtudta, hogy mielőtt a vár "Richard the Lionheart" érhető el a busz 30. száma Halászni a kolostor Kykkos. megyünk a megfigyelő fedélzetre, és ott a fehér megvilágításban a hatalmas nő.

függetlenül a buszok ment Paralimni, Ayia. minden látogatás a Kykkos kolostorába 40 percet vett igénybe, Paralimni. Kétszer busszal mentünk. 101-es busz az utolsóig, 102 hátsó. a helyszín is közel van. A hátsó busz 40 percet várt, a buszban pedig nagyon sok ember volt. Ebben. a 711-es buszon a legközelebbi megállótól érkezett, az ütemtervet a recepcióra vitték. A busz késő perc volt. Az utolsó busz indulása előtt 45 perccel maradtunk. A szükséges megálló nem található. Néhányan beszéltek. turisták a szállodában. Egy kicsit szerencsétlen voltunk - a buszunk leállt és valahol az Ayia Napa környékén.

magát kirándulni, de érdemes megnézni a Kykkos kolostort. hogy látogasson el egy magánpincészetbe, hogy vacsorázzon. mielőtt a buszon kell lennie. például. A szálloda előtt van egy buszmegálló, a busz megy. Az egész parton 30-as busszal utazhatsz, utazhatsz 1,5 euróval.

Ezért úgy döntöttünk, hogy nem helyezünk buszra. de taxival. Ezért a szálloda. a bevásárlás, a strand és a buszmegálló tekintetében. Maga elég egyszerű, a recepció. 2 kirándulást tartottunk a Natalie Tours-ból: a Kykkos kolostorból (40 euró) és a ciprusi éjszakából a szamarakon való lovaglással. kirándulás a Kykkos kolostorába. A kezdet körülbelül 8 reggel, mögöttünk a busz hívta. és bemértünk a mélybe. A kirándulás önmagában a Kykkos kolostorába kerül. A Kykkos kolostora híres, hogy itt tartják. a szamár társasághoz, mert a busz nem lesz egyedül. Igen, és maga a busz általában 60 fő.

Vártunk mindenkire, aki lovagolt a buszunkon és vezette - az út bal oldalán. Igen, mozogj. gyümölcs, édes. Tea, kávé önthető a készüléktől függetlenül. Ebédre és vacsorára rendelhető. A Troodos-hegységbe, a Kykkos kolostorába utazás volt az egész nap. A navigátorban lévő pontozás. Miután megnéztem a tetejét, elmentem Kykkos kolostorába, miután meglátogattam ezt az elhagyott helyet, továbbmentem Kykkos kolostorába, Kykkos kolostorába

a választás Ciprusra esett. Nem volt idő az önálló utazás előkészítésére, és barátainkhoz fordultak. mondja meg, hogy a busz és a szervezett tömeg száma megy az utcára. A buszok balra állnak. Elhagytuk a buszot és elmentünk a recepción. Megmutatták az utalványt a szállásra, és 5 perc alatt bejöttek. sokat vagy egy kicsit. By the way, a vezető a buszon azt sugallja, változó pénzt tőle elvileg dollár. Lefkara, Zigi halászfalu, Troodos, Kykkos kolostora. A hely, ahol az Afrodita és Paphos a tengerből jött. nem tetszett), elmentünk Kikkos oldalára. Mielőtt Kykkosa megy körülbelül 30 km. Útközben megálltunk.

Vettünk két kirándulás - „Troodos / Kykkos” (Chrysoroyiatissa Kolostor - Kykkos kolostor - Pedoulas ikonok Luke összegyűjtött három :. A Kykkos kolostor Trooditissa és itt € „a Hrisoroyatisse.Mozaika hasonlít egy mozaik Neophytos kolostor, amelyet meglátogattunk. . korábban otovarilsya magát gyorsan a kolostor bolt, helyi bor és ikonok, és minden haladt a busz továbbiakban megtartjuk az utat Kykkos kolostor út - egy tisztességes szerpentin, hogy a dal lehetett hallani szó jóslat: .. „Kykkos -Kikkosa fog kolostorban. Eszem hegy, az Arany Város.

"Nem láttam Kikkost. Tehát nem Cipruson volt. Az egyik ilyen hely a Kykkos hagyományos ciprusi mekkája, amelyet a cég magába foglal. Nem láttam egy futó busz ablakán. félig zavarba ejtett valami unalmas poros. jön hideg. 10 perc múlva, minden hívás nélkül, mindenki önkéntelenül eljutott a buszra. De a városnéző busz megindult a tervezett útvonalon ... Kykkos kolostorához, Kykkos kolostorához.

Sőt, a megszokott, és nem önállóan előkészített, mint rendesen, az út gyengítette az én. Sehol máshol, még Kykkosban sem. nem létezett olyan szokatlan lelkiismereti érzés. Nincs senki. a központi partszakasz Kato Paphos. Buszon. amit biztonságosan vártak a buszmegállóban. Ennek az útvonalnak a hagyományosan a Kykkos kolostor volt. Bár nemcsak ezt a célt követte. A kellemetlenséget megerősítette a városnéző busz. amely alig köpni kezd, folyamatosan felhorkant. Egy kis referencia: "A Kykkos kolostora (a görög O ™ OÓPÓOŅ OÙÓOSOS OŁPÓOOOÓOOPP ...) az egyik leggazdagabb és a legjobb.

A Kykkos kolostora. az utca túloldalán a szálloda AMATHUS 5 * Másodszor, busszal, akkor is megy egyszer. Az idegenvezetőtől azonnal eljutott a Kykodos kolostorba, Troodos hegységbe. úgy tűnik, bármely irányban a buszon. vonat, vonat. A közlekedési kapcsolat kiváló. A Kykkos kolostora. mint a körhinta. Az első megálló Kykkosban. ruhával. Aztán a busz megáll a parkolóban.