A pár története

Ismeretünk története teljesen banális: az interneten teljesen véletlenszerűen találkoztunk. Néhány nappal később találkoztunk kávéval - valahogy, és kapcsolatba kezdtünk. Úgy történt, hogy az első közös nyaralás töltött Franciaországban és visszavonhatatlanul szerelmes ebben az országban, a kultúra, a művészet, természet, konyha.

A második kirándulás ebben az országban a dél-franciaországi cukrászintézetben folytatott oktatásom kapcsán történt. Két héttel később találkoztunk Denis-rel a barcelonai repülőtéren, hogy együtt lazítsunk a francia tartományban. Megálltunk Prades kisvárosában, a Pireneusok lábánál, az ország délkeleti részén.

Egy nap mentünk a hegyekben, a legrégebbi sípálya a Pireneusokban - Font-Romeu-Odeillo-Via. 1500 méteres tengerszint feletti magasságban volt, amikor nem volt lélek, Denis javasolta nekem. Bevallani, ez teljesen váratlan és nagyon romantikus.

Felkészülés az esküvőre

Denis és én kezdetben tudtuk, hogy egy kis esküvőt akarunk a legközelebbi rokonokkal és barátokkal. Így tettük: a legközelebbiekhez szerveztünk egy szívből jövő estét Minszkben. A felkészülés folyamán az esküvő egy esküvői fotózást szervezett a tengerparton. És habozás nélkül Normandiát választottuk.

Nem hagyjuk megköszönni a sorsot, hogy találkoztunk olyan fotósokkal, akik támogatták az ötletünket, és segítettek abban, hogy megvalósítsuk oly módon, hogy az eredmény meghaladta az elvárásokat. Az előkészítés folyamán a fotósokkal együtt a Google Térképen tanulmányoztuk a terepet, kiválasztva a legmegfelelőbb helyeket. Ennek eredményeképpen a következő pontokat azonosítottuk: Le Havre, Freel-fok és Le Bec-Hellouin falu.

Első pontunk Le Havre, egy kikötőváros Franciaország északi részén. Ott volt, hogy felvettük a reggeli összejövetelt. A ház elnyomott bennünkkel és kilátással az ablakról. Este a szobában az újszülöttek közvetlenül a fürdőből egy pohár bort nézhet az éjszaka Le Havre.

A következő pont a dínár üdülővárosa volt. A választás ráesett rá, tk. közel a Cape Freelhez, ahonnan a 70 méteres sziklás partról nyíló kilátás nyílik az angol csatornára. A Cape Freel fő dísze a mészkő vöröses árnyalata.