A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

A Khao Kheo állatkertről szóló frissített cikk után. Úgy döntöttem, hogy frissítem a Kwai folyóba vezető útról szóló cikket. Legutóbb a Kwai folyóba mentünk, kirándulást vásároltunk egy utazási céghez. Ezúttal önállóan mentünk, béreltünk egy autót, és egy szállodát foglaltunk a folyón.

A cikkben elmondom, hogyan foglaljuk le a szállodát saját, és eljutott a Kwai folyóba, és azt is megmutatta, hogyan töltöttünk újévi ünnepeket ezen a csodálatos helyen.

Másnap reggel Kanchanaburi városába mentünk. A szálloda elhelyezkedése ismeretlen volt számunkra. Miután eljutottunk a városba, úgy döntöttünk, hogy a folyó mellé egy snacket találunk, ahol felfedeztük a híres hídot a Kwai folyó felett.

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

A thai-burmai vasút, más néven a halál útja, a Bangkok (Thaiföld) és Rangoon (Burma) közötti vasút, melyet a Birodalmi Japán épített a második világháború idején. Az út hossza 415 km volt (ebből közel 13 km). Az utat a japán csapatoknak a burmai kampányban való ellátásához használták.

Az út építésénél kemény munkát használtunk. A munkakörülmények és a tartalom szörnyű volt. Mintegy 180.000 ázsiai elítéltek és 60.000 háborús fogoly a Hitler-koalícióban építették meg a halál útját. A halott háborús foglyok között voltak: 6,188 brit, 2,815 ausztrál, 2,490 holland, 356 amerikai és több kanadai.

A vontatott térképen elértük az első ellenőrzőpontot, ahol a "Saiyok Waterfoll" voltunk. Itt is van egy halom vasút és egy vízesés egy része. Az út másik oldalán van egy piac, ahol vásárolhat gyümölcsöt.

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

Van egy különálló házunk két szobához zuhanykabinokkal, WC-vel, légkondicionálóval és ventilátorral.

Este véget ért. A turisták buszai elkezdtek megközelíteni. Vacsorázzuk és lefeküdtünk. Reggel felébredtünk és rájöttünk, hogy a turisták már elmentek. Mindenki, aki jön egy utalványon, csak alszik és elhagyja a kora reggel. A szálloda áll a rendelkezésünkre. Egész nap nem csináltunk semmit! Amint megérkezett az első csoport a turisták, beleegyeztünk, hogy egy tutaján megyünk. A turisták ugráltak a vízbe, és túrakodtak. És csak a folyón mentünk.

Miután a folyón síelni kezdtünk, egy masszázzsal lazítottunk. A masszák itt burmaiak. A masszázs nagyon jól teljesül. A szavakat nehéz közölni, de az érzés remek volt.

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

A masszázs után találtuk meg a szálloda háziasszonyát, és egy napra meghosszabbítottuk a tartózkodásunkat. A fizetés a szállodában valamivel kisebb volt, mint a cégen keresztül. Az utolsó nap a Kwai folyón volt a legjobb. Reggel elmentünk a legközelebbi faluba keresni egy horgászbotot. Egy óra elteltével egy üzletből egy másikba érkeztünk, elértünk a megfelelő helyre, és vásároltunk egy forgatást. Öröm volt a tenger! Visszamentünk a szállodába, és sikeres halászatra számítottunk.

Thais, aki forgatott minket, bemutatott egy folyóiratot a halakról, amelyek a Kwai folyón találhatók.

Anélkül, hogy időt vesztegetnék, én és Dima mentünk a tutajra, és egy üveg sört vettünk, ahol egyenként tiszta vízben csillogtunk. Egy idő után láttunk egy hatalmas halat lebegni a folyó alján a folyó ellen. Taika gyümölcsöt hozott a tálalók asztalára, felkészülve egy másik turisták pártjának megérkezésére. Nagyon jó volt.

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

Később jött a thai, aki elmondta nekünk a kellemetlen híreket. Azt mondta, itt nem fogunk fogni semmit, különösen a kanállal. Szükség van a kenyér nyugodt vizére. Átköltöztünk, levágtuk a kanálból, kenyeret találtunk a konyhában, és vártuk a vacsorát, várva a halat, de semmit sem kaptak. A vacsora elkezdődött. Hirtelen egy titok közeledett meg, és meghívott minket arra, hogy írjuk be az ételt, amelyet svédasztalos formában állítanak ki. Általában senki nem hívja meg, mindenki magától kezdve írja be az ételt, de később rájöttem, hogy miért tette.

Nem mentünk mindent. Natasha és én az asztalnál maradtunk, Nick és Dima várta őket, akik egyáltalán vettek ételt. Egy titok jött, és egy nagy tányérot helyezett az asztalra, amelyen egy nagy hal volt arany koriben. Taika azt mondta: "Ez neked van. ”. Nem volt időm mondani semmit. Néhány másodperccel később eszembe jutott, hogy ez a jutalom a mi erőfeszítéseinkért. Kíváncsi voltam, ki rendelte a halat, de kiderült, hogy a hozzánk hozzászoktatott szállodai személyzet úgy döntött, hogy kényeztet minket. Ez csak irreális volt.

Vacsora után nem tudtam megnyugodni. Mint ahogy a hal úszik, látom, de nem tudom elkapni. A házunk közelében horgot vetettünk a folyóba, és halat fogottunk. Kicsi, de mégis hal. Ebben a pillanatban a boldogság és az öröm állt az arcain. A nap eltelt, és aludni lehetett.

A Kwai folyó pontosan az a hely, ahol időt kell töltened a barátaiddal. Itt pihenhet és üzletelhet.

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

Szóval újévi ünnepeket töltöttünk Dima és Natasha társaságában, akikkel találkoztunk a blogon. Dima régóta elolvasta blogunkat, és úgy döntött, hogy egy társasági nyaralást tölti el. Köszönöm, Dimon, a kiváló társaságért és mindazért, amit nekünk tettél! Várja Tai!

Olvassa el a Kwai folyón tett utazás történetét egy turisztikai engedélyben a "A Kwai folyó első napja"

SZÁMÁRA A SZOCIÁLIS HÁLÓZATOKRÓL

A kwai folyó egy független utazás - Thaiföldön él, Thaiföldön él

Úgy tűnt, hogy veled utazolok, olyan érdekes, lenyűgöző fotókat olvastál, és mintha a valóságban minden varázsát érzel: a csodálatos természet, a jóindulatú thaifák, a lélek elragadja a folyó szépségét. Nagyszerű.

Mondani. "Jó volt", hogy ne mondj semmit. Kevés olyan szó van, amely teljesen leírja, hogy mi történt ezen átmeneti 2 hét alatt. Tudod, ilyen nem véletlen találkozók után. mint Stas és Nika, elkezdesz hinni az érdektelenségben, látod, hogy határtalan kedvesség és gondozás)))

Srácok, nagyon köszönöm, tiszta, őszinte és nagyon jelen van Köszönöm!

Ez egy kis kitérés =) Őszintén szólva elmondom neked, amikor nemrég Moszkvába jöttem, nem értettem meg, hová jöttem. Igen, készen álltam valami ilyesmire =) Úgy tűnt, hogy álom volt. Jó álom, kalandokkal és kiszámíthatatlan telekkel, gyönyörű naplementével és kifogástalan és tiszta tengeri homokkal való üldözéssel ... Mindez volt, de olyan kevés. Őszintén kicsit. Nem vagyok lelkes ember, és soha nem gondoltam volna, hogy gyakran mondom a "kicsit" szót, de bízz bennem, ez LITTLE =) Ezt nem lehet elfojtani. Ez a csodálatos és kedves Ázsia, ez a kis ház a Kwai folyón, amely minden megjelenésével ezt mondta. "Itt van egy barátom, az idő megáll, és sehová sem tudsz rohanni", ez a kilátás a szálloda erkélyéről, amely mindenki örömét leli, aki lassan rajta áll. Ne mindent felsoroljon. És ami a legfontosabb, azt akarom mondani, hogy a közeli emberek, akik mindig is körülöttem voltak, nevezetesen Stas és Nick, olyanok voltak, mint a kis útmutatók ennek az Ázsiának a lenyűgöző világának.

Köszönöm Good Stas és Darling Nick =) Hamarosan találkozunk! Megígérem!

Ui Stasyanych nem dobja ki a horgászbotot, akkor hasznos lesz =)

Dimon örömmel tölt el veled a nyaralását és ünnepelni az új évet! Ez a két hét jó volt. Nem dobom ki a horgászbotot, én várlak)))

a film a közelmúltban úgy nézett ki, mint a "Bridge a Kwai folyón". Csak az út egy részének építésével, az angol nyelvtanulás hasznos.

Stas és Nick, köszönjük a csodálatos blogodat! Lehetséges, hogy a The For pihenésre költözzünk? Egy hétre pihenhetünk Rayongban, igazán a Kwai folyón akarunk menni, magunkra akarunk menni.

Ugyanaz, talán még a páncél nélkül is képesek vagyunk kockára tenni, vagy nem kockáztatni?

Melyik hónapban fogsz menni?

Ezen a területen sok hasonló üdülőhely található a folyón. És már nincs ilyen beáramló turisták. Lakhatás nélkül ne maradjon. A hét napjaiban - a legfontosabb dolog nem nyaralás, és nem szombat, vasárnap. Mivel a thaifák is szeretnek pihenni a hétvégén.

Jó napot adsz neked! Nagyon remélem, hogy válaszolsz, tudsz kapcsolatba lépni vagy koordinálni, hogyan találhatod meg ezt, vagy legalábbis egy ilyen úszó szállodát a folyón. Én ülök google, nem találom. Köszönjük előre!

Stanislav, és milyen társaságon keresztül rendelte meg a szállodát?

Már nem emlékszem a cég nevére. Próbáljon kapcsolatba lépni bárkinek, szinte mindegyikük folytatja a Kwait.