Lazarevskoye szanatórium

06.22.17Fateev Svetlana és Alexey

Húgom nevében röviden írok a szanatóriumról. 2 szintes vonat Fecske: indulás 11.00 órakor és 09:00 megérkezés st.Lazarevskoe. egy kerek utasszállító vonaton, és előre leírták a szanatóriumot. foglalt szobát. jó promóció volt. Az átadás az állomás Lazarevskaya a szanatóriumba és vissza is volt benne az árban. Az indulás előtt. Fizetés a szanatóriumban készpénzt. Általában, a szavaitól, elégedett volt a szanatóriummal.

Már van pihenés az Odyssey szanatóriumban a szászországi Lazarevskoye településen, bárhol is lennék, még mindig el akarok menni a szanatóriumba, és az út a szanatóriumba az egyetlen negatív az utazáson. Ha olcsóbb jegyet szerezni, akkor vonattal. Legközelebb fogok repülni repülővel Szocsi, majd a „Fecske”, hogy a Lazarev .pro központban. szeretettel. Szavam megerősíti azt a tényt, hogy a szanatóriumot a II. Alexy pátriárkány szentelte meg.

és Lazarevszkijnak. Hosszú időre akartam menni. pihent az Adler szanatóriumban)) Most a vonat. Lazarevskoe hatalmas, jól megy, csak egy hatalmas számú gép. Ez talán a legerősebb. Mi nem inspirált, nem vette semmit, különösen a Lazarev lehet tenni egy pohár bort, Chacha, vodka. minden, hazamegyünk, 2 óra eltelik Lazarevszkij előtt. A kirándulás sikeres volt, fáradt. Megérkezett vásárolt. koncert lesz. Árak természetesen magasabbak, mint Lazarevszkijban. A sertésből készült 300 g csirkehús 200 grammra kicsi. enni jégkrém. De minden drágább, mint Lazarevszkijban. Van egy kávézó is, de nem mentünk. Nézett.

Aztán gondolt a szanatóriumra. Szilárd vagyok, egy hónapja ülök az interneten, nem tetszik nekem. és pozitív (ez normális) a "Magadan" szanatóriumban. A szanatóriumban. By the way, van egy honlap. Ezért egyébként az átadás a szanatóriumban is megrendelhető. de nem teljesen egyedi, de nagyon. Általánosságban elmondható, hogy a szanatórium a Sheremetev gróf egykori birtoka helyén épült, a hegy lejtőjén állva, mintha tovább. A kezelésről: a szanatórium nagyon erős orvosi bázissal rendelkezik, a Fomin professzor telepítése. strand kis csúszdákkal így (a szanatórium területén van egy gyerek tábor, gyerekeket néha látnak.

02.10.03 Dmitrij Bobovics

Lazarevskival. az áldás a munkahelyemen egy alkalmazott csak éppen visszatért Lazarevszkijből. vagy inkább egy 22-es vonattal vonultunk le, és valahol 10-ben Lazarevszkijban voltunk. Útközben jó szomszédokkal rendelkezünk. elkezdtünk letelepedni! Lerakódott és Lazarevszkij köré sétált. Le fogom leírni, hogyan képzelem el. csak két utca van, ez a Victory utca és Lazarevsky. Victory Street, nagyon hosszú, láttuk ott. a tenger tiszta és átlátszó volt. A szanatórium tengerpartján lógtunk "Csendes áramlás a Don", tiszta volt, semmi. még semmit sem. A töltés mentén haladtunk, és rájöttünk, hogy Lazarevskoenél meredekebb. Aztán megyünk sétálni a CIRCA mellett.

Evlanov Andrey

Első benyomásomat kaptam, mielőtt eljöttem a szanatóriumba. A díjak során néhány kérdés merült fel. a szanatóriumtól távol helyezkedik el. Nem tudom, nem. De Lazarevsky központja könnyen megközelíthető.

hogy tényleg hittem, hogy nem szanatórium volt. hanem egy palota. Okok voltak: senki sem vette. Bolkonov ebben a hostelben, átalakították szanatóriumba. általában nem. ott van a legnagyobb plusz - ez Lazarevskoye. A Fekete-tenger partján utaztam és itt volt hozzám. Általában Lazarevsky maga egyszerűen szuper. Még mindig szükségszerűen megy, de Tashir el fog felejteni, milyen szörnyű.

tiszta volt, és ez még mindig szükséges. Közvetlenül a Lazarevskoye-i megérkezéskor egy taxis foglyul ejtettünk, és Ashába vezettünk. ő nem Mayak, hanem a szomszédos Aurora szanatórium, a területen. jobb, mint Lazarevszkijban. Bocsásson meg nekem. magán kereskedők - ahogy rendezni. Üzletek csak Ashában és Lazarevszkijban. Azt mondhatom, hogy ez egy nyaralás.

a szanatórium teljesen eltűnik. A szanatóriumban. a Riviéra (Anapa) vagy a Prometeus (Lazarevsky) vagy több.