Hogy reagálnak az emberek

Cape a fiú ment a МО-tól a déli házhoz. 3 éves volt, de Shebutnoy, vagyis és elszaladt, sikoltozott, és bosszantotta, stb. nagyon szerencsés voltam, hogy egy rendkívül intelligens idősebb házaspárral megyek a városomból)))

Ha a gyermek most éjszaka békésen alszik, és háromszor felébred, akkor valószínűleg az úton lesz. Mi, mint Törökországban, az éjszakát a buszon hajtottuk, körülbelül 1 éves és 2 hónapos gyerekek egész éjjel, mindent. Besylo nagyon erős, de már nem gyerek, és az anya, aki annyira megkínozta a gyermeket, különösen Törökországban, a város és a busz közötti repülőjegy ugyanolyan. És a repülés 1 óra.

nincs név. nem fogod elhinni, de nagyon toleráns vagyok és másokra gondolok. De. Azt mondtad, hogy egy tambour - és van egy hely az autó végén, tényleg hideg és általában füstölt. Ezért "schazzzz" volt. Wow, azt hiszem. menjen a hideg egy gyermek, mert valaki sírás nem kellemes.

Egy nyáron elmentek, a gyerekek teljes kocsit, hiába kiabáltak és viszont nem élnek Che-val. Télen mentek, amikor a lány fél éves volt. ha sírni kezdett, mellét kapott, függőleges függönyfalat készített. Nekem úgy tűnik, hogy a gyerek elcsúszik és egészen alszik.

azon a hétvégén hajóztam egy barátomnak Stavropolba (természetesen nem vonat), de 2 óra repülni. A szomszédaink egy lány, egy 7-8 hónapos kisbabája, a legidősebb 3 éves és egy szinte és szinte nem hallott vak nagyanyja. A kisbaba állandóan sírta, az idősebb pörgött, fonódott, sikolt, ma nagydarabokat kérdezett, hogy menjen a WC-hez (a hely javára az utolsó sorok voltak). A szegény lány, aki a kezében lévő kicsi volt, vezette őt, a stewardessek, ahogy segíthettek, a "ku-ku" -ból való üléseinket valamilyen módon elvonják. Sajnáltam őt a rémületre, és mindenkire a kabinban (legalább a gép faránál pontosan megmondom). 5 perccel az ültetés előtt. A baba elaludt. a segítségünket elhagyották, mentőautó jött hozzájuk.

Szerintem a helyzetek más, az emberek más. De ketten egy felnőtt gyermekkel, azt hiszem, minden jó lesz (33; Boldog az út)))

Hogy reagálnak az emberek

Hányszor mentem egy kicsit. Minél könnyebb (az enyémmel), megkaptam a melleket, és kicsit levágtam őket. Az úton szigorúan szivattyúzza a nechylo alvást, kinyitotta a fényt, lefeküdt mellette és aludt. Felébredtem a szájban és tovább aludtam. Nagyon kicsi voltam, hogy könnyebb volt vonattal közlekedni, és most ül, kopog, minden átfordul.
De alapvetően éjszaka alszunk az élet első napjától.
By the way, nekünk az út 9-10 óra foglalt

csak egy héttel ezelőtt ment az anyával és 4 hónapja. Kisgyermekeket. Anya azonnal jelentette, hogy a gyerek nyugodt, és minden rendben lesz. De a baba sikoltozni kezdett szinte azonnal (a rekeszben forró volt, és ez volt körülbelül 12 órakor este), csak kihúzta a fejhallgatót, zenét, azt mondta nekem, ne aggódj, minden rendben van, és vse.Mamochka, akart menni a folyosóra, én csak nevetett, mondom, az egész autó nem alszik. 30 perccel később a gyermek megnyugodott, senki idején ora, nem jött zokon.

az NG-ről Svédországba Moszkvába megyünk, a férj munkatársa megváltotta a sv-ot a családért, nyáron Astrakhanbe mentek.
in-law meggyőzni arról, hogy repül a repülőgép, mint a légy 1,5 óra, és a vonattal az éjszaka, de nem tudom elképzelni magam távol a csecsemők az utastérben samoleta- nem ül megfelelően, vagy takarmány. és én izzadás ha razoretsya, én nem különösebben NRA magát, amikor más emberek gyerekek kiabálva, bár megértem, hogy nincs semmi szülők tehetnek erről, úgyhogy nem akar válni irritáló másoknak.

Egy 4 hónapos gyermeket 20 órán át egy fenntartott ülésen utaztunk, először megijedt, vagy aludni akart, annyira hisztérikus volt, hogy az egész autó elindult. Én is féltem. Valahogy megnyugtattam a karmestert a komorkában. Aztán jól haladtak. Vissza is jó a rekeszben. Aztán 8 órát hajtottak éjszaka - remek, alszik. Vissza is. Megakadályozta a lapot, és szájjal feküdt.

Köszönöm a hagyományos pelenkát
Hogyan reagáljak: természetesen először ideges vagyok, de aztán emlékszem, hogy nagynéném vagyok, és ez egy kisgyermek, és nem tudok szenvedni tőlem. Nos, sír és sír, elvileg nem is bosszant engem. Soha nem állítottam fel nyaralni egy vonaton vagy egy síkon. Egy törzsi baba megy / repül, soha nem találkozott különösen a negatív. És az értelem, még ha el is fogadja, még mindig hallja, és a gépen, még inkább.
Menj és ne aggódj, az emberek ingerlékenyek, mi most.

11 hónapig az éjszaka csak 9: 00-kor volt, a rekeszben voltunk a férjemmel és fiammal és egy nyugdíjas nővel. A fiú, mielőtt a min 15-es apró csokoládét lehúzta, és reggelig aludt.
De a napi váltások és az éjszakai járatok nehézkessé tették számunkra.

Sokat utaztam a születéskor született gyermekekkel különböző közlekedési módokon - autó, repülő, vonat, elektromos vonat, metró, villamos, és talán nem úszunk a tengerparton. Azt fogom mondani, hogy a gyerekek gyorsan alkalmazkodnak a körülményekhez, és ha az anya nem bonyolítja az életet - sokkal könnyebb lesz.

A születéskor kezdődik a gyermekekkel való mozgás, és megszokni fogják. Nos, igen, mindig ott van a kockázat vnezaptnogo sikoltozik és sír, mi valódi emberek - és a felnőttek néha félni, amit csinálnak. Anyának mindig tudnia kell, hogyan kell megnyugtatni egy gyermeket. Minden gyermeknek megvan a maga oka, megszünteti - minden rendben lesz. A gyermekek félelmét egy ismeretlen helyről el kell távolítani ismerős dolgokkal. Vegyük az út a hálóing (nem kell tisztítani, és hogy ahol aludt néhány napig), hogy a szokásos baba játékok, és bármi mást, hogy van egy szaga HOME / anyukák / apukák / gyermek. Mi, a felnőttek erre nem fordítanak figyelmet, és a gyerekek nagyon érzékenyek. Ha az oka sírás zaja kerekek vagy valami más - gyermek füldugó a gyermekek boltokban. Ha az ok sírás hasi diszkomfort / fogak / fül és így tovább. Gyógyszerek a gyógyszertárban minden létezik. Paracetamol önmagával mindig.
A mellbimbó, a palackok, a mellkas, a hátizsák, a heveder stb. Mindig közel vannak.

Általában a napi rutinok szerint élő csecsemők sokkal nyugodtabbak az új környezethez való alkalmazkodásban, mert a biológiai / hagyományos órákban élnek. És amikor kikapcsolja a fényt, a gyerek már intuitíve próbál aludni.

Amikor nem voltam a saját gyermekeim, nagyon nehéz volt a babákkal sikoltozni mellettük (különösen egy repülőgépen, ahol lehetetlen bárhova menni). Még akkor is, amikor az üzleti osztályba repülsz, a gyerekek a gazdaságból kiabálnak, hogy a hátsó szobában is a járatvezetőket hallják. Most, hogy két gyermeke van, csak a gyermekek sértése érdekel a gyermek segítése szempontjából, de soha nem zavarja, ha nem kérdezem. Szóval csak hallgatom, és vártam anyámat, hogy megbirkózzon vele)

A fiam egyszer felkiáltott, mikor repülőgépre szálltunk Oroszországba, a repülőgép nagyon megrázta, az emberek, főleg oroszok, elfoglalt helyzetbe kerültek, és szimpatizáltak a megijesztett kölyökkel. Valami biztosan felhorkant, de csak kevesen. de úgyhogy soha nem szégyenlősek, és nem tanácsom.

kateleo. Nos, nem érted, de az emberek különböző körülmények között. például a barátom 6 nappal ezelőtt született az Államokban, és Malajziába indít egy kisbabát. Mert itt laknak. Az élet különbözik az emberektől.

kateleo. ha ez egy látogatás vagy utazás, most, hogy 3 év nem megy sehova?
A gyerekek néha sírnak, hogy mi a baj ezzel, a vonat valójában egy nyilvános közlekedési eszköz, nem magánszoba. De itt egy csikorgó változás az autóban, persze, túl sokat tűnik számomra (eddig nem változtattam egyetlen nagúzsal az életemben).

A rokonaim megvették az összes kupévet, vagy autóval. A lényeg az, hogy nem beteged meg a rekeszedben. A férjem itt nemrég vezetett, az ORVI hozta
Shybka. Az első évben az orvosok nem javasolják a gyermekek helyzetének megváltoztatását.

Biztosan nem örülnék ennek a szomszédnak (rendszerint egy coupét veszek, ha pihenni akarok), de valami teendő, szenvedni fog, ez a baba. 9 óra - nem annyira. A pelenka változásakor a szomszédok is sétálhatnak a folyosón, rendben van.

Én is a kupéért, hogy megváltsam. Személy szerint sírok vagy kiabáltam a gyerekeket a vonaton szörnyen besyaton (mindenütt besyat, de a vonat - külön téma). Persze, persze nem egész éjjel aludnék. Ha nem lehet megvásárolni egy rekeszt - akkor egy napi vonat vagy repülőgép. Miért gúnyoljuk az embereket. Egy kutyával és egy csomó dolgdal kellett mennem - megvettem az összes hülye kupont, hogy senki se nyögessen, és nyugodt voltam.

Az emberek különböző módon reagálnak a gyermek kiáltására. Mint minden más elvben)) egy személytől függ. Talán elviselnek. Csak szenvedni fog. És nekik és neked. És mit tegyek? Magas ember vagy, és mindent megtesz, hogy gyermeke ne sírjon. És a normális emberek megértik és belépnek a helyzetbe, és elviselik ezt.

És ha egy személynek jelenleg nincs lehetősége a kupé megváltására, akkor mi van? Ne vezessen? Ugyanígy fordíthatja a helyzetet az ellenkező irányba, és azt mondhatja: "Ha csendben szeretne menni, és a szomszédok nem zavarják meg, vásárolja meg a kupát és gyermeke nélkül menjen a # 33 oldalán;"

És a normális emberek megértik és belépnek a helyzetbe, és elviselik ezt.

És ha a rendellenes küld el a SW-hez, egy külön rekesz vagy egy repülőgépre repülni, kalapálni őket. Körülbelül 9 óra van.

Például, több bántalmazó férfiak, akik büdös zokni aggódnak, mint a gyerekek.

kateleo. Nos, azt is elmondhatod: a nefiknak az Egyesült Államokba kellett költöznie, és pontosan ott kellett ülnie a papnak, és ott kellett szülnie, ahol élsz. megközelítésbeli különbség. ez minden.

miért kellene az emberek beírni a helyzetet és a problémáit?

antoninaevs. de nem lép be. Kérje a stewardess ejtőernyőt, és szálljon le a gyűlölt repülésről. Minden könnyebb lesz, a harag koncentrációja a kabinban azonnal lemerül.

Valójában nekünk. Télen a lányaink szeretnek repülni az anyámhoz. Hat hónapos leszünk, 2 óra repülni. Remélem minden jól megy.
Egyébként nem bosszantja a csecsemõk sírása. Kicsiek és felnőttek vagyunk. Ahogy már említették: nem veszít bennünket.
A leginkább feltűnő állítások, mint például antoninaevs. Nem tud alkalmazkodni a feltételekhez - otthon ülni. Attól, hogy a múmia a gyerekekkel otthon üljön, és állítsa be Önnek a szegény szerencsétleneket, és legfőképpen a felnőtteket, hölgyeket. Étel - akkor szükségem van. Nem tetszik - a problémáid. Akkor szülessen velem az Isten, és meglátom, hogy beszélsz és hogyan fogsz "húzni" a gyerekekkel.
Csókoló csecsemőkkel repültem, fejhallgatókra helyeztem, és minden rendben volt, akár aludt.

Nem mentem 29 évig a vonaton, és nem ettem e blog után))))
Hát persze, hogy sír a törzsek, de a körülmények más. Meg kell tartanunk. Botrányok nélkül.
Fenyegetés: különösen ideges, magánoldali segítséggel))) 35 ezer euró és a tábla))))

peyote specifikumok a munka egy ilyen út. épp most néztem az emberekre és a kibaszott. és ebben a pillanatban úgy gondolom, hogy lehet valamilyen anya a BP-vel, a Guards lelkes támogatójával, és aki nem törődik másokkal, ahogyan szenvedni fognak. néha azt hiszem, nehéz meglepni, de nem. vannak olyan emberek, akik kábaságba sodornak. mi volt az anya fejével a babával, nekem általában egy rejtély. vagy terhesség és anyaság általában az agy szétkapcsol?

By the way, látva mindezt, a karmester elment egy közeli autóhoz, és beleegyezett, hogy egy rekeszbe kerül. Nos, mi olyan kényelmes. megvásárolt egy fenntartott ülést, jött, megrázta a melleket (sajnálom a franciáért) és op # 33; a 33-as rekeszbe megy; egy bűnös dolog, amit gondolok, tud jegyzetet magamnak?

Mintha az emberek nem reagálnának, valójában ebből az utazásból nem törli. Ők másképp reagálnak, és a nem megfelelő lehet kapni, de nem te vagy az egyik akarat, és férjével, hogy azt hiszem, hogy félt, hogy nyíltan neheztel (bár természetesen vannak mindenféle). A legtöbb ember nem boldog, és elvileg ők is megértsék: egy álmatlan éjszakát a vonaton, különösen, ha a munkát reggel, üzleti utak, vagy csak azért, hogy fontos, hogy megoldja az egész nap - nem a legjobb megoldás. De azt hiszem, hogy ha udvariasan figyelmeztetett, hogy azt mondják, megbocsátanak, még mindig nagyon kicsi, és éjjel tudunk egy kicsit sírni, akkor mentesítést ezt a helyzetet, és akkor úgy kezelik, több megértést, mint ha úgy viselkednek, amit mondanak "mindannyiunknak el kell viselnie, mert ez egy tömegközlekedés." Jó utat Önnek

Egy nap egy hölgy egy gyerekkel utazott egy fenntartott ülésen. Amikor a baba felkiáltott, kiment, hogy megnyugtassa az előcsarnokban. Semmi, felmelegedett és elment. De mindenki rájött, hogy a személy nem egoista, hogy megpróbálja nem zavarni bárkit, és minden rendben volt a pár számára. Az emberek még megpróbálták magukat csendben tartani, hogy ne ébresszék fel újra a gyermeket. De a hozzáállás: „Nézd, van egy gyerek, és ő tehet, amit akar, de mindenkinek, nem érdekel, akkor nem # 33;„nem jó a nem von maga után. A közös tér minden tiszteletet tisztel.