22.05 (8 nap) A Svatosh-sziklák, Karlovy Vary

Reggel először felkeltem. Melegebb volt aludni. 8-kor megyünk reggelire. Ma úgy döntöttünk, hogy megyünk a sziklákhoz. Igor ismét rendelt egy taxit, mivel gyorsabb lesz, mint a transzferrel rendelkező buszok. Ismét ugyanaz a taxis érkezett, csak 15-20 percet tartunk.

Loket és Karlovy Vary városai között az Orgzhe-folyó elszakadt a Slavkov-erdő gránitmélységében, és egy mély kanyonot hozott létre, amely a festői Svatoshsky-sziklákkal végződik. Eljöttünk egy olyan faluba, ahol több ház van. Balra vezet ez a teljes folyású folyó. Még nincs idő 10 órára. Nagyon korán vagyunk itt, jó, hogy még nem forró, és minden a reggeli frissesség szaga. A folyó túloldalán, ezen a meredek és fenséges sziklákon 50 méter magasak, hatalmas kőoszlopok és kúpok, összetett repedések és rések, hasonlóan a fantasztikus esküvői felvonuláshoz. Svatoshsky sziklák hasonlítanak a "Krasnoyarsk Pillárok".

Svatosh-sziklák és Diana kilátó

Néhányan egyéni számokat néztek, az egyik még a fejére nézett. Köszönjük szépségüket messziről. A folyón át húzódhat egy hosszú laza híd két kötélen. Folytassuk, oldalról oldalra ingadozik.

A sziklák a híd mögött tornyosultak, és a megtekintéshez hozzáférhetetlennek tűntek. Lehetetlen közelebb kerülni hozzájuk. A sziklák kora mintegy 300 millió éves, és egy időben megfagyott magma. Évszázadokon keresztül elpusztult a szél, a hőmérséklet és a csapadék, amelyet a folyó elmosott.
Most úgy döntöttünk, hogy a folyó mentén haladunk balra. Az ösvény 7 km hosszú, és Loket városához vezet. Menjünk, élvezzük a természet csendjét és báját.

Svatosh-sziklák és Diana kilátó

A folyóban a felszínen úszik az olajfa, amely kis fehér virágokban virágzik, úgy tűnik, hogy a fehér vízszintes szigetecskék úsznak. Hirtelen a folyóban észrevettem a csobbanást, ez a hatalmas hal kifogott és ott nyüzsögött, talán egy csuka, talán egy harcsa. Megpróbálok képet készíteni, de nem találom a megfelelő pillanatot. A part bal oldalán apartmanházak vannak, és javítások folynak, megsértve a jobb oldalon fekvő erdõ csendet, és felmászott a lejtõn. Kb. 1 km-t sétáltunk, és úgy döntöttünk, hogy még egyszer visszatérünk a sziklákhoz. Ezúttal úgy döntöttem, hogy slazit a megfizethetőbb. A lejtő meglehetősen meredek, a tavalyi lombok lábai alatt, ami lágyítja a lépéseket. Egy kis csúcs sikerült mászni, de nem lehet fényképezni, mert tele van apró fákkal, és nem látható. A legmeredekebb csúcson láttam egy fényes objektumot a napsütésben, valószínűleg egy fémrögzítő a hegymászók számára. A sziklánál fényképeztünk, ezen a helyen nem volt lehetőség többet felfedezni.

Átmegyünk a hídon, és megint lebegve. Aztán úgy döntöttek, hogy a hegy oldalán, a ritka tűlevelű fákkal borított hegy ellen küzd. Az időjárás forró volt. Erről a hegyről a település, a folyópart és a szűk hajók tökéletesen láthatták a turistákat.

Elhagytam a táskámat a kőből, alig volt időm, hogy mozogni kezdjek, ahogy a táska megdőlt, és a dolgok elengedtek, egy üveg víz esett le, és lecsúszott a hegyre. Futás után nem volt értelme, és veszélyesen közel volt a meredek szikla széléhez. De szükségünk van a vízre, és az üveg egy kis lyukon megállt. Most óvatosan és folyamatosan tette a táskát, de egy másik támadást, miközben a mézeket elvontam, a csomagunkban szagolják az ételt. Még egyszer sajnáltam, hogy elfelejtettem a hátizsákomat az úton. A csomagot fel kellett fektetnie a fára, ahol nem látja a hangyákat. Most még feljebb mászhatsz a dombon. Igor balra előre. A panoráma még érdekesebbé vált. A hegy magasságából fenséges sziklák láthatók, láthatod a folyó hajlását. Felugrottam Igor felett a maximális magasságra, ahol tovább sűrű erdő volt. Most a fákon keresztül látom a hegy ellentétes lejtését. Nagyon forró. Meg kell pihenni.

Lementünk lefelé a lejtőn. A közelben kávézó volt. Itt a turisták már pihentek, köztük sok tinédzser jött a hajókon. Itt pihentek. Jobbra észrevettünk egy kis vizet, amelynek mögött egy kis medence volt, ahol sok nagy hal úszott. A közelben volt egy rendes mosdó, ahol mosható. Úgy döntöttek, hogy itt eszik, fizetett ebédet azonnal, és költözött a táblákhoz, amelyek a folyó mellett álltak. Míg ebédelünk, kutyák látogatnak, először egy nagy ember közelít meg, reményében, hogy valamit ragadjon. Aztán a kisember csatlakozott.

Svatosh-sziklák és Diana kilátó

A szomszédos asztalokon a turisták sört vagy gyümölcslevet fogyasztottak, így a pesiki a táblázatunk közelében állt. Ők viszont körbevettek körülöttünk. Elhoztam nekik a kenyeret, ami nem lett, valószínűleg táplálékkal táplálkozott, gondoltam. A mi asztalunk mellett két férfi állt. Az egyiküknek volt egy kötése a fején, mint egy kalóz, a másiknak pedig egy levágott feje és egy szórakoztató, vékony szakálla volt, egy kötélen fonva. Tetoválásai vannak a testén. Viccesnek tűnt, és emlékeztetett a régi Hottabychre. Nem tudtam fényképet készíteni. Gyermekek érzik magukat a kút, dobott egy könnyű labdát vízsugarat, így a labda hányt, és elkezdte forgatni, majd felkelt, és egy ideig, így jó, mindaddig, amíg a víz nyomása megváltozott a szökőkút.

Érdekes volt. A nap egyre forróbb lett. A zöld fűben a "nagy" kutya leomlott, és lustán a hasára csúszott.

Megpihentünk és jobbra haladtunk a folyó mentén. A legközelebbi falu 3-4 km. A turisták időközben pihentek, és újra hajókkal vitorláztak a patak mentén. Csend volt, aztán mi hiányzik a városban. Csak egy ritka kerékpáros fog rúgni az aszfalt mentén. Igor és én külön mentünk, mindegyik saját módján élvezte a természetet. A levegő illata illata volt a fűszernövényekből, ismeretlen fák. Szipíroztam a virágokat, észrevettem az újdonság minden pillanatát, egy száraz fa különös sziluettjét, amely egy állat alakjára emlékeztetett. A jobb oldalon látom a dombos kődarabokat, mintha világos sárga-zöld festékkel festették volna. Ez egy természetes pollen. A folyó mögött jobbra hallottam, hogy a bokrok roskadoznak, de nem látok senkit. Ki ez? Szinte egyedül vagyunk a természetben. Útközben hideg, frissítő vízzel találkoztunk egy természetes kulccsal, ahol inni és mosni lehet. Van egy elővigyázatosság a kötélen, van egy bögre. Mossunk magunkat és gyűjtünk vizet. Továbbá, a folyami medrét balra költözik, a mezei fűre cserje réteket, amelyekből illatos illatos és fűszeres illat van. Ahogy szép itt, emlékeztetett a rétekre, amelyeken ifjúkoromban dolgoztam. Ezeknek a gyógynövényeknek a szaga emlékekhez vezet. A réten a réten három lovat legeltetnek, egy romantikus képet. A kerekes székekkel és a gyermekekkel rendelkező fiatal nők már elöl vannak. Fokozatosan kijutunk a pályára. Itt forróbb. Ma megígérte a +27 C hőmérsékletet.

Kimentünk a faluba, és az utcán sétáltunk. A házak egy gyönyörűbbek a másiknál. Mindegyiknek saját építészeti megjelenése van. Valószínűleg jó ilyen faluban élni. Emlékszem a szegény falvakra. Mikor élnek orosz népünk ilyen módon? Elmentünk a főutcába, ahol megállunk. A buszhoz 10 perc. A nap már nem égő. Az árnyékban rejtőzik szinte semmi. A buszmegállóban nincs előtetők. Itt van a buszunk, és visszatérünk a városunkba. A szálloda zuhanyozta magát, és egy kis pihenést.

Karlovy Vary

Most menjünk busszal a város alsó részébe, hogy ebédeljünk, és lovagolunk a sikló mellett. Ismét a gyönyörű utcákon járunk.

Svatosh-sziklák és Diana kilátó

Ebédelünk ugyanabban a kávézóban, amit szeretünk. Az utcán ülünk, levest és gyümölcspástételt rendelünk. A bal oldalán az aszfalton ismét zenei téren. Ebéd után úgy döntöttem, hogy ugrálok rá, kivonva a zenei hangokat. Érdekes. Továbbá a siklóhoz vezetünk. Nem kell jegyet venni, van egy általános jegy az egész napra, és minden szállításra. A felvonó felfelé emelkedik a dombon 556 méter magasra. Itt a helyszínen van egy torony, a liftben ülünk, és még magasabbra emelkedünk.

A megtekintési platformon láthatod az egész várost, lásd a szállodád tetőjét, és talán az Angel's Hill-t. A földszinten ülnek és isznak sört. Az étterem mögött egy mini állatkert található. Itt a tetőn ülni két gyönyörű madár, egyikük egy hosszú farokkal rendelkező pávák. A kecskék kecskéket, sertéseket és másokat futtattak. Mindent megkerülünk, és most megvizsgáljuk a standot a terület leírásával. Vannak lesiklik a különböző pályák: 1,5, 2,5 km. és így tovább. Mi azt az átlagos útvonalat választjuk, amellyel le fogunk gyalogolni. Hosszú kételkedett az útban, attól tartva, hogy messze megy.

Most menj le. Enyhe est, meleg. Az erdő minden oldalról körülvett minket. Először az út ment az aszfalt mentén, aztán a földre került. Száraz tűk levegője. Az út sima szalaggal leereszkedik. Szinte nincsenek turisták, csak az egyik elébe került. Lassan megyünk. Útvonalunk a 17. ábrán látható. A labirintuson sétálunk, aki ezt a figurát keresi a fákon. Nem tehet hibát, különben meghosszabbítjuk az utat. Néha az út bifurkálja, néha megtévesztően kissé felfelé halad, ahelyett, hogy lefelé haladna, valamilyen területet szegélyezne, most a házak tetői láthatók. Van egy kis megfigyelő fedélzet. Miután felmászottunk, látjuk, hogy még mindig magas a város fölött, és itt van egy szobor - egy feszület, amely díszíti a várost. Most az út az erdő mellett balra, a jobb oldalon pedig a város mentén halad. Fokozatosan megfordult, és a lépcsőfokok leereszkedtek a városba a termálforrások közelében. Van még egy 20 perccel a bezárás előtt, összegyűjtünk egy üres ásványvizet. Tetszik. Igor az utcára maradt, és maradtam, hogy csodálom a szökőkút-gejzírot. Egy kicsit sétáltunk az utcán.

Svatosh-sziklák és Diana kilátó

Visszamegyünk a megállóba, busszal megyünk a boltba. Itt döntöttek, hogy vacsorára vásárolnak ételt. Az időjárás enyhe, az utcákon sétálunk, egy kis parkban ültünk. Fényképezek érdekes installációkat - faragott fadobozokat, amelyek három szalmára hasonlítanak, amelyek zöld gyepet díszítenek. Felmelegítettem a vízforralót, összegyűjtöttem minden ételt, és szerényen vacsoráztam a szobámban. Mielőtt lefeküdtünk, ismét a székház mellé üldögéltünk, amíg teljesen sötét volt. A madarak 21-22 órára énekeltek, majd csendben maradtak, és aludni kezdtünk.