Nyaralás Bulgáriában

Tetszett Sozopol, de egy csomó jó benyomások balra és utazó bizonyos turisztikai célpontok Bulgária - közeli és távoli.
Szozopol Sok utazási irodák kínálnak a különböző kirándulások. De tanácsára helyiek, vagy legalább nem zavarják a vezetékek. Szerencsénk volt, valami már van egy ötlete előre elolvassa a tájékoztatást a különböző turisztikai helyszínek, de valami kéri a háziasszony, ahol laktunk.

És néhány helyen már vannak a teljesítményük, és anélkül, hogy egy kísérő történet, akkor vezetni magát teljesen, transzferek autóbusszal, egy kis díjat. Ahogy a mondás tartja: a nyelv Kijevbe. Ő hozta nekünk a Neszebár. Nos. tévedt egy kicsit, de a megfelelő helyre, és hazaértem.

Ez egy olyan hely 12 km-re található Sozopol, hogy a közúti nem kell sok idő. Félúton jobb észrevettük a tó nagy fehér madarak. Kiderült, hogy ez a folyó és a madarak - hattyúk. Móló közelében vannak, csónakok és hajók, mint a töltelék, útnak. Vitorláztunk felé folyó ömlik a tengerbe. Felé fogott, és egyéb vizes járművek, utasok és mesterek boldogan üdvözölték egymást - mesterek kürt és az utasok - sír.

Ropotamo - paradicsom a nézők, a környék nagyon szép. Jobb - a hegyek az erdőben, meztelen egy helyen egyértelműen emlékeztet az arca egy oroszlán. Bal - elágazás fák, falburkoló úttestről. Nagyon közel a víz egy kis házat egy kis móló és egy pisztoly. Az útmutató azt mondta, hogy Harry Potter érkezik Bulgáriában Ropotamo néha pihenni, és az ő háza.

Láttunk egy repülő falka pelikánok, sok gémek, sirályok (persze, ahol nélkülük), teknősök és víz kígyók. Kígyó feje, horog, akkor itt is, ott vannak kilóg a víz, és a teknősök, és nem vette észre, de a kormánymű hajónk húzta fel, közel a gyökerei parti fák és megmutatták nekünk az. Teknősök tempójú az ágak, lement a vízhez, és úszott elég gyorsan.

A szállítás során körülbelül egy óra. Amikor megérkeztek vissza, mentünk az étterem vásárolni kenyeret és etetni a halakat. A vizet forrásig számuk. A költségek egy utat Ropotamo utazási irodák - 13 euró kettő.

Nyaralás Bulgáriában

Ropotamo Oroszlán fejét

Ropotamo, ház a Harry Potter

Ropotamo, a kapcsolat a folyó a tengerbe

Egyéni Növénykert.

A kirándulás a Botanikus kert, akkor lehet kombinálni a Ropotamo, ezek 2 helyekre az ugyanazon az úton. Mentünk oda taxival. Átadás Ropotamo költözött be a terület nagy. A taxis nem tudja a pontos utat, de nagyon gyorsan észrevettük jelei a kert „Garden of Paradise”. Rendes családi ház egy bolgár település. És a kapu - a kert, egy kicsit kevesebb, mint patikus kertek Moszkvában.

Találkoztunk egy idős házaspár - egy férfi kis termetű egy katonai ing és egy szovjet típusú vékony göndör nő. Tours megy egyik a másik után. Megérkeztünk - a kertben turista volt, akik elhagyták - új látogató lépett be a kapun.

Volt egy túra a gyönyörű orosz nyelv, a humor és lírai digressions, és ez megerősíti a tapasztalatom: kertészek - az emberek különleges számukra mindig érdekes! „Beszél oroszul jól!” - „Még angol és francia nyelven, asszonyom.”
A tulajdonos elvitt minket a birtokukban, beszél az úton: „Itt van ez a szürke hajú hölgy, mi együtt 35 éve, egész életemben azt agronómusok és nekünk nincs különbség - az aktív és nem aktív része az élet mindig is aktív volt ....” Otthon, egy nagy üvegházban kaktuszok (több mint 1000 faj, melyek mérete kicsi, hogy polmetrovyh átmérőjű). A banán, citrom, narancs, grapefruit, kivi, olíva, füge, babér, virágok. Tudom gingko, Vanya észre apró fekete bors. „Ha azt szeretnénk, hogy repülni a Marsra gyorsan és váratlanul, próbálja meg” - mosolyog a tulajdonos. „Általánosságban elmondható, fiatalember, jöjjön az új helyek a notebook és a toll, mert a bolond emlékszik írja okos.”

Tour és a vásárolt ajándékok (2 kis kaktusz - kopasz és göndör) kerül nekünk 3 euró + 25 euró egy taxi. Nagyon elégedettek vagyunk mindennel!

Bata etnikai összetett.

Az etnikai falu Bata, mentünk az utazási ügynök társaságában több család - ukrán és a német. Este volt. Idegenvezetőnk Krasiana dolgozott a lélek - az összes akart találkozni és barátkozni. De a németek csendben, és az orosz és az ukrán csak beleegyezett, hogy az út nem kényelmes - utazott csomagolni az van, és mi ráztuk fel a rendelést. Mi vezetett fel minden olyan település, és azt gondoltam: Na végre! De ez nem volt olyan hosszú.

Etnikai komplex a falu Bata - néhány méterre. Az első - ajándéküzletek, fazekas bemutató tudását (a turisták egy díjat, és lehet maguknak valami vak), Pavilon, ahol lehet öltözni bolgár népviseletek és fényképezett, tollak juh és kecske. Gyermek lovagolni egy szamár okos. A központban észrevettük zárt kört egy haldokló tűz - a platform párja parázson.

Én játszani a duda, és a következő is beesett udvar tömeg, kezelésére egyidejűleg kenyér és pálinka. Ott tartják a hagyományos bolgár falusi ház kívül és belül. A tornácon, és a szobákban ült mosolygós nagymama - aki megpördült, akit a szövés.

A látogatás után, a turisták áramlott a legnagyobb udvar, ahol megállt az napellenző felállított asztalok és padok. Minden ültek, és felajánlotta bableves, sopszka saláta, grill csirke és a görögdinnye. Fehér bor és vörös korsók voltak a nagy hordó. És a közepén játszották folklór show táncok és nagyon szórakoztató animáció. Amikor sötét volt, ütött barabyny ismét játszott a duda, és az emberek nyúlt a tüzet. A közönség ült körökben. Ő volt az a srác a hímzett ing, régi nadrág és mezítláb. Észrevettem, még mielőtt között a pincérek, azt gondoltam: „Valami fut cipő nélkül, láb rettenetesen piszkos.”.

A fickó a keverést, és dobogó rake a parazsat. Az ütések törtek és szétszórt tűzijáték, terjed a hő. A zene egyre hangosabban. Bácsi kezdett húzza az időt a kört, és egyértelművé teszik, hogy milyen meleg van, hogy a gyermekek és a lányok a karjában tartva őket alacsony az szenek kiválasztásával közönség növekvő súlya. Nagyon meleg volt, hangos és világos. Minden fényképeztük, és a vaku vak szemét.

Azt olvastam, hogy a tűz táncoló - ez egyfajta rituális tánc bizonyos pogány jelentősége. Táncolj meg egy ikont a kezében, tánc, mintha esik transzba. Nézd meg ezt a szertartást nagyon éhes, de úgy viselkedett, mint egy nyomasztó számunkra. Mi már annyira megszokták a csendet Szozopol hogy kényelmetlenül érezte magát durva hangok és fényes villog. A következő napon, emésztő benyomások, úgy döntöttünk, hogy a kongresszus még mindig jó, különösen, mint a fazekas, szórakozás, koncert és az állatok. De ha a kérdést: „Szeretném?” Mi Vanya kórusban mondják, „Nem!”.
Az ára a bolgár ünnep - 35 euró két.

Láttuk Bulgária 1 további etnikai falu, ahonnan voltak ragadtatva. Ez történt azon az úton, Veliko Tarnovo. De egy út, amelynek célja az volt, a régi fővárosban a második bolgár Királyságban, írok külön, így sok megjelenítést. Ez a nap volt a legélénkebb és telített, per tartózkodás Bulgáriában.

És egészen a közelmúltig - Nessebar.

A nyaralás volt a végéhez közeledik, mindannyian tanultunk a köteleket, és merészebb a mozgásokat. A Nessebar úgy döntöttünk, hogy menjen busszal, főleg azért is, mert nem egy túra, vagy egy hajókirándulást a város a pénz eltűnt. Bourgas elérte (30 perc), Nessebar elérte (40 perc).

A város nevét hallotta az ezüst. Sozopol és Nessebar hasonló - mind városi múzeum, mind az UNESCO védelme. Mint utcák, régi házak, falak, kikötők, szinte azonos régészeti múzeum. De Nessebar hosszabb megőrzött régiségek több ajándéktárgyak, sajnos, zárás a régi időkben, és még sok más turista.
Old Town található a félszigeten, léptünk, ha rákattint a nagy hídon, a hatalmas szélmalom. Reggel volt, mi volt a reggelit a kávézóban, és elment a szél körök körül az utcákon. Tetszett a területen nagyon Órás, a freskókat a Szent István templomban, sok régi templomok. Meglátogattuk a városfal, ásatások, meglátogatta a port, közel a felújított kapitányok ház, amelynek székhelye magasan a port. Itt fényképezett a vállalat a szörnyű kalózok. Hallgatott zenészek, meglepte a macskák száma az utcákon, ők elutasította a cigányok, és a vásárolt az utolsó ajándéktárgyak. És az érzés, hogy pogramma-csúcs ezen a nyáron a bolgár készült, mentünk vissza változásokat mi módon Sozopol.
Jegyek a buszok összesen 9 euró anya és fia.