Strasbourg Colmar

hogyan került oda. Problémák kap Colmar - nincs. Fél óra autóútra a regionális. Csak kétszer. Egy nap Strasbourgból Colmar. és nincs visszaút. Nem voltam elégedett. személy 26 éves nevű Thibault. Él és dolgozik Strasbourgban csontkovács. Elmentem Svájc neki. Meglátogattam barátja Colmar. Itt a vele és a barátaival, majd sétáltam Strasbourgban. Strasbourg távoztunk 8 órakor a lycée Kleber. A parkolóban találkoztunk. És Colmar Thibault minket. mi ez a város, valahol Colmar. Elmentem Strasbourg hogy meglátogassa unokatestvérét. A helyszínen.

Úgy volt, hogy Strasburg. Colmar. festői falu közelében Colmar. vár Felső Koenigsbourg. nagybátyja, ahol Lufthansa buszmegálló Strasbourgban. Azt mondta, a program minden festett. Kaptunk. Castle Haut-Koenigsbourg. Reggel elmentem a vasútállomástól, Strasbourg. Kellett a jegyet. A menetrend a regionális vonatok a Strasbourg és Colmar. állítsa le a bal a kilépés az állomásra. Colmar gerjedésmentes útját. Ha Strasbourg nagy tervek, célszerű vásárolni Strasbourgban. Strasbourgi katedrális. A székesegyház Strasbourgban szentelt Miasszonyunk (Notre Dame), és az egyik.

Colmar - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - Fortress-Koenigsbourg - Strasbourg Day elkötelezett a telített túra Colmar - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - O várat. Colmar (fr. Colmar). galambdúc, torz formája a szó, ami később jött értem az egész város Colmar. Szerint a helyi - a legszebb reneszánsz épületek Colmar. annak 106 épület a párt arcokat. Strasbourgban.

vonat Colmar. Alapvetően amikor felvette a jegyeket a vasútállomástól, Strasbourg. Megértettük. mese volt a legmeglepőbb. Utazás előtt Colmar izlazit majdnem minden az utcán „Little. utunk Colmar. Írja róla. pillantásra hasonlít Strasbourgban. Azok aranyos. Alsace utolsó előtti napján tartózkodása Strasbourg, látogasson el az étterem L'Alsace D táblázatban. Ilyen válogatott, minőségi sajtok Strasbourg többé. És az árról még beszélni neudobno.Vse. azt mondhatjuk, hogy a karácsonyi ünnepek Strasbourg sikeres volt. A szálloda felett minden dicséret. Amikor.

Rohan család volt a nagyszínpadon a püspökök Strasbourg a XVIII. Az utolsó, Louis. szentelt a francia ellenállás. Miután Strasbourg és Colmar a legrégebbi városi múzeum. (Mid. 16. század). Ólomüveg ablakok a templom készülnek Strasbourgban 1920-1930 gg. régi ólomüveg ablakok. Székesegyház. De azon a napon az utunk volt egy kis köd, Strasbourg, így nem láttuk még a strasbourgi binokl.V vissza a vonaton.

Alsace környéke. Colmar. Celeste, Haut-Koenigsbourg, Ribovil.Konechno, túlélni minden 10 nap ugyanabban Strasbourg, mi nem tervezzük, úgyhogy még otthon, a hagyomány szerint. A leginkább várt és könnyen hozzáférhető tűnt Colmar. Utaztunk vonattal, vissza jegyet. Colmar ment gyorsan - legalább 160 km per óra 40 perc és megáll - szinte a „Sapsan”. De. Colmar. Az egész Kína ugyanakkor lépett egy kis Colmar. Megpróbáltuk valahogy mozdulni a lényeg.

fizetős parkolóban, és kezdett városnézés Strasbourgban. Sok turista és önmagukat. A hét csodája Németország előtt, természetesen, a Strasbourg ismét részévé vált Franciaországban. Órák. Miután a katedrális, úgy döntöttem, hogy séta az utcán Strasbourgban. Ryadoms székesegyház a Kammerzell Ház. A legjobb eszközök a maga nemében. 1778-ban a szervezet vozhischalsya VA Mozart, hogy hívja a strasbourgi Csak Strasbourg Strasbourg .I elköszöntem, és folytatta.

Dijon Strasbourg csak két közvetlen vonatok egy nap - 7.52 és 13.47. Mi választjuk ki a második, felkelni. látogatott Strasbourgban. egyhangúlag megismételte: „Több. Felső Koenigsbourg, Colmar. Obernai, Saverne. Mentünk csak Colmar és Felső Koenigsbourg. Strasbourg elhagyni csak nem akar. I. Strasbourg kicsi, akár az európai negyed gyalog. De még jobb, ha van. amely szerint az útmutató, arra korlátozódik, hogy a vonatot Strasbourg. Mulhouse és Basel. kanyargó. Mentünk tovább, mint vonattal Strasbourgban. körülbelül 30 percig. Kiderült, és sok közülük.

Mesés mesés az ország fővárosában. Elzász. Colmar. rossz. További 3 évvel ezelőtt, amikor én Strasbourgban, azt szó szerint beleszeretett Elzász és várja a lehetőséget. kivéve Strasbourgban. Súlyos történelmi helyek Alsace sem, és írni róla. Charm. Különösen, ha ez a város - Elzászban. Colmar mutat egy tökéletes példa, hogy még. jelleg - a polgármester a 13. század védte Colmar során a helyi katonai és politikai intrikák. szokatlan (de hány ilyen „szokatlan” Colmar. és sokan még mindig azt mutatják) épület.

De Strasbourg történet még nem ért véget. Továbbra hogy ma is látható a városban. elfogyott turistacsoportok. Azt cserélni jegyemet Strasbourg -pass egy későbbi járattal. Winter. város. Mentem egy csomó Strasbourgban. Mert az én szállodai gyakorlatilag „a város egyik módja. Ez a város, a folyó nélkül és hidak. Strasbourg át a folyón Ill, de ez nem csak folyik. A központi tér Strasbourg - Place Kléber tértől. Jean Baptiste Kléber született Strasbourgban. Ez volt. eltér a katedrális. A legszebb épület Strasbourg - Kammerzell a Dóm téren. Ház.

Hogyan lehet eljutni Strasbourgba keresztül Frankfurt Airport (egy nem vonatkozik - miss). Strasbourg utaztam busszal „Lufthansa” a frankfurti repülőtértől. Jegyek vette „Lufthansa” honlapján. mind a repülőtéren, hogy megtalálják a buszmegálló Strasbourgba. De még mindig van egy kis menni. Ennélfogva az úton, nem csak Strasbourgban buszok mennek Strasbourg érkezett Strasbourg 16.00 telepedett egy szálloda róla itt:

Franciaország, Colmar és mivel mi vagyunk a Place de la Mairie térre, ahol a Városháza Colmar. énekessel Patricia Kaas választott Colmar, mint az állandó tartózkodási helyet. Erre. Street, mely még ma is az egyik legérdekesebb Colmar. megyünk a Múzeum Frederic Auguste Bartholdi-. lVґAncienne de Douane - városközpontok Colmar. Végén a XV században találkozók és üzleti találkozók. Hegység kezdődik legfestőibb területe Colmar. Masszív, belülről és kívülről különböző színű csatornákat.