Az út a boldogsághoz! (Oksana Zaharchenko)

Mindig van valami,
amelyek segítségével hálás ...

Elhagyva nedves város zajától, a fej és a fonott sor: Arch ... találkoztunk ... az eső elkezdett, azt elvigyorodott, és elkezdte kitalálni neki különböző rím, és hirtelen. Úgy tűnik, az eső hallottam az első kísérlet arra, hogy stihoplotstvu és címkével együtt mögöttünk, mint egy hűséges kutya. Ő kísért minket végig, a záró röviden, majd előretekintve - mintha kereső az utat, olyan erővel, hogy megtámadta az autót, mintha elmossa az összes szennyeződést a nyüzsgő város. Elvitt minket a „Arch” pointer, úgy tűnt, hogy feloldja a pusztában.
Elérése előtt a tartalék, volt egy furcsa érzés szorította a fejét, úgy tűnt, hogy ő visel szoros csomagolást. Ez egy kicsit ijesztő, hogy valaki ismeretlen megérintette a tudat. Becsuktam a szemem, rájöttem - úgy néz ki, Arch rám. Öt perccel később, ez az érzés eltűnt. Ahead magasodott kis épületek, kabinok, nyári sátortábor. Szia ősi település, a város - vár város - a templom! Szia, Arch!
A cserére körülbelül este hét, keresni a vezető késett, úgyhogy a helyi fiú rövid természetesen a nevek a hegyek, elkezdtünk saját vizsgálat Mountain Shamanka vagy Shamaniha. Ez a hegy három vállak, a legnagyobb párkány Bűnbánat, stb lépés papnők, és adott Pegasus. A történetek szerint a turisták séta itt akkoriban az ugródeszka Sámán, ahol az ősi árják fellebbezett, hogy az istenség az igazság Rashnu. A tetején a hegy van Spirál élet, ahol a zarándokok a hagyományos szertartás bűnbánat. Shaman, felismerve minket kezdő, találkoztunk olyan viharos szél, amely alig tudtunk megállni a lábán. A központban a Spirál élet állt, kéz a kézben, egy fiatal fiú és lány, énekelnek néhány mantrákat. Milyen érdekes - mint a szél át őket, hogy ne érjen a szőr a fejükre, és igyekezett, hogy ne zavarja őket, védi őket a külvilágtól. Mi ezzel szemben nem engedte fel, tépte a csuklyát, szó szerint kitépte a ruhákat. Hogy őszinte legyek, azt hiszem, csak azt akarja, hogy dobja ki minket a hegyről. Később, haza, emlékszem, hogy felé Shamanihe, volt egyfajta verbális sparring, szűken telt egy tisztességes botrány, azok, amelyeket „szó” .... ahol senki sem akart beleegyezni. De a bűnbánat olyan állapot, amikor egy személy, mind az utolsó részecskék, van egy kérés, és a jogalap bocsánatát.
Kedves, bölcs hegy Shamaniha, láthatatlan őre a tartalék, akkor elénk egy jó lecke, azt mutatta, hogy a növekvő szükség van egy nyitott, és tiszta szívvel, kérve bocsánatot minden élőlény számára önkéntes és nem önkéntes akciók, kárt okozott, és minden megbocsátani, hogy távolítsa el betölteni a lelkét. Hozzuk a késedelmes bocsánatkéréssel. Nem hagy minket hidegen. Azt mondják, egy ember, aki ellátogatott a sámán visszatér újra és újra, remélhetőleg a következő látogatást fog találkozni velünk barátságosabb és egyszerű!
Fáradt, sétáltunk az autót az úton vásárolt Souvenir, ahol van egy nagy fajta, és elment az éjszakát egy közeli faluban. A gazdákat előre figyelmeztetni a látogatásunkat, úgyhogy kifejezetten kiosztott a legjobb szobát, vár minket, és intett pusztán a lefektetett ágy. Nem akar enni, inni, így egyenesen az ágyba. Nem tudom, hogy kinek a hagyománya, feltettük a kérdés: „Mi fog történni?” Talán a kapzsiság - már három! Mivel a fürdő este nem volt ideje, Shaman, és így adta hőt. fürdőház elkönyvelni 7-30 reggel és a csapat becsukták a szemüket.
Az úgynevezett erős, egészséges alvás, úgy éreztük, a reggeli. Még az ágyban fekve, rájöttünk, hogy a nagy, erős hegyi elnéző. Pozitív választ azokra a kérdésekre, láttunk nem álom volt, hanem a meleg nyári nap, belesett az ablakon át a békés kegyelem, az egész szervezetben szétterjed. Az idő körülbelül 10:00, forró fürdő türelmesen várt minket 7-30 óráig. A konyha békésen horkolt kávéfőző, wafting aromája rusztikus kenyeret és egy erős, szerető szeretője főzött tea. Házigazdák voltak vendégszeretők tatár család érdekes nevek - Róma és Róma, ahol a férje szeretettel hívják a feleségét jólelkű hohlyatsky szó „Zhinkov”. Ül a konyhában iszik teát, vajjal a kenyeret, sűrű tejföl, mi teljesen elfelejteni az esti TIFF. Róma, intézik saját ügyeiket, szerényen leült a kályha mellett, és halkan beszélni kezdett a nyílás körül az ősi város. Hamarosan csatlakozott Róma, amely már sikerült, hogy a hegyek az első tétel a turisták a saját, jól viselhető top hat. Így eljött az idő észrevétlenül délben. A tulajdonos volt olyan kedves, hogy megmutassa a hegyen. A szavazatok többsége úgy döntött, hogy az autónk, úgyhogy Róma volt lehetősége, hogy kövesse az olcsóbb, és több mondanivalója számunkra.
Először hegy lett a Mount Mind, ősidők óta az emberek emelkedik rajta az igazság és a tudás. Az útvonal nem közelíti meg, hanem - 16 kilométerre a hegy körül természetvédelmi, de a tapasztalat azt mutatja, ahogy a tudás mindig is kényes és nehéz, mert nem született értelmes, ésszerű lett. A hegyen már emelkedik mindegyik a saját gondolatait, és érezte, csak az érzéseit, mentek a harcosok jön a tudás, hogy a háború - a félelem, tisztelet, tudás bizonyossággal. Tanított a saját tapasztalatait a sámán - tovább a csend ... Hálásak vagyunk neked, bölcs és kifürkészhetetlen hegy, amit lehetővé tette számunkra, hogy neki, hagytuk a tetején. Mi uvezom világos elme, kemény, mint te memória maga tele van önbizalommal!
Csökkenő a hegyről az elme, mentünk a hegy a boldogság tartandó csúcstalálkozóján úgy döntött, hogy egy kívánság, míg árukapcsolás szalagok. Mountain boldogság nem nagyon meredek. Kezdve a láb kezdtek megjelenni a különböző virágok. Így kis csillag a fűben imbolygó eper virágok, egyre magasabbra, kellemes a szemnek glazonki kék nefelejcs-szerű kis gyöngyök szétszórva a lejtőn rózsaszín, sárga, lila virágok, akiknek a nevét nem tudom. Itt-ott az egész hegy satnya bokrok vadrózsa és csodálatos fehér virágok egy egyedi illata. Mint egy barátságos hostess elvitt minket a Mount Bliss, aki meghívott a tetején, meghallgatta az összes titkos vágyak és tartott, így a búcsú kis csokor mezei virágok - virágok a boldogság! Békés, lementünk a kocsihoz, ahol hallgat chanson, békésen füstölt Róma.
Útközben megálltunk a Mount Riches, akinek lejtők tarkított kis bozótos vadcseresznye. Egy forró délután - a nap megérintett bennünket a hosszú sugarai, a szél óvatosan megtapogatta mint emlékeztetve - itt az ideje, hogy megtudd, és becsület. Lábazat tábor, másrészt, megmásztuk a hegyet Arch. Tetején állva úgy, hogy feltérképezzük a végtelen sztyeppék, néha metsző vénák kanyargós patakokat. A levegő benne sűrűn tele aromákkal gyógynövények. Szokatlanul erős napfényben. Tarka fonódó energiák áramlanak üti minden oldalról. Béke és nyugalom. Nyugalom és a megvilágosodás.
Nap folyt simán az este, végül umotala Rómában „cool”, és nem a dia, akkor vonakodva hadd menjen haza, miután megkapta a búcsú csomó utasítást és egy pár üveg víz Arkaim. Miután megköszönte a háziasszony, siettünk elhagyni, mert az előttünk várakozó másik ősi hegy - Mountain of Love - Mountain of Love - Anael.
Így az autó a bejáratnál, hogy a tábor, mentünk a szent hegy, amely még mindig csodákat reggel nyájasan azt mondta a házigazdák. Fürdőzés után egész éjszaka a hegyekben vagyunk városlakók volna a földre esnek a fáradtságtól, de ez - a lábak maguk végzik minket a csúcsra - boldogság felé - a szeretet felé. Az út a hegy lábánál először úgy tűnt, könnyű, akadályok nélkül. Messziről látható fény fahíd dobott át a folyó patak a nap, amely felett a szél csapkodott levelek lédús nyírfák természetellenesen zöld, és az Ó, Istenem! Mi ez? Az ezüst a víz felszínén lenyűgöző szakaszon smaragdzöld levelei a víz liliomok, például, ha a csillagok büszkén feküdt a hullámok maguk szép virágok. Voltak olyan kicsi, hogy úgy tűnt, maga a világegyetem szándékosan megjelent nekik egy kis maroknyi, csak hogy megmutassa az embereknek, hogy van szépség, van egy gyengédség, hogy a harmónia, hogy mindezen elemek a Szeretet. És ha teszünk tisztelet, megértés, együttérzés, csodálat, érzékeny és óvatos ezzel a varázslatos színek - képesek leszünk megmenteni a legértékesebb dolog, amit - a szeretet! Scooping egy mély lélegzetet, hárman, én, Venia és Senko, szó nélkül, rohant fel a hegyre. ... Oh Love - szerelem, hogyan tüskés és nehéz az utat az elejére ... lihegve másztunk fel a hegyre, a légzés a szívedbe a napsugarakat, mint Isten ajándéka Ra, a Napisten, minden szál a tudatában, ahol a szó „öröm”. A tetején a szög a Spiral of Love, mert nagyon nehéz járni, de ez a szerelem megéri harcolni érte!
Csodálatos hegyi Anael, köszönjük az Ön engedélye mászni a csúcsra, a lehetőséget, hogy álljon a csend és úgy gondolja, a szerelemről, a valódi értelemben vett. About Love, nyert a bölcsesség és a lelkiismeret tiszta és magasztos szeretet a szülők, a gyerekek, a barátok, ismerősök, a szeretet az anyaországhoz, a haza, a világegyetem! Egy esélyt, hogy úgy gondolja, az örök, hála az Úrnak, és küldje vissza neki a tiszta, önzetlen szeretetet! Mi köszönjük a lehetőséget, hogy nagyon hálás a lehetőséget, hogy a szeretet, és nem kérdezi meg! Ön megmutatta nekünk, hogy mindannyian egyedi, különleges és nagy, nagy, valamint bármely más ember a Földön, és ugyanakkor elhanyagolható és titokzatos pontosan annyi! Köszönöm a lehetőséget, hogy bocsássunk meg mindenkinek, aki megsértődött, a lehetőséget kérve bocsánatot azoknak, akik sértett magunkat. Köszönjük, hogy megtisztítsa a szívünk, úgy, hogy még inkább a szeretet, mert a szíve tele van félelemmel, a gyűlölet és a harag - a szeretet és a boldogság csak nem illik! Mi köszönjük a megtalált szabadság! Újdonsült szerelem!
Boldog szárnyas és mentünk le a Földre. Mi magunk is felfedezték, hogy a hatalmi, a megbánás helyét, az ő helye a boldogság, az egészség és a beteljesülés az álmok. Láthatatlan Guardians az ősi város, akkor segített, hogy nyissa meg az Arch Crystal, Élénk, a szent helyen!
Hazafelé, mivel az emberek általában azt mondják, „én fele olyan hosszú.” Békésen zörgött a motor ki a hangszórók öntött isteni zene Svetlana Kopylova, a sűrű, magával ragadó mantra mindenki által ismert BG. Mi Senka állapotában némi félálomban. Hirtelen az autó elkezdett megtelni illatával, mintha valaki kiöntött egy csepp ismeretlen varázsa édes mirhát.
- Anyu, mi az a szag az autóban?
- Boldogság ...
- De a boldogság nem szaga.
- Szagok, Senko, azt mondta, anélkül, hogy kinyitotta volna a szemét, és arra gondolt, hogy talán ez az az út, meg kell szaga, mint a boldogság - mágikus fehér virágok hegyek, kék malac nezabudok, bolyhos kovylom, meleg rusztikus kenyér, friss tej, gondoskodó kezek a vidéki nők Rima szeretettel megtisztel "Zhinkov". ... és a zsebében az utasülés, beletörődött sorsába csendben elment a nyüzsgő város, egy kis csokor vadvirág, törékeny nap Szilánk, akik segítették a mámorító aromája igazi boldogság!