Észak-túra

Ma mérgek megnézi Lomonoszov helyen.

A Holmogory érkeztünk késő este, és elment, hogy tartózkodjon a hotel „Wave”, mi már lefoglalt egy deluxe szoba, ami a nelyuksovyh szoba jellemzi WC és zuhanyzó. De ahhoz, hogy a lőtt kiderült, hogy mi nome adott, küldött Holmogori hosszú távon, egy katonatiszt, és egyszerűen dobni. Nem tudom, mi szükség oda vezetett, hogy a szélén, de meg kellett elégednie a standard szoba.

Azt kell, hogy mondjam: a hotel „Volna” a legrosszabb az összes, már járt korábban. Még nekünk, nem finnyás ember volt, hogy hálózsák a szobában, mert alszik a szállodai ágyak nagyon csúnya.

Észak-túra

De nem fogom ásni a történeteket a hotel, kivéve azt, hogy ezen az estén, hanem a száz gramm konyak jutó, volt, hogy háromszáz aludni :-)

Az egész este és éjszaka, kréta hóviharban. Mel hóvihar és reggel, hogy egy kis szünetet. Alig hagyta el a szálloda udvarában.

Egy kört végig a sétányon, és nézett snowbanks.

Észak-túra

Kholmogorskaya nézett a karácsonyfa, meg penny mellett az autóbusz állomástól.

Megérkeztek Stella, aki kimaradt a múlt éjjel a sötétben.

Miután egy ilyen kis ellenőrző Holmogori falu gyűlt össze, hogy menjen a falu Lomonoszov, keresse fel az egyetem Múzeum. Annak érdekében, hogy érthető földrajz, megmondom, mi van a falu Lomonosovo Kurostrove szigeten kialakított csatornák az északi Dvina. Magától értetődik, hogy a falu előtt Lomonosovo nem volt, és a Kurostrove sokan voltak falvak, amelyek közül az egyik a Lomonoszov-ben született és élt. Tól Holmogori falu Kurostrov lehet vezetni a jégen a tél, de nyáron. Nem tudom, hogy hogyan juthatunk el oda a nyáron.

Észak-túra

Itt egy téli átkelés. Rajta átkeltünk a folyón.

Stella a bejáratnál a falu Lomonoszov.

Találtunk Lomonoszov múzeum megvette a jegyeket, egyetértettek a kalauz. Közben a vezető vezette a csoportot elment a faluba posmotet.

Észak-túra

Havazott. Az időjárás nagyon szomorú, úgy tűnik, hogy már kezd sötétedni, bár a nap még nem jelent meg.

A falu, a falu. Gyermekek séta az utcán, a vakáció.

Ki az érdeklődés - az oszlopok gyönyörű fürtök és lépéseket.

Észak-túra

Ez hideg. Mi megy a múzeumba.

A múzeum nagyon érdekes, és nem rossz. Sok különböző történet: Pomorie, a Lomonoszov, a tudomány és a felfedezések.

Sok ősi leletek. Szeretnék egy szekrény a konyhában.

Észak-túra

Jó múzeumban. Sokan nem derül ki, akkor jöjjön és nézze. Amellett, hogy az egyetem és a kapcsolódó kitettség, mi tetszett a kiállítás faragványok készült csont.

Sétáltunk a múzeum közel két órán keresztül, és amikor vyshkli az utcán, kiderült, hogy már csökkenő félhomályban. Annak érdekében, hogy ne veszítse el időben hiába beültünk a kocsiba, és elment Arhangelszk.