Én egy szörfös Amerikában

Weboldal a nap (mivel): Bears.ru - Three Bears kiadás - nyomtatást. tervezés és fotó stúdióban.

Sok időt 4 év az életemből Amerikában dolgoztam két munka, hanem kikapcsolódás és a szórakozás talált időt. Körülbelül még ma, és beszélünk.

Mivel én született és nőtt fel Szibériában és hordoztam a fenébe a hideg és a tél, majd miután elhagyta a bevándorlási raid. Én rendezik a napfényes Floridában. Sun, pálmafák, nyáron az év minden napján, meleg zöld óceán - mi más van szükség, hogy megfeleljen öregségi 😉?

Éltem egy 20 perces sétára található az Atlanti-óceán és a szabadidejében gyakran a tengerparton. Ott láttam sok szörfösök, akik ügyesen lovagolt a hullámok a táblák. Én is akartam, hogy legyen egy szörfös.

Az a véleményem szörfösök alapult a film „Point Break”. Miután találkozott a helyi szörfösök, meggyőződésem, hogy tényleg szabadságszerető és független emberek.

Ők a saját világában. Számukra szörfözés - ez nem csak egy hobbi, ez egy életstílus. Szörfözés nem lehet csak úgy belekeveredni, meg kell élni. Surfer bármilyen próbált bérelni egy házat az óceán közelében. hajlamosak, hogy rendezze az alacsony költségű blokkok mellett az óceán. Szállás szörfös könnyen felismerhető a nagy szörfös tábla, amely csatlakozik a falhoz vagy erkély. Abban Surfer gép kell egy tetőcsomagtartó a közlekedési tábla, vagy legyen egy pick-up.

Itt van egy kép a ház, ahol lakik szörfös:

Én egy szörfös Amerikában

Munkájukat csak szörfösök fizetni kiadó lakások, élelemmel és egy kis apróság. A legtöbb szörfösök, akit tudtam, csak dolgozott 3-4 órán este (pizzafutár, pincérek, csapos, auto mechanika, stb.) Reggel és délután jelenleg szentelt korcsolyázás szörfös a hullámok. Nem önérzetes szörfös nem fog működni reggeltől estig, akkor elég az esti részmunkaidős.

Eleinte azt hittem, hogy a szörfösök csak fiatal és gondtalan. Semmi, mint ez - később találkoztam szörfösök több mint 55 éve, sok 30-40 év közöttiek. Folyamatos korcsolyázás a hullámok, ezek nagyon jó fizikai állapotban, amely lehetővé teszi számukra, hogy surf egy érett öregség.

By the way! Azt tervezem, hogy kiadja a kifizetett természetesen az, hogy elősegítse az angol nyelvű oldalakon. Ha érdekel, akkor lehet alkalmazni, hogy a korai lista ezen az űrlapon keresztül. az első, hogy megismerjék során a kimeneti és kap egy különleges kedvezménnyel.

Eleinte nagyon meglepett ez a nézet az élet, de amikor megtudta, hogyan kell lovagolni a hullámokat és a szörfösök több beszéltünk, kezdtem megérteni őket. Ők saját bolygónk, a fő helyet elfoglaló az óceán.

Ha egy szörfös van pénz, akkor elveszi a fedélzeten, és megy, ahol nagy hullámok - Costa Rica, Hawaii, Ausztrália, stb

A strandok Florida akkor gyakran egy kis hajó:

Én egy szörfös Amerikában

Surfers gyakran töltik szabadidejüket együtt. Van egyfajta klánok, mindegyik klán saját strand. A film „Point Break” Volt egy pillanat, amikor néhány szörfösök verni másokat, mert nem jött a strandon. ez nem volt a környéken. Nem mondhatjuk, hogy idegenek a többi strandok már tárt karokkal, csak ők nem figyel, azt mondják, hadd lovagolni, az óceán minden elég.

Ülök a torony lifesavers:

Saját szörfözés akkor kezdődött, amikor a barátom BCool vezetett, hogy látogassa meg a barátja, aki egy szörfös. Surfer nevű Travis. At Travis a falakon a lakásban lógott táblák lovaglás a hullámok. Még élt egy kutya, amely szerint a Travis, szenvedélyesen szereti a szörfözés és ő képes volt meglovagolni a hullámokat. Travis javasolta, hogy találkozunk a következő reggel a strandon, ezért megnéztük, hogyan és kutyája foglalkozik szörfözés. Azt várni, amíg reggel 🙂.

Másnap jó volt a hullámok és Travis mutatott nekünk egy jó szörfözés. A kutyája is híresen korcsoláyzott a táblára, dugta a nyelvét öröm! Ő volt kényelmesebb ülni, hiszen négy lába van. Ő volt a mentőmellény és lovagolni a táblára, mind önállóan és együtt Travis.

Én örültem! Látva a csodálat, Travis felajánlotta, hogy tanítson szörfözni. Természetesen egy ilyen ajánlatot nem tudtam visszautasítani.

Elmentünk a boltba, és Travis segített választani egy jó fórumon, hogy lovagolni a hullámokat. Kiderült, a vizsgabizottság - felelős. Az ár az alaplap nem garantálják a minőséget. Travis figyelte a tábla különböző szögekből, csavarja fel az egyik szemét. Trükkök vizsgabizottság szörfös nem értettem, így nem tanított meg, hogy képes legyen 😉.

Globator szörfös a fórumon. Kötél fedélzeten rögzített tépőzáras gyalog:

Én egy szörfös Amerikában

Aztán volt egy pár hét, amely alatt elmentem a strand és tanult Travis. Travis és barátai a tengerparton kora reggel. Úgy tetszett, amikor a strandon nem voltak emberek.

Amellett, hogy a szörfözés, én vált aktívvá a régi szenvedély - testépítés. Nos, ez az, amit írok majd külön-külön.

Én vagyok az egyik nap szörfözés:

Én egy szörfös Amerikában

Mint minden üzleti, szörfözés képzést, nem könnyű. Ocean játszik velem, egy szökőár, tükrözött, dobott a parton. A legnehezebb számomra az volt, hogy ugrik a fedélzeten a megfelelő időben, és elkapni a hullámot.

Egy fénykép tette Travis. Ez az én fórumon kiugrik a hullámok, és én valahol lepényhal víz alatt:

Normális szörfösök nem szeretnek fényképezni. Travis és a cég szörfösök:

Én egy szörfös Amerikában

A serfboards táblák alsó hátsó résznek három kiemelkedések - A gerinc, amelyek szükségesek, hogy ellenőrizzék a hullámok. Szóval, ezek a keels első látásra úgy tűnik, ártalmatlan, de valójában könnyen vágni, ha változik a hullám, és a hajón lesz az alsó oldalon van.

Ez történt velem. Egy nap fordult a hullám, és míg én vergődő vízoszlop, a tábla ledobott az alsó oldalon, és az egyik keels erősen karcos fejem. Most van egy heg a surf a fejét, büszke vagyok, 🙂. Szeretném folytatni a tanulást, hogy surf, de Travis azt mondta, hogy az arc vérzett.

A parti vizek Florida szokásos sok cápák és a nyári gyakran megtalálhatja a hír a helyi lapok a formában „A cápa leharapta a fiú kezét”, „Ez a harmadik férfi megölte cápák ezen a nyáron”, stb A vér vonzza a cápák, szörfösök, és azt mondta, hogy ki a vízből, mivel azok továbbra is lovagolni a hullámokat, és nem úgy, mint a cápák 😉.

Általában ül a strandok, mentők távcsővel a torony, amely formájában cápauszony egy hangszórón keresztül megtiltják ember a vízben. De mi volt az a nap, egy elhagyatott tengerparton, ahol kevés ember, és nem életmentők.

El kellett mennem a partra és a többi. A semmiből vérzés. Az orvos, hogy nem megyek, mert nem rendelkezik egészségbiztosítással, és anélkül, hogy a látogatás az orvos szerettem volna kerülni a néhány száz vagy ezer dollárt.

Hozzászólás a képeket a nap, amikor vérzett:

Én egy szörfös Amerikában

Blood hamarosan gyakorlatilag megszűnt, hogy menjen, és rohantam vissza lovagolni a hullámokat. Surfers mondták, hogy nem kell felhívni a figyelmet a cápák. Persze, én nem akarom, hogy messze a parttól. A különlegessége az, hogy cápa nem úszik partközelben.

Úgy tettem, mintha, hogy én akartam messzire menni, hogy utolérjék a nagy hullámok, és maradt a sekély vízben. A legfontosabb dolog -, hogy ábrázolja. Ez elég volt ahhoz, hogy a szórakozás szörfösök rohant a parton, amelyben «Őrült» I 😉. Már készül a vállalat szörfös, és nem tudtam, így az ilyen bohóckodás 🙂.

Ezen a ponton nem fejezi be a történetet élete szörfös, sok érdekes pillanatokat. Ügyeljen arra, hogy levelet folytatást.

* Whisper: legközelebb fogok beszélni, hogyan majdnem megette a cápa *.

Szeretném, hogy mindig kapunk egy hullám!

Én egy szörfös Amerikában

VladZ, most kisebb, mint akkor volt 🙂

Ajay, igen, olvastam a post arról szörfözés Balin. Cool hullámok!

Vladimir, Alekszej, az okból hagyták valahogy levelet külön-külön.

sammik mintegy bodibidding hogy több történetet.

Sergey, valószínűleg szörfözés fiatalnak néz 🙂

Andrew, a több RSS előfizetők ugrik három hétig, nem figyel rá.

whitikru, 4 év. Csak a munka kellett gyakran kell cserélni.

igen) bitsuhi vporyade, és a blog, hogy enyhén szólva afigenny! Olvastam egy pár a rekordok most blog könyvjelzők!) lesz a rendszeres látogató)

Ui Akkor fordult, hogy egyenesen kell!

Miután elolvasta a bejegyzést még Villeneuve beszélni kezdett a vágy, hogy surf)) csak a szenvedélyem - a sárkány.