11 Egység: Budva - Óváros

Haladunk a város a város Petrovac, Budva 25-30 percig. A városban található a központi része az Adriai-tenger partján, az ország-ben alakult 2500 évvel ezelőtt. Budva az egyik legrégebbi település a parton az Adriai-tenger. Megállunk egy nagy szálloda Montenegro, ami azt jelenti, Montenegro.

Bár az idő ismét ülni egy taxi a város központjában, ahol azt akarjuk, hogy az Óváros. Csak a városon kívül alakított nagy dugó az úton, így a javítás. Sajnáljuk, de nincs menekvés, a meghajtó körülbelül 15 perc alatt az utcán az eső, mi volt az első vesz egy esernyő.

Budva - Óváros
A régi időkben, az egész ie 5. században, a tudósok szerint a város volt a szigeten, és csak később derült ki, hogy csatlakozik a szárazfölddel. Budva már régóta a kezében a velenceiek, aki megtartotta hatalmat, amíg a 18. század végén. A 15. század óta, több évszázados Budva határai nem változtak, és a lakosok száma körülbelül azonos maradt. Bejárat a régi város a Sea Gate a töltésen. A tér előtt látjuk hatalmas harang.

Középkori vár és fellegvára Saint Mary központja Old Budva. A város szenvedett idején a földrengés, és most teljesen helyreállt. Menj át a szűk utcákon.

Minden a régi városok hasonlítanak egymásra. Az összes uralkodók helyébe Budva, a legnagyobb hatással volt a város a velenceiek. Az eredeti épület maradt csak a keleti fal és az északi együtt a torony, és ők lettek csak a külső védelmi vonalat. Tágabb maradt az alapja a fal, amely ki a magassága egy méter. A helyszín a régi városfal emeltek új erődítményeket, építette a templomot. A legrégebbi János épült a 12. században, úgy véljük, hogy a helyén állt a templom már a 6-7 században. A torony hozzá később a 19. században. Is épült a templom Szentháromság.

Budva - Óváros
A hossza a Citadel kelet-nyugati irányban 25 méter, és délről északra 100m, a fal magassága - 10 m, és vastagsága - körülbelül kettő. Az alakja a vár hasonlít egy szabálytalan sokszög.

A régi város tele van kis üzletek és ajándéküzletek. De úgy döntöttünk, hogy eszik először, mint az ebéd. Találtunk egy csendes kávézó, egy kicsit távol a zajos turista ül egyedül. Csak ebédelt a kávézóban, és elsötétült a fényt. Nos, meg kellett enni. Az utca még mindig szemerkélt az eső, eszembe Skóciában. Az oldalon a védőgát koronázza a legtöbb megerősített része a város - Citadel (St. Mary-tenger Fortress), ahol a régi időkben a lakosság rejtett ellenséges támadásokkal szemben. Ma a területén a Citadella Tengeri Régészeti múzeum, egy kis könyvtár. Míg az utcán csöpögött az eső passzolt a Régészeti Múzeum, a kiállítási négy emeleten, egy kis múzeum, ez a kis tételek ékszerek, miniatűr edények, vázák, poharak - üreges edényeket, még fogantyúval.

Mint mindig, antik bútorokkal.

Budva - Óváros

Tartottak a múzeumban a vár, van egy hatalmas könyvtár, amely tárolja másolatait régi könyvek, a történelem, a Balkánon.

Mászni a lépcsőn, hogy a megfigyelő fedélzeten, ahol láthatjuk a kikötő, a tenger, és természetesen a város.

Innen csodálatos kilátás nyílik a városra és a tengerre.

Budva - Óváros
Most úgy döntött, hogy pihenni mentünk, hogy felmelegedjen, és szárítsuk ki a kávézó, ahol ő rendelt egy forró csokoládét. Úgy gondoltuk, az italt inni, de kiderült, hogy meg kell enni egy kanállal, így vastag. Időjárás végül felegyenesedett, az eső elállt.

Aztán kimegyünk a vár a város. Elhaladunk a parkban, már a gyönyörű bokrok.

Sétáltunk a sétányon.

Budva - Óváros
Mi észre a hajót egy csomó automata, csevelős horgászbotok. Kíváncsi vagyok, hány halat lehet kifogni ugyanabban az időben?

Az eredeti díszítése cafe - Marine stílusban.

Következő, keres egy taxi, ahogy kétféle taxi. Ez ösztönzött minket, hogy egy taxisofőr. Vannak olcsó taxi, és vannak a márka jelek oldalán a gép, az ár, amely két vagy háromszor drágább. Mi már találkoztunk, hogy - „privát”. Drága taxik is kínáljanak, és megáll, és olcsó a taxi kell fogni magad, vagy oka.

Budva - Óváros
Visszatérve a szállodába, átadjuk a folyosóra. Sokan előttünk készül egy csoport turista.

Montenegró által tervezett szálloda a londoni építészek. A szálloda nagyon népszerű. Ebben a szállodában a forgatás. Éltünk a harmadik emeleten, és van két szoba egymás mellett.

Mentem először az egyik szobában rajtunk szaga szúrós szaga szennyvíz. A következő teremben nem volt. Azt kérte, hogy másik szobába. Mivel a választás a negyedik emeleten, de a szobák nem tetszett, így milyen közel volt hangos szellőzést. Vissza. Igyekeztünk a helyzet javítására, beleszórjuk a balsorsú leeresztő nyílás a padlón, ahol a szag megy, majd lefedve. Légy jobb, mi szellőző szobában, és telepedett le rajta. Szoba kitűnő, minden benne van, van egy hűtőszekrény gyümölcslevek és borok, bár a díjat. A szobából kilátás nyílik a hegyekre és a park. Ez a szálloda reggeli, ebéd és vacsora. Mi is csak a reggeli. Az ebéd és a vacsora úgy döntött, a város vagy a idegenvezetést. A szállodában egy medence, törökfürdő és szauna. Azt majd meglátjuk, itt van, hogy maradjon két éjszaka. Vacsorára akartunk menni egy másik kávézó a tengeren, de este, az ígért volt dübörgés, a közeledő vihar, és ismét csöpögött az eső.

Budva - Óváros
Mi visszafordult, vacsorázni a hotel. Vacsora 19 órán át. Kimentem a szobából, és elfelejtettem kártya, becsapta az ajtót, azt kellett lemenni a menedzser, hogy kérjen egy tartalék, hogy a szobádba. Ereszkedtünk le vacsorázni. Itt svédasztalos, akkor választhat, amit szeret. Vacsora fizettünk. Estére az időjárás igazán fordult rossz fog az eső. A szállodában egy medence meleg vízzel, és a gyerekek szobájában.