Amint elértük a norvég pokol

Miután a második turistaút mentünk a kisváros Mo i Rana, ahol éjjel-nappal kaptunk két szép orosz lány él Norvégiában több éve - Christina Lucy. A történet ez egy nagyon szórakoztató éjjel és nappal. Dmitry, akik csatlakoztak hozzánk elején a második kampány, megérkezett Mo i Rana, és ez volt az első a szupermarketben, az ingyenes vayfay. Elmúlt a két lány és nézett Dimitri, aki ott állt egy hátizsákban, elmélkedett arról, hogy őt az otthonába (mint kiderült, ők nagyon aktívan használja Kauchsorfingom), és ők nem tudják, hogy ő volt az orosz, és megérteni, hogy miről . Miután halad, mentek az élelmiszer-, és már a visszaúton, látva a mosolygó Dmitrij, rájöttek, hogy hallotta és megértette a beszélgetést, ami után már nem volt, hogy valahol, és felkérte őt, hogy neki :) Amikor Dmitrij mondta, hogy ő utazik öt több barátot, azt mondták, hogy rendben van, és van egy csomó hely a padláson.

Mi a városban jött csak egy nappal azután, Dmitry óta megragadt egy üres úton, írtam az előző bejegyzésben. Tetőtérben házban a lányok igazán nagy volt, így nagyon kényelmesen oda.

Másnap mindannyian úgy döntött, hogy a helyi hegyi, ahonnan nagyszerű kilátás nyílik a városra.

Közel legeltetett juhok.

Csoportkép az összes szerelvény. Lucy és Christine is aktívan autóstoppal és séta a hegyekben, így volt egy nagy beszélgetés általános témákban és általában volt egy nagy idő.

Város Mo i Rana. Látom a nagy felfújható stadionban.

Amint elértük a norvég pokol

Visszafelé találkoztunk egy bokor vörös és fekete ribizli. Mi sokat eszik, és összerakni egy kis lekvárt, amit meg is tettünk az esti órákban.

Valaki szép ház lábánál a sziklák.

A város közelében van egy folyó, ahol a helyiek néha hal. Alex és Alex, podogrevshis a nap, úgy döntöttünk, hogy a dip itt, annak ellenére, hogy a víz nem volt több, mint 15 fok.

A híd a folyón.

By the way, Christina és Lucy több nagy halat, hogy lehet fogni a helyi rakparton öt percre saját otthonában. Ezen az estén mi fogott 5 darab, ami azonnal megjelent vissza.

Másnap mentünk Trondheim, amelyre körülbelül 500 kilométerre. Egy fél nap, mentünk 150 és elütötte egy felhőszakadás, amely szerint senki nem akart megállni, és vegye fel velünk. Úgy döntöttek, hogy menjen a táborba, amely mellett igyekeztünk leállítva autót. Alex itt töltötte az éjszakát a padon a pergola, és tettem egy sátrat.

Amint elértük a norvég pokol

Este a következő nap már sikeresen elérte Trondheim, a harmadik a lakosság. Norwegian University of Technology.

Trondheim üdvözölt minket az eső, így mentünk a boltba, és ott ült a padlón, a vayfay, aki kiment található ugyanabban az épületben az egyetem.

Amikor besötétedett, mentünk keresni szállást. Gondolkodás nélkül, úgy döntöttünk, hogy egy sátorban az udvaron egy házat. Norvégiában van egy íratlan törvény, amely szerint lehetséges, hogy egy éjszaka, hogy egy sátor bárhol, akár a magántulajdon, ha a tulajdonos nem bánja.

Amint elértük a norvég pokol

Másnap úgy döntöttünk, hogy egy helyre megy, az úton, hogy a helyszínen, találkoztunk egy szilvafa, és szerzett egy pár kiló. Ingyenes élelmiszer. A képen látható egy kerítés, de a terület nem lett semmi.

Elmentem a második hónapban utunk, míg a csökkenés 10 nap, amit rendszeresen emlékeztetőt jellegű.

Tehát, felismerve minden bűnünket formájában egy nyulat még a komp, ingyenes éjszakai tartózkodás kempingek és így tovább, úgy döntöttünk, hogy önként menjen a pokolba. Először is, azt akartuk, hogy vezessen egy nyúl a vonaton (sőt még a pokolba, semmi sem elveszíteni), de a felügyelő nem ért egyet, hogy minket ott ingyen, még akkor is, amikor mondtuk neki, hogy ő fog a pokolba. Amikor megkérdezte, hová megyünk, mi nyugodtan válaszolt neki egy angol, hogy megyünk a pokolba, hogy ő azt felelte, hogy a költségek, mint CZK 80 per pár, és nem szabad utazni. Úgy látszik, ez volt Charon magát, nem másként. Gondolkodás nélkül, úgy döntöttünk, hogy még mindig megy autóstoppal. Amikor beszéltünk, hogy a járművezetők az irányt, hogy a pokol, úgy volt, mint egy teljesen normális dolog.

Miután megérkezett a pokolban voltunk azonnal találkozott egy pokoli grill, hogy mégis gyorsan át a párt megsütni a tűz nem akartuk.

A jel a vasútállomáson.

Néhány bűnösök a pokolra busszal.

Van is egy helyi szupermarketben, amely értékesíti a már elkészített bűnösöket. A sült, bűnösökért, nincs elég pénz, ezért megvette a legolcsóbb burgonyasaláta 1,5 euro / kg.

Amint elértük a norvég pokol

Jelentkezzen mutatva az ördögök a villák és kanalak.

Szintén a pokolban van egy szálloda, ahol a bűnösök várni a sor. A fotó mellett a gonosz dolgokat küldött a hangulatos szobákat kazánok.

A pokolba is, akkor még jön a kerékpáros és a gyermekeket velük. Nem hiszem, hogy a gyerekek bűnnek, úgyhogy valószínűleg azokat a turné, mivel tudták, hogy a gyermekkorból, amely beakadhat.

Amint elértük a norvég pokol

Egy kis séta pokolba, megfagyott (a hőmérséklet körülbelül 15 fok), és ezért úgy döntött, hogy nem marad ott, gondolkodás siet, hogy menjen el. Mindketten volna gyorsan knock out ment keresztül egy magánút gyalogosok számára az alagútban irányba. Pár perc után elhagyja az úton, már közeledett a rendőrség van. Aranyos lány rendőr kérte a dokumentumok ellenőrzését követően vezetett minket vissza a pokolba, a buszmegálló így megáll ott, miután minket megígéri, hogy nem megy az úton, amelyen Charon hordozza ügyfeleinek.

Helyezze a buszmegállóban volt elég jó, és fél óra után mentünk vissza a Trondheim. Megérkezett este, van egy kis sétát az esős város éjszakai és ismét elment az udvarban egy apartmanházban, hová tegye a sátorban.