A kirándulás a Grand Canyon, vagy az álmok valóra válnak! Mintegy boldog élet

Ez egy 3,5 napos vonat megállt a Les Vegas és Hoover Dam. Hagytuk Los Angeles 7 órakor este, elment a Les Vegas, de megállt, hogy az éjszakát egy bérelt szobában megtalálták keresztül Airbnb. Mi kifejezetten akarta tölteni az éjszakát valahol Les Vegas és Hoover Dam elhagyni korán reggel, hogy nézd meg a gát. Miután a gát ment abba az irányba, a Grand Canyon.

Este a városban Flagstaff és nem nélkülözi a kaland megállt éjszakára egy szállodában. És volt ott velünk a következő: mivel mentünk utazás spontán, de nincsenek szállodák, nincs előre lefoglalt, és mindent megtett az úton, és mindig van egy sivatagi és nincs internet. Megérkeztünk Flagstaff majd késő este, nincs hely, hogy tölteni az éjszakát, írt egy pár ember keresztül Airbnb, de nem voltunk képesek miatt ilyen rövid távú figyelmeztetéseket, ezért úgy döntöttünk, hogy nem várja meg a választ az összes kóma, írtunk, és lefoglalt egy szálloda felé foglalás.

Tehát megérkezett a szálloda fáradt, dühös és éhes srác a recepción oldalt jelenít meg a foglalást visszaigazoló, és beszél hozzánk tört angolsággal, hogy ez nem egy szálloda, és meg kell, hogy menjen egyenesen, majd a lámpánál balra kétszer. Nos mentünk. Nem talált semmit, nem próbálja meg. Gyere vissza a haver a frissítéseket, akne elment, hogy beszéljen vele, elkezdtem ellenőrizni a részleteket a foglalás. Ezen a ponton, majdnem lett hisztérikus, így egy fotót a foglalás összhangban a belső tér a szálloda, ahol megpróbáltuk rendezni, és ha nem akarunk feltölteni. Emlékszem, hogy mi volt éhes és fáradt.

A kirándulás a Grand Canyon, vagy az álmok valóra válnak! Mintegy boldog élet

Mentünk újra nézni, mert nem világos, hogy mit. Amikor már fáradt, hívja a számot, amit megadott a visszaigazolást a foglalás. Azt hittem, hogy most beszél majd a szállodai személyzet, és mi általában ő elmagyarázza, hogyan kell megtalálni őket. Képzeld el, milyen mértékben az én kétségbeesni mikor a személy, a másik végén kiderült, hogy ugyanaz az ember, aki nem hallgat, és azt mondogatta: „jobbra, majd balra a lámpánál, majd ismét balra.” Amikor elmondtam neki, hogy kérje tisztázó kérdéseket, és általában megpróbálja kitalálni, hogy mi történik, az egyetlen válasz kaptam: „Ahhoz, hogy a bal oldalon, majd ismét balra. Balra, balra, balra a lámpánál. " Általában azt psihanula, erőm nem volt többé beszélni vele, balra, és keresse meg nem világos, hogy mit. Meg kellett érteni a férjem, ő maradt kis nyugalmat. Általában azt a kapcsolatot Booking.com, lemondta a fenntartás és a lefoglalt egy másik hotel, 100 méterre az előzőtől. Minden jól végződött, töltötte az éjszakát, meleg tiszta szoba, de a „balra, majd ismét balra, balra, balra!”, Akkor nem világos, hogy soha nem fogom elfelejteni.

Az egész következő napot töltöttünk a nemzeti park a Grand Canyon, és este visszament, megállt éjszakára Les Vegasban. Ott pokurolesil este, egy napot töltött, és visszatért haza késő este Los Angelesben.

Az ár a belépő a nemzeti park a Grand Canyon egy autó 25 $. Miután fizet a pénz, akkor mehet egy pár nap, és adja meg a park, hogy van, az ár nem egyetlen bejárat a park, és egy jegyet egy pár napig. Vettünk egy éves bérletet minden amerikai nemzeti parkok 80 $. Ő, az úton, én fizettem ki 7 hónap után a vásárlás után, így megnéztük számos nemzeti parkok, ez idő alatt: Sequoia National Park, Yosemite, Joshua Tree Park és mások. A nemzeti park a Grand Canyon, megnéztük a déli része, amely az úgynevezett South Rim.

A kirándulás a Grand Canyon, vagy az álmok valóra válnak! Mintegy boldog élet

Lásd a Grand Canyon már az én régóta dédelgetett álom, és ez megvalósítható! Ez felejthetetlen volt. Onnan, hogy nehéz megérteni, hogy mi egy hatalmas és mély kanyonban, hogy élt emberek, nehéz elképzelni, hogy a kanyon alakult egy nagyon hosszú idő lesz, amit most. Amikor eljut a Grand Canyon, a következő alkalommal, szeretnék menni egy hajókiránduláson a Colorado folyó, ami folyik közvetlenül a kanyon, mivel a kanyon nagyon mély, és azt hiszem, ez lesz egy felejthetetlen érzés - úszni egy csónakban a folyón, és szemléljük ezt a nagy valami mindkét oldalon.

Amellett, hogy a déli része a Grand Canyon, akkor megy a keleti, ott van a híres lógó híd a szakadék a kanyon egy üveg padló, Antelope Canyon. Ha van egy-két nap, akkor megy Bryce Canyon, amely nem kevésbé látványos, mint a Grand Canyon.