Hogyan kötöttem Ez a nyár

A kép történetét, fotóriport, ki a területen.: Hogyan kötöttem ezen a nyáron. 1. rész (Utazás a parton a Azovi-tenger)

Saját háztartásban akart menni a tengerre. Itt volt, hogy ne dobja az ötlet, hogy menjen vonattal, repülővel vagy a szállodában, magánháztartások, és megy az autó, és él egy sátorban a tengerparton.

Meg kell jegyezni, hogy így soha nem pihent. De a gondolat tetszett, és mi történik a vásárlás a szükséges berendezések, mint olyan, nem tettük. Nevezetesen, tettünk szert Triple sátor kanadai Camper Rino 3 kényelem és gáztűzhely kettős hatalom. Meg lehet élni.

Sétáltunk körbe, körbe-körbe, majd egy nap jött és ment.
Célkitűzés: Ukrajna, g.Genichesk. Otthoni órajele akár 1500 kilométer. A Genichesk nem maradtunk sokáig, tele benz és elment a faluba. Schastlivtsevo ahol a táborunkat fedezték. Itt ragadt a következő nyolc napban.

Hogyan kötöttem Ez a nyár

A levegő hőmérséklete 32 fok. A víz nem mérhető. Minden alkalommal, amikor a szél. A gyengébb, akkor erősebb. De folyamatosan. És a turisztikai sátor jónak bizonyult. A sátor volt egy enyhe tévedés. Tettem a házát, és úgy nézett ka ott elférnek négyen. Megfelelően helyezte. De helyett a gyermek aludt egy felfújható matrac Intex 1,2 m széles, és kiderült, hogy apám egyszer. Aludtam az előszobában, hogy nem zavarja.

Mintegy értékesítési dolgokat írni, nem sok értelme van. Tenger, mint a tenger. A fő pozitívum az, hogy élt, aludt, főtt, ettünk a területen.
Valami ilyesmi ...

Sátorban.
Kanadai Camper Rino 3 kényelmet.

Vettem három rubelt a tömeg számítás. Súlya kevesebb, mint öt kilót. Ez lehet a kerékpáros és gyalogos húzza. És a pénzt négyszeres a különbség. Elmentem vásárolni egy sátor nélkül „komfort”, de azok nem voltak, és megvettem. Mi soha nem bántam. De a fő különbség - a jelenléte a szoknya. Talán még mindig mi a különbség, hogy nem megy bele a részletekbe. És ó, milyen a szoknya, hogy a cikk megjelenése. I megszórva homokkal, és tudta, hogy nincs szél. Sehol hamu gödör. Ebben a sátorban nagyon jól oldották meg a problémát a szellőzést. Az emeleten két nagy szellőztető ablakok a rács. Minden kondenzátum, ha egyáltalán megy tilt. Bemenetek mindkét oldalról. Mindkét bemenet zárva, mint egy háló, és az alapanyag a csappantyú a sátor. Ha mindkét bemenet nyitott, nagyon jó szellőzés. Még van két légtelenítő szelep és a felső két nagy szelep a falakon. Az összes szelep latnis le. Retró nagy. Aludtam benne. A dolgok kellett tisztítani a gépet. Asztali van három ajtó. Az egyik egy ablak. Az előszobában akkor fel nagy. A nemek közötti gyenge. De a sátor alá, én terjedt vastag szigetelő fóliát centiméter. És a sátor az anyag önmagában nem kagylós mészkő szívesen aludni, sőt, a padlón. Kagyló nem érzik. Promokaemost teszt sikertelen volt. Minden nyolc napon volt napsütés. Csak egyszer az éjszaka, hogy megszórjuk egy kicsit közelebb.

Gáztűzhely.
hordozható „Pathfinder” kályha használnak a főzéshez. Ebből táplálkozik az ötliteres háztartási propán tartályt. A tartalék volt További 4 befogópatron hengeres 200 ml. Collet hengerek tűzhely ég fényes. Ez van ez a gáz vagy más iskolába? Amíg rájöttem. Cook már csak az előcsarnokban a sátor, mint az állandó szél fúj a tüzet. Néha még azt is rögzítve bemenet. Ez erősítette azt az elképzelést, hogy szükség van, hogy kitaláljuk a képernyőn.

Villamos energia.
Vele volt néhány modult igénylő teljesítmény. Őket által felszámított a napelem. A fényképezőgép tápellátását akkumulátorok (elemek) AA. Akkujaidat a nap is, és csak a harmadik héten a vakáció, ásított töltésük, és el kellett költeni, mint egy sor elem (2 db.). Csak annyit kellett vele volt 12 egység. elemeket. Nem a legjobb, Kína. Elemes működés reggeltől estig.

C volt 12V akkumulátor, a LED (lámpa 4 W, aljzat MR16), fények.
De a fény szinte nem használt, csak a fények egy párszor. Amint besötétedett, lefeküdtünk. A feleség nem szereti a szél. Csak egy éjszaka volt, szélcsend és sétáltunk a parton, és a gyerekek a tömeg nyomva.

Adventure.
Incidens nélkül nem tett meg. Úgy kezdődött, hogy a szóló paronitovye hogy áll fogaskerék kapcsolatban egy gázpalack. Emlékszem, hogy körülbelül öt fel, azaz mindazt, amit a boltban adtak. És, hogy megtalálja, és nem tudott. Csináltam a dugót poltorashki, hogy a talált tiporják. Vágtam a szálakat. Otthagytam lapos orra. Ezután elment a átmérőjét és vastagságát, majd beszakadt. Minden műveletet elvégezni egy késsel. nincs gáz szaga.

Hogyan kötöttem Ez a nyár

A harmadik napon reggel volt sokkterápia. Azt mondja a feleségem, mondván, hogy itt az ideje főzni reggeli, akkor be kell állítani a lemezt. Tűzhely a kocsiban. És előtte, ő valami után odamentem. Azt mondom állítólag jön a kocsikulcsot. Azt gondolta, és azt mondta, hogy a kulcsokat a csomagtartóba zárva. Choy valami nem voltam magam, és néhány rossz gondolatok merültek fel. Tegnap este kitört a csomagtartó zár. A pult nem nyílik meg. A nyél nem nyílik. Hogy nyissa meg, meg kell adnunk a zárban, viszont, és húzza. És ha hatástalanítani az autót, és nyissa ki az ajtót, hogy bezárja az ajtót 30 másodpercen belül. Odamentem a kocsihoz. Tehát az ajtó zárva. A kulcs az autóban. Szomorúság megtámadtak. Pechalka. És ez a harmadik napon a többit. Körbe-körbe sétált, a helyi közölt. Azt mondják, meg kell hívni a rendőrséget, ők mutatják dokumentumokat az autó. Aztán ad jó steward, és kinyitotta az ajtót. Sum magasodott illetlen. Hasonlóan a költségek az üveg.

Vettem egy hívást a második front üveg kis háromszög. Nyúltam a kulcsokat, de az ajtó nem nyílt ki. Pechalka felerősödött. Talált alumínium huzal, készült két darab egy hosszú, és vált a legfontosabb, hogy elkapja a gyűrűt. Ez nem történt meg. A paraszt sem vette a csalit. Miközben megpróbálta horgászbot, ez paraszt, Isten adjon neki egészséget, az az ötlete támadt, hogy nyissa ki a szellőző ablak mögött, közvetlenül a hátsó ajtó, átlósan át az egész gépet. Kinyitottam. Ezután a legidősebb lánya a vezetéket kihúzta a kulcsot. A kezem nem prolazili. Ennek eredményeként, megvakarta festék, amíg az üveg eltávolítjuk, és most a gumi nem szorosan illeszkednek. Az összes kampányokat drótok és három óra beadásra.

Ugyanezen a napon a legfiatalabb szereplő a rádiót a kocsiba, és hagyja bekapcsolva. Akkumulátor falvakban. Ez nekem a következő reggel fedezték fel, amikor az autó akart kezdeni. Két nap maradt keresni a módját, hogy töltse fel az akkumulátort. Ennek eredményeként, néhány kilométerre a kempingben villanyszerelő díjakat. Fogok venni egy DC-DC konverter 12V, 1 A, egy napelem, és feledésbe merült. Tehát nézd meg a módját, hogy töltse fel a jármű akkumulátora még nem történt meg.

Néhány pont, hogy nem vették figyelembe.
1. Volt egy nagy sátorban. Volt egy napernyő, de ez nem volt elég a négy. Vagy csak ült az árnyékban elhelyezett. És egy ilyen ernyő nem stabil erős szél.
Szükségünk van egy sátorban.

2. A szél folyamatosan. Szüksége van egy képernyő a lemez. Akkor ásni egy gödröt, és természetesen, de ... Mi készítettünk az előcsarnokban a sátor.

3. alapított sátorcövekek, őszintén szólva, nem jég. Kicsi és vékony. A kagylós mészkő voltak nagyon instabil. Egyszer vagy kétszer egy nap, azt korrigálni őket.

4. A második kulcs az autó kellett venni és tárolni a gépen kívül.

5. Egy felfújható matrac az az összeg, és zajlik a sátorban.

Aztán összecsomagolt és elment Kárpátalján. Tól Schastlivtsevo másik 1350 km.

Ui Szóval köszöntötte a hajnal ...

Ha még emlékszünk, írok.

Egyszer sem jöttünk. Valaki maradt. Mik az megy a piacra, megjöttem. Másztam, a probléma megoldódott, mintha otthon lennének. Egy alkalommal mentünk a feleségemmel a faluban is, a gyerekek otthon maradtak. A szomszédok, sokan elhagyták a sátrat és a dolgok, miközben ők maguk is így néhány órára. Az értéktárgyak, természetesen magukkal vitték. Azok, akik arra kértek minket, hogy közelebbről egy sátorban. Egy korrigáló tilt. Ő szél fújja ki. Úgy terveztük, hogy ezt, de mivel sehol, és nem megy. Ha balra, akkor van egy sátor, ágy, matrac, edények. Semmi érdekes.

pihenésre Bergyanszk ebben az évben (az Azovi-tenger)
úszni ment a távoli fonat 15 perc marshrutkoy.Plyazhi hatalmas és tiszta (vad) az emberek minimum.Kempery is látták, de nem nagy számban.

Az árak, ha vásárol élelmiszert a boltban nem drágább, mint máshol, de a túrák, az élelmiszer és minden mást a vízparton árán a Krímben.

+ a városban van, az összes infrastruktúra.

A Henicseszk-eto.opa, de tényleg sós tavak (ahol meg lehet úszni a Holt-tenger) és termálforrás, még nem zazaborennye!
Van idő, hogy látogassa meg őket?

Igen, a tenger napellenző - a helyes dolog. Ő telepített 4 támogatja (vannak teleszkópos) rudak (tengeri egyetemes dolog, mint kiderült). És 4 hullámvasutak vonalak a homokban erősödött. A csapok idején felszállni.
Ahelyett, hogy a rövid csapok, mint alternatív, akkor nyárs.
Szélvédő működhet az esetekben, amikor ezek a lemezeket értékesítenek vagy üzembe karemat félkört. Azt hiszem, az előcsarnokban a sátor napközben gázkamra még mindig ugyanaz, nem?

Hogyan kötöttem Ez a nyár

Case nem kerül mentésre. A szélfogó félig nyitva volt. És a nap folyamán és gyümölcs diéta. A hő nem akar. Csak inni.

+264,50 turista - őserdő Moszkva közelében

és üljön ugyanazon a helyen fúrt!

Hogyan kötöttem Ez a nyár

Igen, nem volt ideje unatkozni.

+264,50 turista - őserdő Moszkva közelében

Miért Alexander?

Hogyan kötöttem Ez a nyár

Sajnálom, Michael! nem tudjuk, hogy személyesen! Nem ezen a profilon találatot!

és még mindig nem értek egyet! Nos, nyolc napon belül lehet tenni a hő?

és még mindig nem értek egyet! Nos, nyolc napon belül lehet tenni a hő? Pihentem 17 nappal a családommal a kezdet, egy helyen, a Fekete-tengeren. És én nem unatkozik. Fontos, hogy helyezze a cég, hanem az idő. Temper zúzott alatt 35 *, de minden tökéletesen szervezett + "All Inclusive". Amit én szeretnék, aztán visszafordulni ...

Hogyan kötöttem Ez a nyár

Itt után, a Tiffany Ukrajnában, már „felakasztották” a hő és a környezet + „shabashki” ...
Mentésre csak a hazai pálinka boráldozat alatt shashlychek ...

Ezzel nem vitatkozom. Keresse meg a legjobb nyaralás utazás, nincs szükség rá, hogy megy a piramisok és a törökök. A legjobb - kerekek + család vagy a barátok jók, és a séta a helység CIS!
Ez az, ahol az igazi élmény. Irigység (irigylem jó) azok számára, akik megengedhetik maguknak azt, és rendszeresen. Szép munka volt. Én még mindig korlátozott tartózkodási + ingyenes utazás évente egyszer, lehetővé teszi, hogy anya és a CIS + rokonok, hogy segítsen nekik bármilyen módon tudok (élő jég nélkül).
Bár Kamcsatka emberek szívesen nem kevesebb vadászat és a horgászat van ebben nepropaduntsev = Kamcsatka - örökre! (Sok kép)

Hogyan kötöttem Ez a nyár

Megálltunk az éjszaka parkolási benzinkutaknál. A gép nagy, VW Sharan, lehetővé teszi rendesen befogadni. Mentem nem gyors, magas, ami lehetővé tette az út 110, a szabályok betartását. A felét a napon, amikor megérkeztünk. Megdöbbentem, hogy mennyire mudachya az úton, megelőzve egy másik végén, és emelés a sarkokban állandó volt. És oké, ha egy személygépkocsi és teherautó így megelőzi vagy kettő.

Tankoljon a benzinkutak nagyobb hálózat: WOG, a Shell, OKKO.