birtok születésnapját terv, hogyan kell bevenni a születésnapját a tapasztalatom

És nem akármilyen születésnapját, és egy tökéletes nap.

A cél -, hogy ez a nap emlékezetes és belemerüljenek állapotban növekvő szakadatlan boldogság.

Azt is megosztani tapasztalataimat ezen születésnapját, és megmondja, hogyan találtam talán az egyetlen remete helyszínen egy forgalmas része Spanyolország: 40 km-re Barcelona temperamentumos és 1 km-re Sitges tetszik ez. Dame kapcsolatok, jelszavak és megjelenése, ami különösen hasznos, ha - a remete egy kisgyerek, egy remete vagy remete, Shopaholic, aki úgy dönt, hogy ápolják és hogy a világ kívül a lakatlan szigetek kedvenc (vagy három az egyben, mint én).

Az a tény, hogy amikor eljön az a nap, akkor meríteni egy örvény a gratulációkat, érzések és szimulálni intenzív tevékenységet. Néha, bánat, szomorúság elmúlt években. Ezért fontos, hogy felébred reggel, és pontosan tudja, hogy mi fog történni ma.

Ezen a napon, a legfontosabb dolog -, hogy jól érezzük magunkat.

Hol jobb, hogy megünnepeljük a születésnapját?

Tulajdonképpen azt akarta ünnepelni a születésnapját egy egzotikus lakatlan szigeten a legközelebbi embert.

Ha már olvasta a blogomat, biztos vagyok benne, hogy te nem lep meg.

Azonban az éves gyerek ilyen gondolatok ésszerűen küld egy hosszú dobozban.

Mielőtt a lakatlan sziget Katalónia nem csak messze van, ez - a poláris ellenkező irányba.

Két hét múlva töltött az egész család egy csodálatos város része - Spanyol Velence - Empuriabrava.

Azt javasoljuk, hogy fordítson figyelmet a lakópark, 150 km-re északra Barcelona (ha nem „batch file”, és nem szeretem üdülőhelyek „a la Tagiiiiil”).

Aztán, ahogy szerettem volna sétálni Barcelona, ​​úgy döntöttünk, hogy mozog a gyermek közelebb ezt a csodálatos várost.

Az én tanácsom - mindig alkudni a tulajdonos, különösen, ha ez a szezon végén, és a kilátások, hogy menedéket, hogy valaki másnak a kis !. Lehet kapni a további kedvezmény! A pénzéért, hanem a hotel három csillag, akkor élni fog, mint egy király. Velem ez nagyon költség-tudatos utazók, mint csodák történnek egész idő alatt! Egyszerűen írjon a tulajdonos a költségvetés. Még ha kicsi, akkor a bérbeadó mehet eléjük, és felajánlja a minimális kényelmet árát.

Tehát ha a zuhany remete, de úgy döntött, hogy az egyik legizgalmasabb város a világon - nézd Punta Gaviota.

Vannak lakások minden ízlést és a költségvetés különböző bérbeadók.

Az ideális helyen van kiválasztva. Mi a következő lépés?

Úgy történt, hogy elindultunk este a 13., így elkerülhető az a probléma, bőröndök gyűjtöttek előre.

Számomra a legfontosabb tényező a születési csönd volt, és legalább a külső információkat. Lehetőség elmélyülni, hogy elemezze az elmúlt évben, a kitűzött célokat a következő évben - ez a fő probléma, amely lehetővé teszi, hogy több időt nem csak a haszon, de és az öröm.

Ha születésnapját - az idő, próbálja kivenni a vezetést. Azt hiszem, a munkáltató minden bizonnyal menni, hogy találkoztunk.

Ha nem szeretnek egyedül lenni saját magaddal, és úgy érzi, zajos társaság, szervezni a nyaralás, mint ez. Hagyja az egész nap körül lesz az emberek tömegeit. Ebben az óra, nem túl hiú, hogy egész évben? Valószínű, a következő évben inkább a magánélet.

A tervem a nap a születés

Egy évvel ezelőtt, az én tökéletes reggel ez volt: Felébredtem, és élvezze a cég a kisfiam. Egyedül lenni ezzel a varázslatos fiú ravasz szemében, hogy megcsodálják a gödröcskék - mi lehet jobb anyukák? A kisbabám nem mond semmit mást tudott, de a szoptatás gyakran több ékesszóló, mint a legtöbb élénk párbeszéd.

A második fontos ember már repült Oroszországba. Nem minden férj engedheti meg magának, hogy hagyja egy hónapig tartó. Ezért Spanyolországban szinte minden anya a gyerekekkel, vagy „előre a férje,” vagy „szomorú, hogy ő már elment.”

Erkély Punta Gaviota - a ház egy szikla - a tökéletes hely a reggeli. Adjuk hozzá a érett gyümölcs, amit tele fel előre a helyi piacon, valamint a végtelen kiterjedésű a tenger és egy kis pajkos, majd megpróbálta vízbe fojtani magát a tengerbe kedvenc autó ... Felejthetetlen!

Tölteni a születésnapját álmai, én csak azt teszi, amit a legjobban szeretek. Jól teljesített és egy régóta vágy.

1. Szeretem tározók - tavak, folyók, tengerek és óceánok. Szerencsénk volt, mi volt a vad part gyalogosan. A reggeli után, a fiam és én töltöttem egy pár órát az isteni. Reggel enyhe napsütés és meleg tenger ... Mi nem fogja zavarni még a jelenléte meztelen pár közeli bokrok. És még néhány inspirálta bravúrokat, amelyek részleteit a nem megyek - kivéve azt, amit mindig is akartam úszni, hogy így :)

2. Szeretem a jó ételeket. Különösen, ha ez szolgált egy szép helyen. Ezért éhes és boldog, mentünk a kikötőbe. TripAdvisor rendszer felajánlotta a legjobb éttermek gyalogosan.

By the way, mentünk szinte minden este az éttermek az első tíz (visszajelzései alapján látogató). Mindegyiküknek van egy kombinált ajánlat -, hogy valami hihetetlenül finom, körülbelül 20-25 euró az orra. Tehát megfordult, sőt gasztronómiai - és a rajongók számára a finom ételek, ajánlom az éttermet El Trull. Ez igaz, én néhány könnycseppet ejt a gasztronómiai élvezeteket. Foglaljon egy hét vagy hozzánk hasonlóan korán jött és ígéretet, hogy hagyja őket 22-00.

Térjünk vissza az ideális születésnapját. A rendszer automatikusan meghatározza a földrajzi helymeghatározó és felajánlotta néhány érdekes választási kávézók és éttermek. Azért választottuk a tenger gyümölcsei étterem egy nagy hitelminősítő, kritikákat és egy gyönyörű kilátás nyílik a kikötőre.

Mivel a szezon Spanyolországban véget ért, és az étterem nyitott délben, ebédeltünk, hogy csak én és a baba. Ez a 100% elégedett. Son elaludt a babakocsiban, és élveztem a csodálatos kilátást, és a vacsora négyfogásos.

3. Szeretek utazni. Visszatérve Oroszország repülőgép ablakban eltűnődöm a csodálatos táj egy madár repülés. Nagyon örültem, hogy élvezze a boldogságot, a boldogság, ivás kis kortyokban, és lélegezzen át ismét, ezúttal, hogy örökké. Rájöttem, hogy a boldogság - ez a folyamat - és folyamatos és egyre növekszik.

Ezt követően utazás az év kiderült, hogy sokkal harmonikusabb. Annak vége, én nem érzem, mint egy facsart citromlé.

tökéletes születésnapi terv:

1. Készíts egy listát a legközelebbi embert, hogy közel;

2. Készíts egy listát, hogy mit szeretsz csinálni a legtöbb. Nem több, mint három elem;

3. Gondolj, amit mindig is álmodott - és ezt ma;

4. kivenni a munkát;

5. Kapcsolja ki a szerkentyű - minden congratulator a társadalmi hálózatok és SMS congratulator válaszolsz holnap. Ön képes lesz arra, hogy behatoljon minden gratuláció „meditálni” minden kívánságát -, hogy tényleg valóra vált. Különösen az emberek, akik igazán fontosak, mindenképpen hívni - úgy gondolják, hogy pisanut pár sort - ez olyan, mint hogy gratuláljak az összes;

Kívánok megjegyezni a tökéletes születésnapi tele van energiával és a boldogság az egész évben!

Tetszik vagy nem tetszik: 0 0

Az én értelmezésemben a tökéletes születésnapi, amikor mellette van a legközelebb az emberek, amikor köszönt barátok, akik jelenleg több ezer kilométerre van, de emlékszel a nyaralás.

Ez az én születésnapom a nyáron, és így önmagában ez boldog. Ez nem mindig szerepel a cég a rokonok és barátok, de mindig ad a figyelmet ezen a napon. Ajándékozzon futárral vagy valaki át. És meg kell tervezni a napot előre. Először is, egy bevásárló listát, és a második ételek, harmadszor szórakozás. Edények is lehet készíteni előre, hogy semmi elszomorította a nap

Mindenkinek megvan a saját ideális) Én, az egyik, hogy nem akarja kapcsolni a mobil, szeretem, ha kapok egy hívást, és gratulálok. A tökéletes születésnapi ajándék számomra ez egy nyüzsgő nyaralás a barátokkal.

Tetszik vagy nem tetszik: 0 0

Vélemények a YASTREBOVA.RU

Nadia, sőt, ő blogolás aktivitás segít másoknak. Úgy tűnik, mi? Jelenleg él és él, élvezi az élet, mint millió más, van egy blog (bár az utóbbi években egyre ritkábban), de ez az ő pozitív hozzáállás és megfertőzni másokat.

Van egy szép világos szótag. a cikkek nem tud olvasni, és lenyelte) olyan nagy szomjúság az élet. szereted az élet, és ő - akkor)))

Szia Nadia :-) Szeretném megköszönni, hogy a cikk a webhelyen. Amikor olvastam az utolsó bejegyzést kapok választ olyan kérdésekre, amelyek már hosszú kérdeztem magamtól

Nadia, nem csodálni) mind idő: a munka, a barátok, az önálló fejlődés. Igaz remény a modern társadalom!

Remélem, nagyon köszönöm a pozitív, hogy jön tőled. Még csak a posta VKontakte. Nagyon inspiráló új eredményeket az utat a vállalkozói