Trans-Indiai-óceán átkelés

Ő volt nehéz és nem mindig jó internet és a rendelkezésre álló idő, amíg nem írni. De most már kezd javulni. Minden földi kalandok lesz, mint mindig, az egyes cikkeket, és ebben a globális „az óceán.” A kiindulópont Langkawi szigetén Malajziában. Pénztár volt gyors és egyszerű, nem fog sok idő, és a következő reggel horgonyt, és elindult a Srí Lanka.

Van egy legénysége befejezése - ismerkedés az új tengerész Alexei Shilnikov. Tapasztalat minimum rechnoozerny)). Az időjárás elkényeztetett bennünket az első nap a szél, így ismeri a biztonsági, felszerelése hajók és a kibocsátó személyes mentőmellény telt el olyan könnyen. Az első három napon mentünk keresztül malajziai vizeken, és mivel a halászok sötétség volt, és nézni versenyzett nagyon óvatosan, bár, és hazudik)) Nos, miután elérte az óceánok létrehozott kényelmesebb szél és apály, elveszett halászok és teherhajók - jött paradicsomban! Két héttel élveztük horgászat, delfin, és még egyszer, ez óriási állomány bálnák! És itt, a teljes rasslabone lettünk közelebb Sri Lanka. Pár nyugodt napok, és hogy nem rázzuk a jó hangulat ..

De .... Halászok Sri Lanka nem a Nelly nem akar adni a helyet a fő degenerálódik bolygó délkeleti ember! Mindenki úgy vélte, hogy az én feladatom, hogy utolérnek minket, termés és könyörögni cigaretta és pia. Találtunk egy palacsinta giveaway bolt közepén a tenger! Itt képzik azonos valaki ezt.

Trans-Indiai-óceán átkelés

Adventures in Sri Lanka téma egy másik cikk, mi maradt körülbelül egy hétig. Csatlakozásra és a legjobb tengerész Vladimir, már négyen mentek át az Indiai-óceánon túl. Általános természetesen megtartottuk a sziget Socotra, de az úton nem volt a vágy, hogy dobja a Maldív-szigeteken a halászati ​​célú és úszás nap.

Ha azt mondjuk, hogy a 400 mérföld a Maldív-szigeteken, mentünk sokáig, akkor ne mondj semmit! Időjárás szinte nyugodt. Két hét, ha rövid ideig. Mennyi volt játszani a preferans- dacol számla! És filozófiai viták.

És úgy tűnt, Maldív-szigetek. Van egy motor valahogy mozgatni, válassza ki a legtávolabbi, lakatlan szigeten, hogy ne magára a figyelmet kostgardov, dobja a horgonyt és úszni. Mi Vovan pohvatali víz fegyvert, snaryagu és rohant a zátony! Hal volt nemeryannom! Válasszon minden ízét! Amint beléptem ebbe ugyanolyan az íze, amikor meglátta a közeledő hajót kostgardami. Ez azért van, mert „gazemberek”!

Leejtése a fegyvert a földre, mi volt a fedélzetre, a jó teendők ebben az ügyben előzetes megállapodás. Kostgardy udvariasan megkérdezte, mi ez itt állunk, és nem akarjuk, ott vezetni zachekinitsya ... Természetesen, nem akartuk)) hivatkozva a technikai szükségszerűség, hogy a szél a hálózatból csavarokkal, ünnepélyesen biztosította, hogy hagyja egy órát, és természetesen nincsenek rejtett fegyver a fedélzeten (és ez igaz), akkor nem.

Megvárta, amíg el nem indulnak egy mérföldet, akkor felvette a fegyvert, és a zsákmány, és visszatért a fedélzeten emelő horgony, ment tovább.

Trans-Indiai-óceán átkelés

Az időjárás nem változott. Ezért Socotra voltunk még hosszabb, mint korábban Maldív-szigeteken. És jön a távolból, ha a tárolt üzemanyag kimaradt a teljes elérési utat a szigeten, már benne a motort, és gyorsabban ment. Egész úton annyira unalmas, és nem gyors, kezdte is sikertelen Katina képzelet szempontjából főzés ételek - kezdte megismételni, amit még nem nézte! Sőt, még az is többször melegítjük a preferencia. Vova Lesha, fáradt semmittevés kezdett napi díj és a képzés a fedélzeten. Halászat. Napi találkozók a delfinekkel. Ez minden szórakozás. Könyvek én pumpált magam elég jól, így mindig volt valami köze.

Bár vannak! Útközben írt levelek

És szórakoztatják a vendégek

Trans-Indiai-óceán átkelés

A szigeten a Socotra, voltunk találkozott orosz gyerekek Anna és a római, amely több éve él a szigeten, és intézkedik kirándulások, így a problémák a dokumentumokat és a regisztrációs nem volt olyan, és este voltunk velük egy bulin - lezuhanyozott, evett ízletes vacsora és terveket készített egy tanulmányt a szigeten. Sokotra-, mint egy külön téma a cikket, ezért emeljük horgony, kedves olvasók, és lépj tovább!

Aztán vártunk egy kalóz öbölben és Szomália ... Fegyverek nekünk megvenni nem volt lehetséges, így ez egy kicsit ijesztő, de lássuk pápaszemes volt! )) Kiszámoltuk a maximális távolság a Szomália partjainál vonalán, de a megközelítés Jemenben is, nem akar, különösen annak fényében, a lövés az elmúlt évben, az orosz jacht.

Úgy döntöttünk, hogy mozog a lehető leggyorsabban, és járassa a motort a legkisebb csökkenést a szél. DE! Őszintén szólva, az Ádeni-öböl volt a legfigyelemreméltóbb szegmens ezen az útvonalon! Wind halad, halad hullámok, horgászat a legmeredekebb a világon -, hogy húzza a hal lehet végtelen (bár 90% -a volt Barracuda, de Kate megtanult főzni őket egy csomó különböző módon).

Sétáltunk a jogot a hajózható, így a nagy hajók csak nem okoz kellemetlenséget. Csak a tudatosság, hogy pontosan hol vagyunk most, nem adnak pihenni, és élvezni a legteljesebb. Ezért csúszott egy üveg nyakát, rajta egy furcsa név Bab El Mandeb, mi szerint a harsogó katonai helikopterek a járőr, belépett a szudáni vizet.

A legfontosabb ünnep május 9-én ünnepeltük ünnepélyes zászlófelvonás

Trans-Indiai-óceán átkelés

És itt csendesen sóhajtott. Mi tört! Ünnepeld a maradványai a roma, úgy döntöttünk, hogy az egyik legtávolabbi szudáni zátony szigetek és töltsétek, hanem, hogy változatossá a hal táplálkozás. A folyamat a lehorgonyzó korall ostrovah- több móka - a mélysége 300 méter hirtelen alakul három méteres egy csomó korall fej mindenhol. Ezért a legjobb megoldás megtalálása, hol lesz elviselni a szél és a jelenlegi, egy érintőleges átadni a nagyon hegyét a zátony, elveszíti egy horgony, hogy elkapta a korallok, és a nagyon mély a hajó sodródott. A lényeg az, hogy a szélviszonyok nem változtak, és nem indul el, hogy vegye le a másik oldalon. Ellenkező esetben előfordulhat, ismételje meg a sorsát a jacht Pegasos, azt találtuk egyik szigeten. Mit is mondhatnék a szudáni zátonyok? Ez király! Nagyon gazdag, változatos állat. Gyönyörű zátony fala, stretching több száz méter függőlegesen lefelé. Nos, rengeteg cápák ... kicsik, akár két méter. Mindazonáltal teljes toothy lényeket.

Újratelepítésére Szudánban, mi irányába mozdult Egyiptom .... Ez az, ahol minden elkezdődött! Paradise hirtelen megfordult a pokolba. Szél ellen, hullám ellen. Fércelés is alig telt el 20-30 mérföld per nap. És a harmadik napon reggel éjszaka után a szinte nyugodt élesen vdul! Vdul jobb és messze túl a 30 csomót ... És mi Genoa spinnakere a boom ... Általában előírni egy csomó apró dolgok tetején minden más, ami a vitorla szakítottunk. És így törte, hogy megfelelően csavarja nem tudtuk - a felső része a felfújt és tapsolt. Megpróbálja eltávolítani a vitorla csak nem volt sikeres - mint kiderült sokkal később - Csavarja ki a rögzítő csavart csövek a forstagot egymással, és nem hagyta magát, hogy csökkentse a vitorlát. Ennek eredményeként, mindketten volna fonott vissza, de a szél olyan erős pofon fejlődő vászonból, hogy úgy döntöttünk, hogy visszatérjen a szudáni javítására, az előny neki csak 60 mil..veter tat. Éjszaka a fene gramoglasno alatt csapkodó és ringató forshtag- vitorla, és mi van a helyén. Megfogott a bejáratnál, hogy az öböl az építési uszály és azonnal felakasztották, hogy az árboc, ahol javítani a szerencsétlen mellékletet.

Annak elkerülése érdekében, Chekina másodszor kellett azonnal hagyja el a port a javítások után. A következő két hétben elszabadult a pokol kiegészített motor meghibásodása. Csak megállt egy ponton kezdődik minden.

Ami a jövőt illeti, mi megmondjuk, hogy most már a El Gouna Egyiptom Abydos kikötő, ahol húzta, miután a motor elromlott újra, miután állítólag javították port Galibe.Mestnye mechanika, nyilvánvalóan úgy döntött, hogy nem zavarja, csak mosott olaj rendszer és elindította az ilyen fontos munkát. És valójában mi már letépte 700 dollárt, és a javítási idő 2 hét (ami dokkolt a port). Ez az, amit mi itt megértjük, hogy nem tettek semmit, a helyi szerelő Ghebali, orosz felesége, az úton, megígérte, hogy vezessen be minket, levette a hengerfejet, és megmutatta nekünk, hogy a teljes vízrendszer által blokkolt só dugók, így volt a motor túlmelegedését. Meg kell változtatni a második dugattyú és a gyűrű tömítések. Most van csak az epikus keresés a dugattyú és tisztítása a hűtés csatornákat.

Általában meg kell manőverezni motor nélkül még két hétig, és végül elérte a Port Ghalib .... Éjszaka ... volt segítséget kérni a port szolgáltatás beálltunk port, mert az erős szél sodródás egész éjjel ... És délután a szűk nyakú a zátony nélkül a motor még mindig nem lép ... további 100 dollárt vontatásra - először a szokások, majd a javításokat a kikötő közelében.

Tiszteletet és dicséretet a mi hajósok és Vova Lesha! Ezek nélkül a folyosón ez az útvonal lenne a küszöbén a fizikai és mentális képességek, a test. Ez tak-, hogy elég nagy kihívás! Ezek nagy, és kiderült, hogy egy igazi tengeri farkas! Mi van, ha valaki meg akarja elképzelni a jó fiúk a személyzet, ez nekik! Összegezve a cikkben fogom mondani: az Indiai-óceán maga elég jó volt, bár nyugodt, de lágy és gazdag zsákmányt. De a Vörös-tenger ... Ez olyan, mint egy henger áthajtani minket.

Két héttel a marina Ghalib Port, Hét itt Abydos, és én csak most pihent, és költözött elég elindítani újra kell írni és megosztás cikkeket és nem szelet pár kép a szociális háló)) Mondd el, hogy ki lesz a helyzet, azt inkább, hogy körbejárja az afrikai, karibi, majd vissza Európába, mint átélni ezt.

PS. Továbbra is rögzíteni a motort, és megtörni a teljes 170 mérföldre a szembeszél, és találjuk magunkat a Szuezi-csatornán. És soha életemben nem fogok szoros vontatott olyan sokáig!