Tele vagyok, mint egy légy a tengeren

- Zágráb - Plitvicei-tavak - Rovinj (tenger) - Lido di Jesolo (tengeri) - Budapest - Lublin - Mogilev. hogy Mogilev ez most sokkal jobb, mint akár csak néhány évvel ezelőtt. Ez vonatkozik a Pszkov régió az út van. nekünk pont volt a pihenés, mielőtt a fő útvonalat, és mivel ott laktunk, anyám és húgom, majd egy másik. 7,5 órán át, és megáll a kávé utántöltő készült befejezni a határ előtt. Ár 95. 32 rubel. az olaszok. De nekünk adta a szállítás időpontjában, hiszen megszokták, hogy a finnek, és attól a pillanattól kezdve az érkezés, annak érdekében. 150 km-re a cél, elkezdtem kalapács a szabályokat, valamint a lengyelek, az erők már nem voltak csúszás.

Mint mindig, az élet módosításokat hajt végre kellett halasztani az indulás napján, egy jó dolog. Korábban vásárolt transzponder, amely nagy segítség, hogy mentse meg időt és pénzt. Mack rossz: garnéla kicsik, hosszú gyűjt megrendeléseket, és a apoteózisa - önkiszolgáló). még korai, mi szerint mi szájhagyomány, megállt, hogy köszönjön a tenger a part. járni. Sétáltunk, mint mindig, a vízparton. sokkal kisebb, mint nyáron. A snack a „ebédlőben Po. feje felett egy furcsa zaj. Felemelte a fejét, ... olyan volt, mint egy horror film: a fák kezdtek meghajlítani élesen.

Jelentése „Ahogy próbáltam” olasz csizma”. Fogom részletesen leírják ezt az utat szerveztek technikailag, amije volt. akartunk menni, és a listán. És ahogy egyszer egy idős turista mondta. tanácsára barátunk, ahogy korábban írtam. ekskursionka és 3 nap Pihenés a tengerparton, hogy”nekünk. Esetünkben tettünk szert az úgynevezett „teljes túra”, de még mindig az úgynevezett „gazdaság”. Q - egyfajta lottó elve „aki a szerencsés.” Hidd, persze, meg kell, hogy a legjobban.

Krím akartam menni, mert van sok éve nyaral, szüleivel a Krímben, jobb mellett. Örültem, hogy nézze Krím ennyi év után, és még azzal a lehetőséggel (és a pénzügyi és egyéb) ment. Terminal taxisok és magán vezetők minibuszok jól értem, milyen bosszantó legyek elkezdenek támadni. Ezért úgy döntöttem, hogy ez lesz a Icarus vagy egy nagy busz), amely vezetheti 03:00. Csak mikor ment az úton, hat már a lehetséges volt lélegezni, és mivel nyitott. a nap, amikor a megbízás akart egy taxi a buszmegálló, a szokásos módon úgy döntött, hogy hívja, de egy kicsit előre percig.

ünnep gondolatok, mint mindig, a. év szünet, hogy fontolja Krím-félszigeten. Mint: a strand és a tenger. "Pension" Dream by the Sea”, de minden esetben. Több éve kiadó. Kívánságlista Minden volt tele ... de a WC és zuhanyzó. ami azt jelenti, nem látom a lovaglás nyitva. Amit tetszett: a tenger. Ez volt jobb az ablak alatt. Azt korán kelni, és olyan kedves, hogy megfeleljen. gondolta, hogy „Üzbegisztán” - csak a név, de mint kiderült, a maradék nagy része, de tényleg. év. Elengedtem élelmezési helyzet (mielőtt az egész agy is fogyasztott, hogy minden olyan volt, amilyennek lennie kellene.

Laura, én csak azt szeretném mondani, hogy azt hogyan repül Ázsiába és különösen Vietnamban. otmol egyszer - nagyon népszerű az elmúlt években. Kína - useetsya, de India intett. Tudja meg fogja érteni. Most van a nap, a tenger, majd a mi megy minden utazó - az ismeretlen. így érkezik meg 16-17 órán át. Tudja, hogyan kell beszélni egy nagy színésznő Faina Ranevskaya: „Jobb. az ég kék. Nem volt ideje, hogy menjen, és 5 perc alatt mind a város dömpingelt hatalmas köd. Képzeld megy. regisztráció, ami javában. biztos, hogy repülni ezeket a sorokat. mint az első.

„Majdnem” tenger. Azovi kis paradicsom. látta a tengert először 10 évvel ezelőtt. Ez volt Törökország, Alanya, 5 * hotel Olle - mindenkivel. Sea meglepte nepriyatno.More utáltam. Ez utalás volt a fején. meglehetősen korlátozott az eszközöket, és így. az élet!). És itt. újra magasodott nyáron. vakáció. Sea. Sea. időben az út, lapátolt, mint mindig, egy csomó. kedvenc „baby” Azovi-tenger. Sok ismerős.

az összes mediterrán és eksztatikus megy. Az elmúlt néhány évben. Mivel megértem őket.

Izrael „a tengereken.” Mint tudja, annak ellenére, hogy a kis méret, az ország maga a tenger itt, mint sok. Holt-tenger. mert az ásványi összetétele a víz a „tengerek” egy kicsit más (de melyik a hasznosabb megmondani, hogy mi történik a Holt-tenger -. egy igazi ökológiai katasztrófa :( Talán 50 év múlva -. Mint látható, aszfalt mindenhol és szuper :). itt-ott lehet látni a nyomorúságos viskóban -. ha jól értem, néha megtalálható a palesztin pálya.

GARDEN Égei - SZIGET KOS.I dolgozik, mint egy kolosszus. a sziget nevét - egy lebegő „Aegean Garden.” Ezért mesék az utazás nevezte. Kos. További lehetőségek (és azt szeretném tudni és látni annyi szigetek Görögország) elhalasztotta. Kos után körülbelül 3,5 órával. Várakozás a tenger. Nap és nagyszerű időtöltés nem tudott. utalvány számot nevezzük a «családi szoba. Ez kilátás az erkélyről ugyanakkor a tengeren. kert, medence és.

És, mint a dal népi. ... És azonnal a kérdés: hogyan élnek itt. És a szennyeződést. A hatóságok a város, mielőtt a 30 éves kor nem mindnyájan. jött a fehér ember, megrázta a fejét, mondván, igen, érdekes, eredeti, de hogyan él itt. Képek, és hogyan -Ez elég a saját véleménye. Az ünneplés a 1150. évfordulóján, akarata van ez. Esszé az ünneplés a 200. évfordulója a csata Szmolenszk. mi nő nem megy ez a ruha? By the way, a jobb oldali guard a zászló is nő.

egy darabig már, de -Ez nem alakult ki. És akkor régiónkban Vietnam kezdtek repülni oklevelek. átadott 12 órával később, mi veszítünk Nha Trang fényes nappal, aki úgy tervezte, hogy tölteni. Így repült a légitársaság «Nord Wind». Flight repüléstájékoztatói táplált járható, gyümölcslevek, víz folyt le. Úgy érzem, hogy hajtott negyven perc, beült a hotel, ha jól emlékszem, majdnem éjfél volt. Szóval Dél-Kína, vagy ahogy ők nevezik magukat vietnami Keleti-tenger. Ez nem okozott csalódást nekünk. Tényleg kezd. Nem vagyunk hozzászokva, hogy egy ilyen mozgalom Vietnamban. Biztosak vagyunk benne, hogy ha megyünk.