Ahogy mentünk Sharm el-Sheikh Park Inn Hotel - Sharm el Sheikh (Egyiptom)

Jó napot kívánok. Nos, én kezdődik az a tény, hogy ki a hazai sokat, hogy ne hagyja, bár, hogy nagyon sok felesleges, hogy mikor megyek vissza férne a táskájába minden veschi.Konechno vásárolt, ha van egy extra 100 $ lehet kapni több egy zsák Egyiptomban.

1. Döntse el, hogy az idő (élek Pavlovsky Posad) 1,5 órával a Kurszk vasútállomás, amely gépem 11.45 elindultunk haza 05:30

Reggel, ha ez megtörténhet, az nem elég! Ahhoz Paveletskaya Station címen érhető el:

1,2-Train 1 óra 10 perc alatt

1.3 busz Domodedovo 30-40 perc

1.4 Rapid vonat 45 perc

Paveletsky állomás mentünk a vasútállomásra, amikor bejelentették Domodedovskaya nővér felsikoltott mi gyors. Mi ugrott bizonyította, hogy a repülőtér kellett menni 4 megálló és a következő vonat egy órát, majd elkezdtünk gondolkodni ideges síkra, amely várakozási nem ment át a taxis taxis bejelentett 400 rubelt kevesebb mondja nem, akkor még mindig úgy gondolják közeledett a busz 50 rubel per fő behozza egyenes a bejárat a repülőtérre.

Letette a csomagtér FIGYELEM lányok mind krémek, samponok, balzsamok, és egyéb kozmetikai illeszkedik a csomagtér nem hordoznak kézipoggyászban kidobják, és nem látja, mi van zárva, akkor takarított minden vele, de a barátnőm, és anyám velük kézipoggyász és elbúcsúzott ezt, és Egyiptom is 2-szer drágább, van, hogy egy kicsit több krémet és naptej nekünk 3 nem elég, még 2 cső. Van egy ára 15 $ 20.

Legközelebb vámmentes és vámmentes üzletek. Likőrök, bor, pálinka, Jobb, hogy Moszkva és vegye vissza a csomagtér, mert van egy csomó tettem Egyiptom átalakul a dolgokat nem bontják, és mindent, de nem a kézipoggyászban kibocsátást. És a minőség mondják vannak rosszabb, bár nem tudom, hogy nem vesz semmit nem volt szükség összehasonlítani.

Ha vozmote levelet a minősége nagyon érdekes.

Megérkeztünk a szállodában a recepción, hogy nem fizet a 2 szoba vettünk egy 2 szobás kényelmes kényelmes és olcsó YES mindezt a medencére néz.

NU HOTEL Természetesen a szülők a gyerekekkel, vagy azok számára, akik szeretnének pihenni van egy játszótér minden nap játszik a gyerekekkel sok csúszda. animáció vzoslogo átlagember, de nagy gyerekeknek.

A második napon már égett olajat értékesített 100 ml ALOE üzletek. teszünk egy üzlet 10 $ annak ellenére, hogy felajánlott 40 $. Ügyeljen arra, hogy alku soha nem vesz azok javasolt árat. Példa megvette a T-shirt, mondja $ 8 rögtön kitaláltam, hogy egy bolond nem arról szól, hogy hogyan kellett volna fordítani dollár $ 8-9 normális póló a piacon, azt mondtam neki, 4 jól megállapodott egy $ 5 Mindig hívja ár egy bizonyos szint alá szeretne vásárolni mondjuk $ 3 csökkenti emelünk 5 $. És hidd el, van egy nagyon jó anyag

egyszerűen nem adja meg magát, és azt mondják, hogy arányuk 1 $ -5,57 fontot. övék változik problematikus.

Snorkeling, van $ 8 nem nézte

Víz alatti fényképezőgép 15-25 $ különbözik a képek megnyilvánulni levelet, hogy meg kell venni minden szar amit egyesek.

A túra Bathyscaph-gyerekeknek és a lányok Muzhikov Boys jobb Igyál sört Wives Miközben néztem a víz alatti állatok 2 óra alatt. $ 30

Búvárkodás 45 $ 60 $ merülés két

A többi már nem emlékszem kibaszott emlékezetes nyaralás fejenként kell a 500 $. minden vásárlásra (illetve természetesen a kényszeres 1000 $ elegendőnek kell lennie)

MINDIG OSMATRITE szám INTEGRITÁSA tükör és más dolgokat, majd indulás a közölt fiókba, Mot beírt USA nem mondott semmit, amit tisztítószert közvetlenül ASK fürdőköpeny, papucs és még nem hoz, kiengedés $ 1 dollár ELÉG hordárok tisztítószerek és lehetséges pincérek $ 15 elegendő egy hétre, de persze nem minden nap.

Ne üljön egy teve, azt mondják, ingyenes freeride és szálljon le 50 $ tárgyaljon az árat