Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

A már Dél-Koreában, én még mindig kíváncsi, hogy hogy megy a keleti partján, a Koreai-félsziget a város Sokcho vagy sem. Egyrészt akart több időt töltenek Szöul, másrészt ott volt a vágy, hogy valahol, és lásd Korea a fővároson kívül. Arra gondoltam, egészen a közelmúltig, és most két nap túra végén úgy döntöttem, hogy még mindig van, hogy menjen, és azonnal elment a buszpályaudvar, hogy vesz egy jegyet Sokcho (Sokcho). A fő cél Dél-Korea egyik legérdekesebb nemzeti parkja - a Seoraksan Nemzeti Park. By the way, a Sokcho lehet hajózni Oroszországba komppal.

Get Sokcho legkönnyebb busszal egyik autóbusz állomások Szöul (Dong Seoul Bus Terminal vagy Gangnam Express Bus Terminal), a busz fut szinte minden 30 percben. Elmentem a buszmegálló Dong Seoul, akkor közvetlenül a metró Gangbyeon Station 2. vonal egyirányú jegy ára 17.000 won, I paid kártyát, és adtak nekem egy jegyet, és amikor hazajöttem, rájöttem, hogy a fizetési kártya nem telt (a pénztáros nem Ellenőriztem a fizetést), sőt valójában ingyenes jegyet kaptam. Annak ellenére, hogy a távolság közel 200 km egy hegyi úton (számomra meglepő volt, hogy a legtöbb területén Korea - a dombok és hegyek) kényelmes busz mindössze 02:15 percre a vasútállomástól a vasútállomás, figyelembe véve a 15 perces megállás a az út közepén.

Seoraksan Nemzeti Park

Sokcho-ban este 3 órakor érkeztem, és azonnal elmentem a Seoraksan Nemzeti Parkba. Ha jön a vasútállomástól Szöul Dong Seoul, majd érkezéskor Sokcho szükség ugyanazon oldalán az utca, hogy megtalálja egy ütköző (megy az állomásra, és menj jobbra, megáll 30-50 méter), és busszal 7 vagy 7-1, a busz megy egészen a nemzeti park bejáratáig, az utazás 1100 won.

2) Seoraksan Nemzeti Park

4) Sinheungsa temploma

Annak ellenére, hogy a Seoraksan érkeztem elég későn és felkészületlen (farmer és városi cipők), úgy döntöttem, hogy egy kis pályán a hegy tetején Ulsan Bawi - az egyik fő attrakciója Seoraksana.

Információk szerint a kiadványban által kiadott rám a bejáratnál, hogy a nemzeti park, a pályán az Ulsan Bawi körülbelül 4-5 óra (oda-vissza), fut előre megmondani, hogy elvitt 2 óra (1:00 fel, 10 perc és ott 50 perc le).

Annak ellenére, hogy majdnem fele az út - egy előkészített nyomvonal, néha borított gumírozott bevonattal lépéseket, a cipőt, végül meghalt, és megszerezte mazoli. De az úton vissza nem csak előre, nem tudtam elhagyni a helyet felkeresése nélkül a tetején a hatalmas szikla.
10)

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

Körülbelül egy órányi gyors emelkedés és a szikla Ulsan bawi rock tetején vagyok.
15)

Az időjárás nem annyira szerencsés volt, hogy felhős volt, és az egyik oldalon a völgy teljesen ködös volt.
17)

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

18) A köd fokozatosan kúszott a völgyből a másikba.

19) Függőleges lebontás

20) Kivéve, és a tetején lévő mókusokon kívül senki sem volt

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

22) Sinheungsa temploma. Remélem, nem fogják megvádolni a fasizmus terjedését.

24) A szomszédos csúcsok valamelyikére egy kötélzetet helyeznek el, hogy bárki lassan lassan gyalogolhasson, fel lehet mászni a fülkébe.

Sokcho-ban leálltam a kanadai lánytól, akit a Couchsurfing közösségén keresztül találtam. Nem tudtunk kommunikálni, és nem ismerkedtünk meg egymással, de legalább nem kellett Sokcho-ban szállodát keresni az esőben.

Este egy pohár teát a barátaival, ő tanácsolta, hogy menjek a templomba a Naksan (Naksan Temple), amiről semmit sem tudtam. Kételkedtem-e vagy sem, hogy ott reggel vagy jobbra menjen Szöul, de erősen ajánlott csinálni, és én hallgattam. Kiderült, hogy nem hiába, Naksan Templom volt a leginkább kellemes és érdekes hely, minden utam Dél-Korea.

Naksan templom

A Naksan-templom (Naksan-templom vagy Naksansa) a Sokcho mellett található, a déli út mentén, a part mentén. A városból a 9-es vagy a 9-1-es buszra közlekedhet. Hová menjen, megkérheti a sofőt.

A templom egy nyugodt és nyugodt parkban van az óceán mellett. Ott órákon át vándorolhat, élvezheti a hangulatot.

Dél-Korea egy nagyon biztonságos ország, a belföldi bűnözés nagyon alacsony szinten van, nem aggódhat a biztonsága és a személyes holmik biztonsága miatt. Véleményem szerint azonban a személyes szabadság megsértésével érhető el, már foglalkoztam ezzel a témával a dél-koreai utazásról szóló jelentés első részében. Például, a biztonság biztosítása érdekében a koreaiak szinte mindenhol letették a megfigyelő kamerákat. Szeretne biztonságban érezni magát, de ugyanakkor tudja, hogy bárki bármikor követheti Önt? A fejlett országokban ez már a norma. Tehát Naxan temploma nem menekült el ettől a sorstól.
30) Ez a kép Dél-Koreában mindenhol látható.

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

De még ez sem tudja megtörni a pozitív aurát, amely uralkodik ezen a helyen.
31)

A templomból gyönyörű kilátás nyílik a Seoraksan nemzeti parkra
32)

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

Innen látható az Ulsan Bawi hegy (Ulsan bawi), melyet előző nap máskor felmásztam.
35)

36) A végtelen csendes-óceán

Utazás Dél-Koreába Seoraxan Nemzeti Park és Naxan Templom

37) Haesugwaneumsang szobra (nem fordítható szót játék)