Harisnya, főzés Yubileyka és szerelem van a standokon

„Abban a fejét ezer pillanatok tucat helyszínen és több száz történeteket. De kezdjük talán az őskortól a végén a 60-as évek, amikor a nagyszülők az akkor még fiatal apa költözött Gomel, Brest, „- mondja a gyermekkorát Brest Natalia Kovalyova a verseny TUT.BY« Brest gyerekkorom. "

Nagymama és nagypapa dolgozott abban az időben Breszt Harisnya Factory és van egy lakás a népszerű „Hruscsov” a fiatal kerület „Vosztok”. Az összes szomszéd a tornácon ismerik egymást, együtt dolgoztak, és baráti társaság a most már üres lakások ünnepli az új haza, majd születésnapok és egyéb ünnepek. Évek teltek el, és mint egy tinédzser, apám kezdett érdeklődni a fényképezés. Fotóztam egy csomó, „Zenit”. És hála neki, szerencsém volt, hogy a kedvenc városi és kerületi gyermekkor, mint ő nőtt fel, és szebb.

Apa találkozott az anyámmal, és az esküvő után költözött a központtól keletre, ahol egy év után én született, és később a bátyám. Így éltünk hatan egy kis kétszobás „Hruscsov” az ötödik emeleten.

Miközben anya és apa dolgozott, nagyanyám és nagyapám nézett utánam és öccsével. Gyermekkoromat töltött egy nagyon zöld és tágas környéken „Kelet”. Szeretjük él egy dobozban: udvar, magas nyárfák „Yubileyka”, az első és egyetlen alkalom Brest felhőkarcolók dvadtsatietazhki, repülőgép múzeum, nyírfa ligetben, lucfenyő a parkban katonák internacionalisták, a szökőkút közelében a Kultúrpalota „harisnya” ...

Emlékszem, hogyan közelebb a vacsorát nagyapja végigsétált az iskola udvarán iskola száma 10, valamint a busz flotta, a helyi ételeket, és van egy medence „Azure”, egyike a kevés és tömegesen látogatott meg a '90 -es évek elején, de ma romos és haszontalan épületben. Mentünk „harisnya”, ahol játszott a szökőkút, és várta a nagyanyja, aki hamarosan célba váltotta.

Nagyapa maradt dolgozni a második műszak, és siettünk haza nagyanyja, de néha futott egy helyi boltban „kilenc emeletes”. Mivel érdekes volt látni, hogy a jegyző, hogy egy nagy merőkanál szakadó zsírtartalmú tejföl hozott nekünk egy üvegedénybe, vagy hogy ő vágja a vajat egy nagy darab, mint a blokk, csak sárga, vagy mogyoróvaj.

És ahogy futott a főzés az étteremben „Jubileumi”. Mindig van egy szaga vanília és friss zsemle. Azért jött, de nem tudja, mit akar: Sugar perecet, torta „gomba” vagy kosár tejszín, amely mindig szennyezett az orrát, és ragaszkodni az ég. De legfőképpen mi tetszett a „szóda” az automaták. Nem annyira az ital, mint a folyamat öblítés az üveg poharat kis szökőkút víz. Még mindig emlékszem, hogy hol és milyen az osztály volt a boltban, milyen finom volt a „szamár” bot a három csíkos vagy kenyerek hazafelé, a sitt üres palackok tejet, amikor vitték őket, hogy adja át.

Amikor a szüleim egy napot, mentünk sétálni a gépet, és ha a bátyám és még sikerült bejutni, amíg néni Pénztárban felnőtt nagybácsik mondta a múzeum. De minden marad a memóriában mintás tapéta és fotó bajszos férfi a falon. Gyakrabban meglátogattuk a park katonák internacionalisták. Futó között magas fenyőfák, a friss levegő, keres fehérjét összegyűjtjük kúpok és pálcikák, játszott egy fából készült vár, a padló, ami recsegett a talpa alatt, és a torony tűnt, hogy elérje a mennybe. És a téli voltunk ott van eltemetve a hóban, és lovagolni a szél a szán.

Kissé érett, mi veszett el a kertben, fociznak vagy bújócskát, mind a bíróság vár szemeteskocsi, majd utána rohant, és intett a sofőr. Bátrabb fiúk házában elrejtve a házmester, és még mindig fogalmam sincs, mi van benne. Az udvarunkban van még egy, és nem csak a romos és benőtt a moha táblák jut egy csodálatos gyermekkor.

Az udvarunk nagyon barátságos volt. Nem volt megkötés vagy különbségek korú és nemű, mindig töltött időt együtt. Mi futott össze a piac számára rágógumi «Love is ...», «Turbo» vagy egy pohár napraforgómag a rubel. És ha kiment az udvarra, ahol a nagymamám már nem dokrichitsya az erkélyről, majd később összejöttünk. A legtávolabbi utazás, és bár volt egy veszélyes trek egy elhagyott építkezésen a növény, ahol ma a bevásárlóközpont „Crown”. Mi nem mászik át az elhagyott épületben voltunk térdig sárban mocsári és fogási gőték, majd elmenekült dvadtsatietazhki és A lifttel. A gyermekkori nem ismer félelmet. Mivel nem volt félelem a kóbor kutyák. Bujdostak kisebb csapatokban udvarunkban, és én, mint a gyermek, nem egyszer hallotta a lövéseket fogni a kisebb testvérek. Tehát mi fogott és a kedvenc, udvar Bima. Fekete-fehér kutya doted lelke mindannyiunkban, és mi lendületvesztésének tetszett. Az egész udvar, nagyszülők, anyukák és apukák, a gyerekek. Minden etette. És ez a hála jeléül elkísért minket a buszon, vagy futott velünk a piacon vagy a boltban. De minden kenőcs van egy szépséghiba. Csapdázási vette a BIMCO vele, és halálos balesetet szenvedett vagy gondatlanságból kutya meghalt egy autó az úton, hogy a menedéket. Felüvöltött az egész udvar, és reméltem, hogy amikor visszatért az iskolából, még mindig állna velem szemben.

És hadd ne oly sok éven át, de van meleg emlékeket Brest mint azelőtt. Nagyon zöld, ahol a fák mentett az eső és a meleg, otthonos, de néha rosszul kövezett utak, amelyeket kimagozott és kopasz foltok, amelyek néha nőtt útifű, amit ragadt a sebes térdét. Ha a gép nem pezseg, mint egy őrült, és az emberek nem siet, nem világos, hogy hol. Változott a város, valahol vált szép, de nagyon szimmetrikus, és „mozaik”. Még az este kellemes séta a megszokott utcák és sikátorok, hogy látogasson el a különböző városrészek és élvezze a város növekszik és változások, valamint növekszik és változik magunkat.